Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vendela34 | 2012-11-25 15:08 | |
![]() | Stavgång i SNABB takt 30-40 minuter varje dag. Annars nada. Southside; Ja, vi slår ett slag för kompressionsstrumpor! Sååå skönt och avlastande! | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-25 16:00 | |
![]() | Vendela:Kompressionstrump or är säkert behövliga för de behövande, men skönt slippa dessa än så länge. :) | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-11-25 16:26 | |
![]() | Ja det var ett tag sen jag hade 60 men jag vägrar sänka eller i detta fall höja mina ideal. Ligger inte alls långt ifrån iaf. | |
| SkySpy_ | 2012-11-25 16:48 | |
![]() | Träning ca 5 dagar/vecka. Nu blir det mest uthållighetsträning eftersom vasaloppet hägrar nästa år. Rullskidor, löpning, spinning, box. Lite lyft av vikter emellanåt också. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-25 17:18 | |
![]() | mitt fläskberg till kompis har hela huset fullt med maskiner,roddgrunkor löpband,och gummisnoddar och maskiner jag inte känner till,hon tror hon blir smal av att ha dom stå där,hon har årskort på gym(fattar inte varför)jag tjatar sönder henne kom nu så går vi ut,nä hon har ont över allt,men gå ner i vikt då så slutar det göra ont över allt,då tittar hon på mig med du är inte klok Titti blicken,nu har hon fått högt blod tryck för att hon sitter inne och tittar på maskinerna,ett tag fick jag med henne ut,men nu har hon latat till sig igen,jag skulle vara glad om jag var henne för att hon har mig att gå med,men nänä hon har gjort sig till ett offer hatar det lata människa | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-25 17:20 | |
![]() | SkySpy: Okey..ja de kan jag förstå behövs för att orka sig igenom vasaloppet. :) Har du åkt vasaloppet tidigare? | |
| vonsan-62 - Ej medlem längre | 2012-11-25 18:15 | |
![]() | Försöker att röra på mig varje dag, men samtidigt vill jag ha variation så det inte blir samma hela tiden så jag går, simmar, gym. Men den här hösten har det blivit sisådär med tanke på influensa och halka samt motivation men jag är på G. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2012-11-25 18:39 | |
![]() | Cyklar 8 min till och 8 min från jobbet samt rastar hunden (liten hund = korta promenader), och ja, det var väl allt ... | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-25 18:47 | |
![]() | Jag sprang rätt mycket förut men då slet jag av ledbandet å efter det har jag inte kunnat/våga gå ut så mycket. Börjar dock bli bra, men nu har jag ingen lust att gå ut när det är så mörkt. Men promenader tar jag. Cyklar till jobbet. Springer runt å hetsar så mycket på jobbet, är trött när jag kommer hem. | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-25 19:34 | |
![]() | Ja jag håller fast vid: Bättre nåt än inget iaf. :) | |
| Vendela34 | 2012-11-26 08:22 | |
![]() | Chockerande med ttiittii:s inlägg den 25:e kl.17.18! Att kalla sin kompis för fläskberg och sabla ner övrigt kring henne visar på en total brist på empati och äkta kamratskap. Det rimmar illa när ttiittii i en annan tråd berättar att hon på julen ska gå ut och hjälpa hemlösa. Men.......att hjälpa hemlösa syns ju utåt och ger bekräftelse. Jag tycker verkligen synd om denna kompis som inte ser den verkliga ttiittii och har styrka att säja upp bekantskapen! | |
| SirMattBusby | 2012-11-26 08:33 | |
![]() | Själv har jag tom sålt bilen så jag måste promenera alt ta cykeln:) Tränar dessutom på gym 4-5 dagar/vecka och dömer innebandy vareviga helg :) | |
| hfranke | 2012-11-26 09:03 | |
![]() | 6 tabatas med kettlebells 3ggr i veckan. Och cykel eller gåband som upp- och nervärmning. That's it. | |
| hfranke | 2012-11-26 09:04 | |
![]() | 16 kg kettlebell om nån undrar. | |
| Gloria56 | 2012-11-26 11:28 | |
![]() | Ja Vendela34 håller fullständigt med dig. Hur kan en människa vara så totalt känslokall!? Att lämna ut sin kamrat här på Forum och fullkomligt vältra sig i hennes tillkortakommanden. Själv joggar jag 8 km. fyra/fem gånger i veckan. | |
| _Tezza_ | 2012-11-26 11:52 | |
![]() | Gym och löpning..blir runt 14h i veckan i runda slängar. | |
| apbur | 2012-11-26 12:24 | |
![]() | Det kan ju vara frustration titti visar för att vännen inte gör det som vore bäst för henne. Soffpotatisar med dålig hälsa som klagar och tror att de ska få tillbaka hälsan utan att behöva anstränga sig är väldigt irriterande och tyvärr finns det för många av dem. Lika glädjande är det med fetlagda personer som tar tag i sina liv och börjar få betalt genom mer ork och energi och ökat självförtroende. En motionsanläggning ska inte bara vara full med välpumpade människor med lite underhudsfett, alla ska känna sig välkomna och motiverade till att träna. | |
| mistmaster | 2012-11-26 12:26 | |
![]() | försöker iaf att ta en vettigt promenad minst varannan dag. | |
| apbur | 2012-11-26 12:28 | |
![]() | Jag som är vältränad och smal hade inte haft något emot om personer som verkligen behöver träna för att inte bli sjuka fick reducerat pris på gymkort och en symbolisk medalj för varje delmål de uppnått. Allt som kan öka motivationen är av godo. | |
| mistmaster | 2012-11-26 12:32 | |
![]() | vad har ditt "sunda" yttre med dina åsikter om gymkort för tjockisar att göra, apbur? | |