Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade41
Mobilspel
Pågående19 364

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Rultatultan2013-07-25 23:24
Antal inlägg: 2446

Beror på om x-fruarna i bagaget är döda eller lever. Antingen en mördare eller bara lite lagom creepy.

Mollee2 - Ej medlem längre2013-07-25 23:28
Antal inlägg: 6950

En man med stil. Och stor käft... kanske hatt? :-)

Hinken76 - Ej medlem längre2013-07-25 23:29
Antal inlägg: 1194

Söndagsman: Du är Lasse Berghagen.

NicerTrouser - Ej medlem längre2013-07-25 23:29
Antal inlägg: 666

:)

Mollee2 - Ej medlem längre2013-07-25 23:31
Antal inlägg: 6950

HAHAHA

Söndagsman - Ej medlem längre2013-07-25 23:31
Antal inlägg: 1120

Jag skulle kunna vara Lasse Berghagens okände liilebror.

Måns_E2013-07-25 23:33
Antal inlägg: 12028

tyka123, inte pratade jag om dig. Du verkar ju ha ambitioner men vara fast i vardagstristessen. Jag tror att allting kommer att lösa sig om du bara släpper loss, och fokuserar lite mer på dig själv.

(Aj då, jag som inte ville ställe hobbypsykologiska analyser på människor som jag inte känner)

tyko1232013-07-26 08:50
Antal inlägg: 79

Tack! Måns och Mollee2. Ni är skickliga på detta tycker jag. Nu har jag semester och ska ha er lärdom i bakhuvudet så att jag kopplar av.

krysopras2013-07-26 10:54
Antal inlägg: 657

Rultan, jag tror du kanske är lite ängslig av dig. Både nagelbitandet plus att denna nagelbitning är den enda lilla info du vill ge om dig själv här skulle kunna tyda på en slags ängslighet.

Detta är rätt svårt för man vill inte göra någon ledsen med förhastade "analyser".

krysopras2013-07-26 11:04
Antal inlägg: 657

Själv är jag rätt analyserad eftersom de av mina personlighetsdrag som jag upplever som mest problematiska har jag vänt mig till en psykolog med. Jag kan räkna upp dem här men gud så trist.

Så jag skriver istället: Älskar kaniner och hundar och försöker ta hand om dem på bästa vis, men känner alltid att jag borde kunna bättre. Vet inte vad kaninerna och hunden känner i frågan, förmodligen att de får alldeles för lite mat. kaninerna är hittekaniner men hunden, en schäfertik, har jag haft från valp.

Sen tycker jag själv att jag visar upp väldigt mycket av min egen personlighet här på forumet, i många trådar. Och att jag ofta inte gör nåt vidare sympatiskt intryck.

Så, nu har jag också bett om en analys av mig!

SämstpåBeta2013-07-26 11:25
Antal inlägg: 1760

Rultan, jag vet varför du biter på dina naglar. Du tvivlar på något, är osäker, inte trygg i dig själv, vet inte vilken väg du ska ta , vilken sanning som gäller och var du står någonstans i livet. Nagelbitandet tyder på en inre oro som visar sig i en yttre stress, det får då uttrycket i en nervös handling. Nagelbitandet vill också påvisa för omgivningen att du är en sårbar person, vaksam, svårt för tillit och att du är en sökare......det var bara min enkla fria tolkning av en företeelse, den behöver inte vara helt sann :)))))!

SämstpåBeta2013-07-26 11:27

Kryos....det kommer en från mig, måste bara få suga på det ett tag! :-)

Rultatultan2013-07-26 12:07

@Sämstpåbeta
Haha :)

No shit! Det är faktiskt en stress-relief. Funkar dåligt iofs och enda resultatet är nio perfekta naglar och en som ser ut som hejkomochhjälp.

