Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 559 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-12-26 12:04 | |
![]() | sen beror det på hur länge man vill katten ska leva.Att bara ge torrfoder till en katt så tar njurarna slut i förtid eftersom katten inte dricker tillräckligt.men det kanske räcker att en katt lever i 13 år.Vill man att en katt ska leva en bra bit över 20 år så ger man både och.Min äldsta katt blev ungefär 22 år.Eftersom jag bor i en hysteriskt fiskande familj och bor 5 meter från vattnet,så åt den katten kokt fisk som bas,torrfoder var alltid framme.och burkmat när ingen orkade fiska vilket var sällsynt.mjölk ar bra för kattens skelett.Vetrinärer vill sälja Hills dom har provision på hills,inget konstigt att dom rekomenderar det,sen tjänar vetrinärer pengar på att avliva katter 2000/katt dom lever på sjuka djur.I hela deras utbildning så lär dom sig om hills dietfoder och alla dom andra 32 sorterna för en det ena och en det andra.Hills dietfoder tx för tjocka feta hundar är bra på grund av att matte husse älskar ihjäl sitt djur med mat,Om dom då får stränga direktiv endast hills dietfoder och Morötter som godis så slipper hunden övervikt och alla krämpor som det innebär som diabetes och sprutor.Och astma som feta katter får för att matte älskar ihjäl katten med för mycket mat.En katt som är tjock öppnar inte kylskåpet själv och tar fram leverpastejen,det är alltid ägaren så hills kattfoder för feta katter är bra för att ägaren inte klarar att sätta sin katt på diet själv. | |
DonnaVero | 2015-12-26 18:08 | |
![]() | Jag har en vitt råtta som voffar till namnet Matcho (chihuahua) och en större buse vid namn Odin (gatukorsning mellan Björnhund/amstaff/schäfer och labrador). Underbara hundar som förgyller mitt liv och den store ser till att matte får ordentligt med motion. | |
6972mona - Ej medlem längre | 2016-04-22 10:01 | |
![]() | Fiskar och en hund (toypudel | |
Boel73 - Ej medlem längre | 2016-04-22 10:21 | |
![]() | Hund (Bichon Frisse') | |
SmålandsMira | 2016-04-22 16:56 | |
![]() | Trots att båda jag o mannen är allergiska har vi två kattbröder av rasen Cornish Rex, små aliens. (Allergivänliga) Maken tål båda och jag den ena. Man får vara glad för det lilla. Vi har också tre akvarium med diverse fiskar. | |
Blairbitch | 2016-04-22 20:34 | |
![]() | Ååh nakenkatter Småland? Va har ni för fiskar jaja jag har hund, chinchilla, minikakadua, och fiskar som inte gör annat än ungar sååå... fiska då ja | |
SmålandsMira | 2016-04-22 20:55 | |
![]() | Nja, typ nakenkatter med tunn vågig päls. Lång nos och stora öron. Ser ut precis som Gremlins. Brukar beskrivas som en blandning mellan hund, katt, apa och papegoja. De är bara för mycket men alldeles, alldeles underbara. ;) Vi har ett 75l, ett 240l och ett 375l med allt ifrån Guppys till Discusar...och ja...fiskar är bra på att göra fler fiskar... :) Åh Cinchilla som är så söta. Haft många tamråttor, också mysiga, men tyvärr funkar de dåligt med allergin. | |
gubri | 2016-04-22 20:56 | |
![]() | Katt. Min vackra svarta bondkatt Lucy | |
Blairbitch | 2016-04-22 21:01 | |
![]() | Ah synd Smålandsmira | |
willba | 2016-08-10 05:49 | |
![]() | Två lurviga katt gossar och en tredje liten misse är på intågande också en lurvig liten sak :) *längtar* alla tre skogis blandningar i övrigt liite perser och bondkatt äldsta missen har liten % main coon i sej också.. | |
morsan3 | 2016-08-12 21:09 | |
![]() | Wilma en förtjusande ung dam. Wilma är en Kavalier king charles spaniel på 2 år. Hugo en sköldpadda som under sommaren simmar i vår lilla damm. Om vintern inne i sitt akvarium. :-) | |
ValKnight | 2016-08-12 21:13 | |
![]() | 2 katter. Nisse (9 årig rödvit rund utekatt), och Sten (helgrå kattunge på 14 veckor). | |