Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 885 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nettsson | 2014-08-26 11:05 | |
![]() | Exakt!! Jag har ingen plan på att prova det dem gör i boken!! Men jag gillar den. I boken är de båda med på spelreglerna och blir erotiskt uppeggade av det. Jag gillar inte deckare,,,,,men inte många stänger av tv:n bara för att det blir ett otäckt mord!?! Litteratur är ju sällan verklighet!! | |
L-o_64 | 2014-08-26 16:14 | |
![]() | Precis :-) Och som du skriver är båda med på det och det är ju så det ska vara med sex mellan man och kvinna ...alla okey nästan alla har sex och fantasier av olika slag så är det :-D Fantasi och verklighet är inte alltid detsamma .. Och som oftast är mer en sällan filmen bättre en boken och tror detsamma om denna film .. | |
L-o_64 | 2014-08-26 16:15 | |
![]() | Precis :-) Och som du skriver är båda med på det och det är ju så det ska vara med sex mellan man och kvinna ...alla okey nästan alla har sex och fantasier av olika slag så är det :-D Fantasi och verklighet är inte alltid detsamma .. Och som oftast är mer en sällan filmen bättre en boken och tror detsamma om denna film .. | |
L-o_64 | 2014-08-26 16:15 | |