Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Phlack | 2008-03-17 13:08 | |
![]() | Mest 80talshårdrock som Trojan, Judas Priest, Iron Maiden, Tank, ADX, Sortilége, Holocaust, Riot och Manilla Road (med fler) | |
| milvusmilvus | 2008-03-17 16:09 | |
![]() | Till exempel: Dillinger Escape Plan, Lair of The Minotaur, Hate Eternal, Slayer, Ministry, Genghis Tron, The Ocean, Minsk, Neurosis, Voi Vod, Mesuggah... | |
| jockma | 2008-03-17 16:39 | |
![]() | Var är indieungarna? Inte här kanske... | |
| tattarfinkel | 2008-03-17 16:53 | |
![]() | gillar det mesta men just nu är det mest gamla goda rock klassiker guns 'n' roses metallica, kiss, ac dc, alice cooper mm. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-03-17 17:06 | |
![]() | såg att de va nån som gillade canned heat, deras going up the country är helt okey!! | |
| my fish - Ej medlem längre | 2008-03-17 17:13 | |
![]() | housewife lovers | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-03-17 17:20 | |
![]() | Jag kan ta på mig indieungerollen då!! Fast det stämmer inte helt för jag kan inte trilla in på enbart en musikstil. Gillar också en del pop, shoegaze, postpunk osv. Jag lyssnar aldrig på grunge, metal, soul, nightwishskrän, britney spearsmusik eller reggae, däremot en del ska. The Cure är husgudarna (iaf innan bloodflowers), sen är det annat bra som nick cave, 16 horsepower, antony and the johnsons, costeau, cranes, joy division, echo and the bunnymen, sad lovers and giants, portishead, sigur ros, fields of the nephilim, editors, national, madrugada, osv osv osv. "Vilken låt lyssnar du på nu"-tråden borde spegla musiksmaken. | |
| Greenline | 2008-03-17 20:53 | |
![]() | lyssna på hårdrock och må bättre | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-03-17 21:17 | |
![]() | David Bowie är utan tvekan min största idol! Sedan lyssnar jag gärna på folk-sångare med bra texter, Dylan, Ani Difranco m.f. Lyssnar också mycket på Hendrix, Love, Joplin, Pearl Jam, diverse gammal prog-musik och en del på klassisk musik; i den genren helst Franz Liszt. Jag söker mig alltså oftast några årtionden tillbaka för att hitta den musik jag gillar bäst, men ett riktigt bra emo-band som t ex My Chemical Romance är också trevligt att lyssna på! | |
| PalanceC | 2008-03-17 21:48 | |
![]() | Lyssnar på en tokig blandning, bland favoriterna finns Killswitch engage, Coldplay, Tiger lou, U2, Tool, Perfect circle, Foo fighters, Bowie mm mm... som sagt allt. Och eftersom att jag är totalt värdelös på betapet får ni människor här gärna kika in och lyssna på musiken jag gör med mitt band, hoppas ni tycker jag kan göra musik iallafall! =) www.myspace.com/palancech ase ha det bäst | |
| Sibbe B | 2008-03-18 01:18 | |
![]() | Men, vart är all Kanye West, Lupe Fiasco, Pharrell, Common, Consequence, John Legend, Wycleff Jean, Chris Brown, Ne-Yo, NERD, Timbuktu, Gorillaz, Outkast, SNOOK!. | |
| Danstjejen | 2008-03-18 16:32 | |
![]() | Gillar typ nästan allt men : McFly, Busted, Chris Brown, Snook, Simple plan, Panic! at the disco, Rihanna, Good Charlotte, Tpain, V och massa andra som jag säkert har glömt | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-18 17:28 | |
![]() | kate bush, givetvis | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-03-18 17:34 | |
![]() | Svaret på den frågan, torde väl vara uppenbar? Bra musik, lyssnar jag givetvis på. :) Sen vad som är bra, är helt upp till lyssnaren att avgöra... Och vad lyssnar jag på då? Well, för att få pejl på de band och artister jag lyssnar på, ta en titt på länken nedan: last.fm/user/bornagainsav age Bör tillägga att all musik jag lyssnar på, lyssnas inte på i datorn... | |
| OneW | 2008-03-18 18:26 | |
![]() | gott och blandat Judas Priest, Iron Maiden, Metallica, Ny hardcore, gammal punk. Och jag lyssnar absolut inte på Lena PHs det gör ont! | |
| Gaara_Sama | 2008-05-09 17:39 | |
![]() | J-rock ska de va ^^ | |
| Grymming | 2008-05-09 17:42 | |
![]() | Lyssnar mest på Takida, Nickelback, Cold, 30 seconds from mars, Disturbed, 3 doors down, metallica, Alterbridge..... | |
| E_Cantona | 2008-05-09 18:21 | |
![]() | la in lite av de tidiga Depeche Modeplattorna i spelaren... Sjöng ju med så folk tittade... Så bra fortfarande:))) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:47 | |
![]() | Blandat. Allt från Tool till Lilium. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:52 | |
![]() | Visor, progg, det som kallas rock, svensk rock, utländsk rock, en och annan hårdrock slinker ned samt industri. I veckan: Stefan Sundström, Nikke Ström, Bruce Springsteen, Motörhead, New Model army osv. | |