Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:57 | |
![]() | Jag tar med dig på min nästa resa så ska jag visa dig världen ur mitt perspektiv!!!! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:59 | |
![]() | hfranke>> har hon varit utomlands själv innan? | |
| kajix | 2013-07-23 12:00 | |
![]() | det var väl inte ttiittii som förutsatt att din dotter ska gå på klubbar och dricka drinkar. men en hel del andra. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:00 | |
![]() | Hfranke, förstår din oro, lyssna inte på henne, hon är alltid ute och cyklar! Få henne att välja en annan stad och låt henne åka till NY då hon har mer resvana och mer skinn på näsan! | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:01 | |
![]() | Alltså det var riktat till mollee mitt inlägg att du skulle följa med mig på min nästa resa!! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:04 | |
![]() | Jaha, vart hade du tänkt att vi skulle resa? Jag är sugen på något i stil med azerbadjan eller dylikt... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:04 | |
![]() | azerbajdzjan* | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:06 | |
![]() | Gissa min ålder först! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:06 | |
![]() | som du såg hfranke så har jag bett om ursäkt,men ok förlåt igen för hopblandningen | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:07 | |
![]() | Jag gissar på 38. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:08 | |
![]() | Azerbajdzjan ligger inte överst på min lista! Men varför inte Indien, runt Varanasi??? | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:09 | |
![]() | Nära, 39! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:09 | |
![]() | tja, Asien i största allmänhet verkar intressant. | |
| Sote | 2013-07-23 12:16 | |
![]() | Vill bara påpeka att jag ingenstans har förutsatt att flickebarnet ska gå på krigen. jag känner varken henne eller hennes mor så därom vet jag ingenting. jag talar generellt om vad det kan finnas för risker med en sådan stor stad. Många ungdomar går faktiskt ut och roar sig på klubbar och tar sig en drink precis som det finns dom som inte gör det. oavsett så är ju själva risken i just den här situationen att hon är ensam. Vad som helst kan hända var som helst i världen även utanför en kyrka, men är man ensam då är risken för att det inte går bra betydligt större. Jag förstår fullständigt frankes oro. tiittii- Nu håller du på igen och slår dig för bröstet med hur duktig och fantastisk du och dina ungar är i precis allt ni gör. Det känns lite ointressant att läsa om vad dina barn gör för fantastiskt arbete på barnhem och skriver predikotexter. Och du, om dina barn går på gospel i kyrkan när dom är i nån främmande storstad på egen hand och får sällskap hem då är dom ju inte ensamma!!! Det är ju det som är själva grejen. Tjejen är inte säker på hos vem och var hon ska bo, hon känner ingen och har kanske inte ens någon riktig plan för vad hon vill hitta på. Det är lite skillnad faktiskt. | |
| Sote | 2013-07-23 12:17 | |
![]() | Bäst på beta-och jag som trodde du erbjöd Ttiittii att följa med på din nästa resa;-o DET hade väl blivit en resa för er båda det??? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:17 | |
![]() | Kajix>> eller kanske mer att om man tar en drink (eller läsk, eller vatten) så kan man råka illa ut, även som van resenär, men säkrare om man åtminstone är två. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 12:18 | |
![]() | Jag tycker nog vi kan segla iväg i den här tråden nu, hfranke har fått många svar för och emot. Jag skulle vilja ta med dig till elefanternas kyrkogård, en otroligt mäktig upplevelse, kyrkogården är större än Gotland. Alla elefanter som dör i Indien fraktas dit, oftast med traktorer. Man får en stor vördnad för dessa storslagna djur. Mycket respektfulla ceremonier som man själv kan deltaga i. Stora traktorer gräver stora hål och under ceremoniella former sänks djuret ner i den och du få lägga rosenblad och kyssa djuret en sista gång innan den täcks över, skylt med elefantens namn sätts ovanför graven. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:18 | |
![]() | Haha, jag vet inte hur en resa med mig och bästpåbeta skulle te sig heller? Det är möjligt att vi skulle reta gallfeber på varandra :-) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 12:19 | |
![]() | Jag är en riktig djurvän, så det skulle jag säkert uppskatta! | |
| Sote | 2013-07-23 12:21 | |
![]() | Mollee-du som verkar vara en sån härlig människa? Inte kan du reta gallfeber å¨någon? Möjligen skulle man känna sig som en grå mus i ditt sällskap, eller i mitt fall då som en grå fet åkersork;-) | |