Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 20 010 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mz_lzrd | 2014-12-31 12:49 | |
![]() | Varför tycker du det är ok att stötta de här som utnyttjar fattiga i produktionen av livsfarlig pyroteknik, tiiitttiii? En massa människor dör för att dina ungar ska få roa sig med smällare på nyårsafton. Är det rimligt? Vad skulle Jesus sagt om saken? Låten många fattiga mista mista livet i explosioner så att bortskämda svenska barn må smälla smällare för skojs skull? Knappast, va. Jag tror han hade blivit fly förbaskad. | |
Zaskia - Ej medlem längre | 2014-12-31 13:16 | |
![]() | Att det är de fattigaste människorna som arbetar med tillverkning av fyrverkerier och smällare är inget försvar. De är lika farliga i alla fall. Var och en kan ju bestämma om de vill skada sig genom detta otyg. Tycker inte synd om de som skjuter av raketerna. Problemet blir när oskyldiga skadas och djur blir rädda. | |
mz_lzrd | 2014-12-31 13:21 | |
![]() | De allra fattigaste av fattiga människor säljer sina barn till bordeller. Bör vi därför stötta barnbordeller genom att köpa deras tjänster? Självklart! | |
mollee - Ej medlem längre | 2014-12-31 14:06 | |
![]() | Titti: Jag är också vegetarian... men nu pratade jag inte specifikt om miljön, utan att djur tar skada av oljuden som förekommer vid smällare och raketer. En sommar satt jag och en kompis ute på altanen när någon fick för sig att smälla en smällare några hus bort, hennes lilla hund blev så chockad att den först sprang iväg och gömde sig, och när vi sedan hittat henne satt hon och skakade i flera timmar efteråt. Vi fick linda in hunden i en filt och sitta och hålla om henne resten av dagen. | |