Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ra Batt | 2012-12-27 18:42 | |
![]() | Det var bara en yngling en gång som försökte ragga på mig,( han var rätt rolig så vi skämtade en stund) men så är jag kanske lite väl mogen..;)) Nej,nej, tro nu inte att jag vill bli raggad. Jag vill bara spela! | |
| Jumanjia | 2012-12-27 19:23 | |
![]() | Spela. finns så många dejtingsidor ändå. | |
| mrperfect | 2012-12-27 19:35 | |
![]() | Ja spela ni så raggar jag =) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-27 19:43 | |
![]() | Pabster1 den var riktigt fin:) | |
| catta65 | 2012-12-27 20:12 | |
![]() | Visst är det många som raggar här inne men också de som bara vill spela. Det brukar gå rätt bra att bli av med såna spelare...Den enda som jag inte har blivit av med och inte heller vill bli av med är min sambo som jag fann här på betapet....:-) | |
| Guldplate | 2012-12-27 20:16 | |
![]() | Jonisk: Som sagt, rena sexinviter feltolkar man inte. Det handlar mer om alla vanlig komplimanger som många verkar tolka som raggningsförsök. Har svårt att se varför man ska bli upprörd eller ens tro att alla är ute efter en bara för att de säger en komplimang i chatten. Ta det som något positivt och vill ni sen inte fortsätta chatta så är det bara säga "nej" och i värsta fall ignorera om den andre ev fortsätter. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2012-12-27 20:39 | |
![]() | Klart att det raggas här som i varje annat internetforum såväl som i verkligheten. Vad som är gemensamt är att mannen förväntas ta initiativet. | |
| Satyra | 2012-12-27 21:24 | |
![]() | Har aldrig blivit raggad på härigenom. Fan också. :-o ;-) | |
| wildman | 2012-12-27 21:27 | |
![]() | Det jag alltid förvånas över är folk som verkar tycka det är jobbigt att bli raggad på. Om någon inte tar ett nej kan jag väl förstå det. Själv tycker jag att det är kul att småflirta både här såväl som irl. Det förgyller vardagen. | |
| lillamy75 | 2012-12-27 21:28 | |
![]() | En komplimang i chatten är helt okej och väldigt trevligt och Skulle man inte tycka det så är det ju bara att strunta i det :) | |
| Filurken | 2012-12-27 21:38 | |
![]() | En komplimang är väl inte samma sak som att bli raggad på? Det är fortsättningen på den där lilla trevliga komplimangen som är.....knasig. Jag spelar väl inte Betapet för att jag vill se en bild på någons k*k. Och ett enkelt "nej tack, jag är inte intresserad av det" leder ofta till att jag blir kallad för diverse mindre smickrande saker. Lika lite som jag vill bli uppraggad i chatten verkar raggarna vilja bli dissade, men det borde de väl kunna ta? | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-27 21:39 | |
![]() | Bli glad å ta det som en komplimang. Fortsätter person i fråga, skriv att du inte vill. Jisses, stora problem...:p | |
| shulten | 2012-12-27 21:47 | |
![]() | Sluta upp med dumheterna att ragga här. Bara fånigt! | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-27 21:51 | |
![]() | Om någon slösar med en komplimang blir jag bara glad, fånigt annars ju. Frågar någon om jag vill ha en sexshow på msn avböjer jag med enkelt nej; blir jag då kallad något av alla oräkneliga tillfällen skrattar jag och tänker att stackaren i andra änden nog inte har det så lätt. Och särskilt inte irl. Ffa känns det som motpartens problem, inte mitt. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-27 21:59 | |
![]() | Filurken hur långt tänkte du ta den här trolltråden? | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-27 22:02 | |
![]() | Filurken ,, tipset är att kopiera det som skrivs och skicka till en värd , så får de ta i tur med problemet,, Eller så skattar man bara åt dom , det brukar jag göra Bitte | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-27 22:06 | |
![]() | Eller så har man hittat på allt... | |
| Filurken | 2012-12-27 22:19 | |
![]() | Troll? Knappast. Nu blir jag direkt förolämpad. Jag har spelat sen 2005 och skulle nog inte vara så korkad så jag hittade på en sån sak och riskera att bli spärrad. Vill du att jag ska namnge de tre senaste snuskraggarna? @B-Right-On Nä, faktum är att jag diskuterade detta med vänner innan jag ens kom på tanken att skriva i forumet. Och jag undrade nog mest om det var fler som råkat ut för detta, vilket det ju var. Så jag har ju fått både svar och förslag på åtgärder vilket jag tackar för. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-27 22:40 | |
![]() | Nej, du ska inte namnge snuskraggarna. Om detta verkligen hänt så ska du lära dig innebörden av ironi och sarkasm :=) Gott nytt år i förväg. | |
| lillamy75 | 2012-12-27 23:20 | |
![]() | Du är verkligen på fel spår b-right... Varför skulle vihitta på ??? Vadå ironi och sarkasm ? | |