Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2007-01-24 10:48 | |
![]() | Nu börjar vi snart närma oss det stadium i diskussionen då det verkligen - till skillnad från Birgit Friggebos klanteri - är rätt att föreslå att vi alla tar varann i hand och unisont klämmer i med "We shall overcome" Ska jag stänga tråden medan vi fortfarande är på topp? :) | |
| veggie_d | 2007-01-24 10:58 | |
![]() | nej för helsike! Det börjar ju bli riktigt bra nu! Hämta en skål popcorn och luta dig tillbaka istället :D | |
| stefanf | 2007-01-24 11:39 | |
![]() | Kul idé med ett eget klagoforum.. - Då kan man ju lägga in en funktion som raderar alla nya trådar/inlägg omedelbart efter att de är skrivna.. :) | |
| Snittgurka | 2007-01-24 13:22 | |
![]() | Går det för sig att få smör på popcornen? Tack på förhand. | |
| vulcan | 2007-01-24 13:37 | |
![]() | Inte om du ska käka dom ur samma skål som jag - då får du ha smöret på en tallrik breve. Lukten av popcorn med smörsmak som poppas i en micropåse är nästan lika vidrigt motbjudande som blodpuddingsdoften i en skolmatsal. Jag förlorar nog nästan hellre 5 raka här än utsätter mig för nån av dom odörerna. | |
| Snittgurka | 2007-01-24 13:43 | |
![]() | Jag lovar att aldrig någonsin värma micropopcorn med smörsmak någonsin igenä, vulcan. När ska vi spela de fem matcherna? | |
| stefanf | 2007-01-24 13:57 | |
![]() | vulcan lovar att förlora 5 raka. Du kan ju lika gärna lova att du ska fortsätta andas; något naturligt och oundvikligt alltså.. ;) | |
| smurvlan | 2007-01-24 14:10 | |
![]() | ska just jag starta en sån tråd bara för att ni tycker att jag är den gnälliga eller? Yeah Right! | |
| sa fröken - Ej medlem längre | 2007-01-24 14:31 | |
![]() | Hoho, jag skrattar så min obefintliga mage guppar!! Vad var det den här tråden handlade om nu igen..? *har dåligt närminne* | |
| emmanent | 2007-01-24 14:53 | |
![]() | *lite kär i den här tråden* :D | |
| vulcan | 2007-01-24 14:56 | |
![]() | stefan är lite kaxig baföratt han fick helt sanslösa brickor mot mig i somras i Elmis vardagsrum. Han ska nog plockas ner på jorden med tiden, även om det olyckligtvis inte kan ske på hans hemmaplan. :) Snittgurka - om du spöar mig i fem raka lovar jag att inte bara lukta utan t.o.m. smaka på dina äckliga smörpopcorn. | |
| Tommy 1979 | 2007-01-24 16:02 | |
![]() | Om vi skulle ta och återgå till ursprungsämnet (förstår inte riktigt vad micropopcorn med smörsmak har med avbrutna matcher på Betapet att göra, men det kanske bara är jag som är trögfattad....?) så visst är det trist och oseriöst när människor bara sticker. Man avbryter ju inte mitt i ett "riktigt" parti som spelas IRL, varför är det då okej att göra det när man spelar på nätet? Nu syftar jag inte på de som avbryter p g a att något oförutsett inträffar, det är sådant som händer, utan de som av ren tjurighet när det går dåligt väljer att bara avbryta. Tråkigt och oseriöst. | |
| Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-24 16:05 | |
![]() | Man kan hoppsparka som spelare mot publiken i fotboll (läs Cantona) men avbryta en IRL-match i scrabble, nej bevara mig väl där är gränsen nådd | |
| Baader - Ej medlem längre | 2007-01-24 16:11 | |
![]() | Här pratar vi dålig förlorare, Cantonas stilrena hoppspark får geuppknappen i beta att framstå som relativt harmlös. www.youtube.com/watc...-E z9D2rsY0 | |
| Tommy 1979 | 2007-01-24 16:22 | |
![]() | Återigen. Hur vore det ifall folk kunde hålla sig till ämnet? Förstår mig inte riktigt på övervakarna, vissa trådar stängs knappt innan de hunnit startas men andra får tydligen spåra ur hur som helst? :-) | |
| Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-24 16:25 | |
![]() | Fråga vulcan som äter popcorn i denna tråd. | |
| LasseBjörn | 2007-01-24 16:31 | |
![]() | Övervakarna är minst lika konsekventa som Christer Lärking, så jag antar att de får anses sköta sin uppgift på ett mycket bra sätt. | |
| vulcan | 2007-01-24 17:26 | |
![]() | Jag är alltid konsekvent i det jag gör - även när jag spårar ur eller byter åsikter. Det är dock tillåtet att kasta popcorn på mig om man tycker att jag är dum. Bara det inte är smörsmak på dom. Lite halvallvarligt ändå så ligger denna tråd under Snack och där känns det ganska naturligt att tolerera mer i fråga om urspårningar. Dessutom har vilket samtal som helst - IRL eller cyber - den naturliga egenskapen att det skiftar fokus under det att tiden går. Ofta kan det också växla mellan mer allvarliga och mer lättsamma innehåll. Ursprungsämnet kändes rätt uttröskat för min egen del (och några andras också tror jag). Då brukar trådar ha en tendens att spåra ur. Som flera redan har sagt så: visst är det tråkigt med folk som inte följer det som majoriteten av spelarna uppfattar som fair play och trevligt uppträdande. Det må sen gälla "tfm", avbrutna spel eller otillåtna hjälpmedel. Men det enklaste i långa loppet är nog helt enkelt att ignorera de beteenden man inte gillar och undvika att spela med folk vars uppträdande man stör sig på. Grövre övertramp kan man - tjat tjat - anmäla till övervakare eller till abuse@betapet.com. | |
| LasseBjörn | 2007-01-24 17:41 | |
![]() | I och med att jag inte (åtminstone inte i detta inlägg) redovisade min åsikt om herr Lärkings kompetens så tycker jag inte att det kan uppfattas som speciellt frän kritik. Det var snarast en form av skämt, men det ser jag faktiskt själv nu när jag läser det, att det var rätt tråkigt. Nåväl, min åsikt i frågan är att jag ställer mig neutral till trådens fortsatta vara eller icke vara och den aktuelle övervakaren gör ett bra jobb trots sin placering på den politiska höger-vänster-skalan. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-01-24 18:00 | |
![]() | alla förlorare är väl dåliga,iallafall sämre(dåligare) än sin motståndare,annars hade dom ju inte förlorat,eller hur? | |