Spelrum
Giraffen13
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade19
Mobilspel
Pågående19 300

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 19:45
Antal inlägg: 223

Ja.. och jag såga tt nån annan här också tycker att om det finns personer här på betapet som anser sig ha olika talanger inom musik,artisteri,skådespel eri..komik och liknande :)
Så jaa.. :) som jag också tidigare skrev i nåt av föregående inlägg. Så vill jag gärna se om nån vill lägga in en länk om detta.. Och ser ju nu att fler också vill de :)

Finns säkert många talanger här på beta :) Gört bara så får vi andra se :) skulle va jätteskoj :)

Måns_E2014-03-28 20:19
Antal inlägg: 12028

Jag tror att Carola skojade. Förmodligen så hade hon en sådan oerhörd talang för skådespeleri så att hon lurade Real-one

-FaMo- - Ej medlem längre2014-03-28 20:25
Antal inlägg: 2999

Storhetsvansinne uttryckt i en väääääldans massa (onödiga) meningar.

le-lou2014-03-28 20:43
Antal inlägg: 17500

shit vad jante att inte tycka om Carola. Alltid är ni avundsjuka på någon! Svennar!

Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 20:46

-faMo- som sagt... ;D ;D

Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 20:50

och vem vet? jag kanske bjussar på en egen magdansvideo ;D har börjat en magdanskurs ;D uuurskoj asså ;D Så blir jag riktigt haj på grejen så kanske ni får ta del av en skakarumpadansvideo ;D

Nää... såå... duktig blir jag nog aaaldrig ;D men jävligt skoj äre iaf. att lära sig ha kroppskontroll av olika delar av kroppen ;D Pröva får ni se ;D

jin172014-03-28 20:55
Antal inlägg: 129

Tjejen hade mått bäst av att någon förklarat för henne att hennes talang funkar bra på släktmiddagar och kanske bröllop men inget för stora världen. Men om hon försöker sig på Hollywood, som någon nämnde, så lär hon ganska snabbt bli varse hur intressant hon är. Men föralldel lycka till, sug ut så mycket du kan av din "talang".

Tjattefackap2014-03-28 21:23
Antal inlägg: 832

Jag diggade henne tills jag hörde att hon vill jobba för satan och göra reklam.

FinlandsKung2014-03-28 21:31
Antal inlägg: 33

Äntligen en finne som kan prata och inte bara mumlar något för sig själv halvt skamsen över sin existens. Det är talang nog tycker jag :)

För övrigt har hon inte finska som modersmål, hon är finlandssvensk som jag.

Lollo Bar - Ej medlem längre2014-03-28 21:45
Antal inlägg: 67

Enligt Sara Maria själv så är hon inte finlandssvensk utan hon har finskspråkiga föräldrar och har gått i finsk skola.

Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 23:17

Tjattefackup: Okej? ja.. jag vet inte om jag hörde riktigt rätt ? men när jag lyssnade igenom programmet tjejen var med i hos Malou efter tio? Så tyckte jag att Malou frågade tjejen om vad hon skulle vilja arbeta med om hon får chansen? Och då har jag för mig att hon sa att hon redan jobbat med reklam för nåt företag utomlands vid ett tillfälle..och gärna skulle göra det igen... men de där med att hon sagt jobba för satan? Ja.. de är nog isf. nåt hon bara sagt.. bara för att säga nåt tvärtom.. Just för att hon verkar vara en person som kan leka med både ord..röst,humor och vara lite tvärtom.. hon är nog ingen satanist iaf.

Men vi får väl se följetången framöver för henne :) Hoppas det går bra :)

Måns_E2014-03-29 00:16
Antal inlägg: 12028

Är Real-one den där brudens spinndoctor?

Tjattefackap2014-03-29 01:44
Antal inlägg: 832

Jag orkade inte se hela klippet men läste här i tråden att hon ville jobba med reklam ( =att jobba för satan). Men om inte det stämmer så är hon rätt skön.

Real-one - Ej medlem längre2014-04-02 13:05

Måns_E: Spinn.dr? Okej? kalla det för vad du vill! Men som jag också tidigare nämnt i föregående inlägg, så är jag en person som hyllar det som jag gillar och tycker är bra eller jättebra både utåt sett så här i ett forum, men också direkt till personer jag möter/ eller träffar i min tillvaro/ vardag.. och då får de handla om tjejen ifråga som denna tråd handlar om som jag tycker besitter en otrolig egenskap och talang i de hon gör, eller vem annan som helst!

Det är bara så att jag tycker man ska lyfta fram de jag tycker är bra eller som någon människa gör bra.. Vilket jag också gjort med att skapa denna tråd i detta forum för att då höra andras åsikter och tycke..Alltid intressant så att säga :)

Real-one - Ej medlem längre2014-04-02 13:08

OBS!Felskrivet i föregående inlägg!

Det skulle stå: Det är bara det att jag tycker man ska lyfta fram det man tycker är bra, eller som man tycker en annan människa gör bra.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?