Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 305

Forumkategorier

Användare Inlägg  
multiblue2014-05-25 18:10
Antal inlägg: 126

Men som jag sa...varför reta sig på andra människors tankar och funderingar och göra spe av det...Leta upp en annan tråd där ni har nåt vettigt att tillföra Det är inte så konstigt att det är krig i världen , när inte människor kan vara justa mot varandra i ett spelform ens

Nora1 - Ej medlem längre2014-05-25 18:27
Antal inlägg: 2885

Jag har ofta undrar vilka "vi" är? Finns det någon särskild grupp här som har till uppgift att gå in och förstöra tråden när innehållet inte passar dom?

Real-one - Ej medlem längre2014-05-26 21:23
Antal inlägg: 223

Sangria: Jag tror inte det är så svårt för de som verkligen får en kick av att trackassera trådskapare att även kika in en sväng på den seriösa diskussionstråden : bara för att! så att säga och slänga en känga!

Sangria2014-05-26 22:45
Antal inlägg: 504

Real one- i snack är det mer tillåtet att trådar flyter iväg lite och att tonen är lite lättare. I seriöst ska man hålla sig till ämnet och skärpa sig i diskussionen på en annan nivå. Det är liksom därför dom olika kategorierna finns. Men för det är det inte meningen att någon ska behöva ta att bli påhoppad. Det jag menar är att om man startar en tråd på det viset som TS gjorde så är risken stor att man inte uppfattas som särskilt seriös, speciellt inte med tanke på dom redan stämgda trådarna där TS varit en rätt aktiv predikant. Jag tror inte att någon av dom som reagerade gjorde det för att trackasera utan just för att dom fått nog av hallelujatrådar.

Nora1 - Ej medlem längre2014-05-26 22:56
Antal inlägg: 2885

Varför försvarar man dumhet? Om jag känner att jag fått nog av någon tråd så ger det mig rätt att censurera den? Moget??

Sangria2014-05-27 00:24

Ungefär lika moget som att ifrågasätta andras åsikter i en forumtråd. Det finns knappt någon tråd i snack där man strikt följer ämnet och där folk inte kommer med gliringar, ifrågasättande och lite allmänt trams. Om " rätt" personer står för drevet då är det helt ok och fullt acceptabelt att haka på men om samma personer intar en mer pk attityd då blir det en helt annan ton i tråden. Intressant och ständigt återkommande på just detta forum. Det kanske iof är så på andra forum också ungefär som när man gick i skolan. Om dom populära tjejerna skojade med någon då var det liksom bara lite oskyldigt och kul och den som tog åt sig var bara överkänslig. Gränsen är hårfin och det är precis på samma sätt här.
Men återgå gärna till trådens ämne igen för det är i sig ett intressant ämne som tål att diskuteras.

Vännäs 2013 - Ej medlem längre2014-05-27 07:42
Antal inlägg: 867

Är du en av dom populära tjejerna då och var din åsikt bara på skoj?

Sangria2014-05-27 08:41

Vännäs- långt ifrån. Varken här på forumet eller IRL som tur är. Och vad som skulle vara på skoj med min åsikt vet jag inte . Jag set inte att jag var elak mot någon i mitt inlägg. Jag förklarade hur jag tänker och om det sårade TS eller någon annan ska man kanske inte delta i nån tråd öht. Att andra inte tycker samma och att man får mothugg hör ju liksom till i ett diskussionsforum . Elakheter är något annat.

Söndagsman - Ej medlem längre2014-05-27 09:13
Antal inlägg: 1120

Finns det inget kristet forum?

Vännäs 2013 - Ej medlem längre2014-05-27 09:26
Antal inlägg: 867

Vad menar du med det söndagsman?
Får man inte diskutera religiösa åsikter här?

multiblue2014-05-27 09:49
Antal inlägg: 126

Men det finns ju hur många trådar som helst... Varför över huvud taget kommentera sitt missnöje ??

Real-one - Ej medlem längre2014-05-27 23:05

Sangria: Jag tycker inte det spelar någonsomhelst roll om någon startar en tråd med ett ämne som innan vart uppe till diskussion eller inte!

Jag kan inte förstå varför vissa personer här på beta störs av detta? Och bara kikar in för att kommentera negativt etc.?

Vill man inte gå in i skapad tråd,så behöver man ju inte! Därför förstår jag inte dessa som bara måste kika in för att kommenetra negativt?

För om inte seriöst intresse finns för nån slags diskussion gällande ämnet i en skapad tråd, så kommer den ju helt av sig självt rinna ut i sanden..

Real-one - Ej medlem längre2014-05-27 23:07

Och ni som då känner på er att vara en av dessa negativt kommenterande för trådar som ni inte finner intressanta?

SKAPA EGNA INTRESSANTA TRÅDAR DÅ!

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?