Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 088 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LaQueSabe - Ej medlem längre | 2005-12-28 00:13 | |
![]() | Just det - och så stör jag mig på alla killar som kissar överallt. Vidrigt. Och på folk som spottar överallt. Också jäkligt vidrigt. Och på folk i den här tråden som stör sig på folk som stör sig. God Fortsättning allesammans! | |
| Spyan | 2005-12-29 02:55 | |
![]() | det mest störande - FOLK SO TUGGAR MED ÖPPEN MUN - så att det smaskar sådär "härligt" | |
| Spyan | 2005-12-29 02:57 | |
![]() | skitbra poäng där förresten med folk som inte kan hålla klaffen på bio! Det borde finnas godisfria biografer... hatar när folk ska hålla på och prassla, eller komma in när filmen har börjat... Ska se NArnia imorgon, så håll tummarna... | |
| Zuomi | 2005-12-29 11:11 | |
![]() | Överklassens j*vla gnäll på skatterna, stör mig oerhört mycket :-) Dom skulle kunna betala ännu mer skatt utan att det går någon större nöd på dem. | |
| Skumgodis - Ej medlem längre | 2005-12-29 11:52 | |
![]() | Jag stör mig enormt på när folk drar de mest märkliga slutsatser för att man tycker en sak. och när de lägger ord i ens mun som "Om du tycker så betyder det ju att du tycker si och så också och bör säga det med" när det inte alls stämmer. Kan dessutom störa mig på folk som ställer frågor men inte tål svaret eller ställer "icke frågor som ändå är frågor". T ex "Du tycker inte om mig va?"..Ställer man en sådan fråga känner i alla fall jag det som att det snarare är något som personen redan anser att så är det, det vill säga "Du tycker inte om mig". Och likaså när det gäller frågor som är så utformade att om man inte vill svara på dem egentligen måste ljuga mot sin vilja för svarar man "vill inte svara på det" så är det ändå ett svar. En sådan fråga, som inte är aktuell i mitt fall då, skulle kunna vara "Är du bög?". Om nu personen i fråga är det men inte vill tala om det, ja då återstår ju bara att ljuga för "det vill jag inte säga" är ju rätt avslöjande! | |
| alos | 2005-12-29 12:22 | |
![]() | när människor hoppar in i mina meningar och härmar (eller hur man nu ska uttrycka det) avslutar meningen. Jag blir så irriterad att jag bara snabbt avslutar samtalet. Jag tycker att man kan lyssna färdigt på vad en människa har att berätta innan man hoppar in i meningen och upprepar som papegoja. | |
| Syrran82 | 2005-12-29 23:03 | |
![]() | Folk som stoppar in "lixom"/"änna"/"asså"/"Öh hhehhh" trehundrayjugosjutusenfem hundraåttioen gånger i varje mening samtidigt som de står och hoppar som om en hel myrstack flyttat in i brallorna... ....känner mig lite elak nu, men jag gillar raka rör...med viss modifikation. | |
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-12-29 23:28 | |
![]() | Jag stör mig på folk som stör sig på mig för att jag råkar tycka håkan hellström är söt och bra! | |
| Cyrano | 2006-01-02 14:16 | |
![]() | Folk som är kaxiga på ytan men börjar lipa om de blir bemötta på samma vis, med större finess. Ska man va kaxig så ska man kunna be djävulen dra åt helvete, öga mot öga... fast man har byxan full av diarré! Eller... krypa till korset och be om en timeout! *skrattar* | |
| nattskatta - Ej medlem längre | 2006-01-04 13:25 | |
![]() | just nu stör jag mej på mej själv att jag inte orkar göra de tusen saker jag skulle | |
| black witch - Ej medlem längre | 2006-01-13 12:43 | |
![]() | jag stör mig på dom som alltid ska veta bäst och aldrig ger sig fast jag vet att jag har rätt | |
| Bim1964 | 2006-01-13 19:52 | |
![]() | Jag stör mig på alla dessa mobiltelefoner, och deras hysteriska ringsignaler. | |
| Vigdir | 2006-01-13 22:07 | |
![]() | På en massa som nämns ovan faktiskt (särskilt Skumgodis, Bims och Cyranos "störningar") Annars stör jag mig just nu mest på folk som inte skickar in sina rapporter till mig efter över en månads försening och som inte klarar av den enkla uppmaningen "skriv under med ditt namn". Hur svårt är det sistnämda, på en skala? Och så stör jag mig kopiöst på mig själv som upprepar modeuttryck som "på en skala"... Känn dig själv! | |
| saikkonaut - Ej medlem längre | 2006-01-14 15:54 | |
![]() | Jag stör mig på all politiskt korrekt jargong som existerar bland alla de människor som inte orkar tänka själv. | |
| Eva | 2006-01-15 00:36 | |
![]() | Stör mig inte!!! :) | |
| Frbg - Ej medlem längre | 2006-01-15 12:05 | |
![]() | Jag stör mej fruktansvärt på folk som bor i lägenhet och som tror/tycker att då kan man slänga ut allt skräp från balkongen. Just nu ser det ut som en mindre soptipp där jag bor, halva och hela julgranar, ölburkar, papper, cigarrettaskar m m. Jag har svårt att förstå hur dessa människor tänker...eller det kanke är just det dom inte gör... | |
| karisima - Ej medlem längre | 2006-01-15 12:34 | |
![]() | jag stör mig på dom som slänger fimpar från balkongen | |
| sli11 | 2006-01-15 19:45 | |
![]() | just nu stör jag mig på mig själv eftersom jag sitter här istället för att lägga barn, städa, diska, planera morgondagens lektioner m.m | |
| Kängan | 2006-01-15 19:55 | |
![]() | Jag stör mig på folk som står för nära mig i köer... | |
| Dicea - Ej medlem längre | 2006-01-15 20:57 | |
![]() | människor som märker ord och som tror att skriftspråket är det "korrekta" och det enda rätta - i tal | |