Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 19 344 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-03 18:58 | |
![]() | tror dom lila håriga finns över allt oavsätt adress | |
slånbär | 2013-01-03 19:01 | |
![]() | Fast inte med läderhud och fulsminkade. Ju mer pengar desto mindre smak skulle jag vilja säga, kolla bara på rika ryssar och alla hollywoodbotox monster. | |
bomah - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:06 | |
![]() | Är smakfullt och går ihop med personligheten så funkar det ju. Men tatueringar på brösten, magtrakten känns trashigt och direkt fult. | |
LMC79 | 2013-01-03 19:10 | |
![]() | Tycker kvinnor är snyggast som naturliga. Lite smink kan dock i vissa fall förgylla utseendet. Andra utsmyckningar gillar jag inte. Håller med slånbär om de rika ryskorna o botoxmonsterna. | |
apankattla | 2013-01-03 19:12 | |
![]() | Om det är en snygg tatuering som passar med personligheten och på ett stiligt ställe, så är det snyggt! | |
Hairmoni | 2013-01-03 19:20 | |
![]() | Håller med apankattla. | |
syjo - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:22 | |
![]() | Slånbär." Verkar liksom mänskligare att inte döma efter utseende utan efter egenskaper. men det är väl bara så som jag tänker kanske....." Är det bara Östermalmskärringar som man kan döma? Lite dubbelmoral kanske? | |
TageArlander - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:32 | |
![]() | Tatueringar var något som förr gamla sjömän prydde sina svällande underarmar med... Att idag se tatueringar på flickor, som f. ö. är fina som de är, passar inte alls och de unga kvinnorna blir inte vackrare eller mer attraktiva av dessa. | |
Mont4na | 2013-01-03 19:34 | |
![]() | Äh en tatuerad kropp är roligare att titta på. Gärna massor av tatueringar bara dom är bra gjorda. | |
Fesebengt2 | 2013-01-03 19:35 | |
![]() | En tribal över rumpan = okej En liten ros, delfin eller liknande på axeln = okej En liten intim tatuering synlig endast för användare = obetalbart Över hela ryggen, armarna och benen = Nä tack Eller vad fan man gör väl som man vill med sin egen kropp eller? | |
magnusito | 2013-01-03 19:38 | |
![]() | På killar då. Varför handlar det bara om tatueringar på tjejer. det är inte bättre på killar! | |
TageArlander - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:43 | |
![]() | Enligt mitt förmenande, gör sig en tatuering bättre på en man, men den bör i så fall sitta på en äkta flåbuse, icke en sådan wannabe. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:45 | |
![]() | Flåbusewannabe kunde vara ett tankeväckande uttryck... | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:45 | |
![]() | Ja. Lite skillnad är det allt tycker jag. Om en man har nåt litet på sin arm är det väl ok. | |
TageArlander - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:50 | |
![]() | Äkta flåbusar, som Charles Manson, brukar ha intressanta tatueringar... | |
Bitte - Administratör | 2013-01-03 19:55 | |
![]() | Håller med Fesebengt2 , var och en gör väl vad man vill med sin kropp och jag har gjort mina tatueringar för att de säger nått för mig , jag klipper och färgar håret för att jag gillar en viss frisyr /färg , och det är fortfarande mitt eget val med min kropp.. Huvudsaken är ju att jag är nöjd med mig själv och mina val, sedan skulle jag inte varken vilja eller idas sitta och klanka ner på vad andra gör för val Bitte | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-03 19:57 | |
![]() | Vanliga snälla killar ville verka lite farliga och började ta efter busar av allehanda slag för att impa på tjejerna. Intressant att tjejerna tagit efter... | |
TageArlander - Ej medlem längre | 2013-01-03 20:05 | |
![]() | Trådfrågan var om den tillfrågade och tillika hugade att svara, anser det på en kvinnas kroppshud är attraktionsförhöjande med en tatuering. Svaret är nej. (Inget klank i det.) -Jag nu talat! Hugh! | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-03 20:12 | |
![]() | Tage kanske en vacker dag finner sig i en situation där han upplever en dylik utsmyckning som väldigt attraktiv... | |
Måns_E | 2013-01-03 20:25 | |
![]() | Man skall väl aldrig säga aldrig, men hittills så har tatueringar dragit ner attraktionsvärdet hos de taggade kvinnor som jag har träffat. Men naturligtvis så får var och en göra som de vill, man måste ju inte anpassa sig efter mina preferenser. | |