Rultatultan2013-07-26 12:07

@kryos
Ängslig...har aldrig sett mig som ängslig. Det måste jag ta och analysera lite ute i solen! ;)

SämstpåBeta2013-07-26 12:11

Okej jag har en motsatt förklaring av en tjej jag träffade på krogen....men den är snuskig...så måste nog be om tillåtelse innan jag präntar iväg den!

apbur2013-07-26 12:57
Antal inlägg: 9699

Jag tål inte när andra försöker bestämma över min tid eller öht över mig. Är tankspridd men noggrann och ansvarstagande. Tycker om att vara kreativ men det blir alltför sällan. Får jag inte använda min kropp i fysiskt hårt arbete blir jag tillslut otrevlig och deprimerad. Är en kameleont har jag fått höra. Nu har jag visserligen redan analyserat mig själv så det återstår väl inte mycket till hobbypsykologerna :)

nulltj - Ej medlem längre2013-07-26 13:00
Antal inlägg: 14052

Kontrollbehov? ;)

xxxANxxx - Ej medlem längre2013-07-26 19:20
Antal inlägg: 231

Måns_E. Jag har under väldigt många år ofta fått väldigt många goda vitsord, berömmelser, och beundran av många olika människor som sett vad hittils åstkommit..och här snackar jag minst 25år tillbaka i tiden, men redan som 7åring. Så nåt bekräftelsebehov utifrån skriker jag inte efter, och behöver inte höra nåt heller. Jag vet helt enkelt att jag är jävligt bra på de jag kan, och det handlar mkt. om hantverk av olika slag i mitt fall, som är ett starkt kall för mig för att jag ska må riktigt bra. Jag ääälskar att skapa inom olika områden..Det handlar om konst så att säga..Snickra är jag jävligt bra på, har byggt ett garage på ca.20 kvadrat helt själv, med fönsterinsättning och dubbla garagedörrar.Plåtvägg jag själv skruvat dit på långsidan av byggnaden, och på gavlarna lockpanel. plus en massa andra stora omfattande snickerier.men även små. Men också vävning, spinna,karda ull. sticka,virka,näverslöjd,t enntrådsbrodderi,vanligt brodderi. sömnad, sytt en massa kläder och annat. skapat stor trädgård på runt 2000kvadratmeter. med eget urgrävd damm med bara en spade på ca.60-70kvadratmeter. Pysslat med travsport,tränat mina hästar själv i ur och skur, även snabbjobbat hästarna på travbanan. ridit mkt. i skog och mark. gjort stora beteshagar på hektarvis till hästarna. haft en massa olika tamdjur som ska tas om hand på sitt sätt för att må bra. har 2 företag just nu, plus att jag jobbar inom sjukvården oxå. 2 söner på 19 och 21 år gamla. åker utföråkning när tillfälle och lust ges. längdåkning, joggar, promenerar, simmar, styrketräning, plus att jag älskar att sitta på datorn och spela olika spel. men också skapa i photoschopprogrammet, indesigne, och illustratorprogrammet. Så jag har ett brett intresse för mkt. här i livet, och har utfört mkt. Älskar musik, de mesta från a-ö beroende på humör.Resa är skoj och inspirerande och stimulerande, och för att bara njuta och ha de skönt också såklart. Dans av olika slag, men oxå dans på disko kombinerat med puben, Och när,kära och vänner som står mig nära är såklart jätteviktigt.Och älskar att kommunisera med människor överhuvudtaget. Och mkt. humor ;) så jag vet vad jag kan och inte kan, och behöver inget bekräftelsebehov just därför;) så då vet du lite av min person ;)

xxxANxxx - Ej medlem längre2013-07-26 19:30

Jo..vattenskidor har jag oxå åkt ;) och det var riktigt skoj ska jag säga :) skulle jag gärna göra om ,om tillfälle ges;)

xxxANxxx - Ej medlem längre2013-07-26 19:33

Så jag har slitit svett i mina dagar kan jag säga, inbakad styrketräning på köpet också ;)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?