Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade54
Mobilspel
Pågående18 848

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Bror Mu - Ej medlem längre2007-08-10 10:57
Antal inlägg: 921

Jag har fått många fina läsupplevelser när jag gått på dina tips dyslekso. Vi har liknande boksmak. Ska genast beställa Riv pyramiderna, hört att den fick bra kritik.

Dyslekso2007-08-10 11:34
Antal inlägg: 8945

Klokt val, Bror Mu. Kan även rekommendera Carlzons uppföljare "...och plundra gravarna!". Kontroversiell, men viktig.

Solvind - Ej medlem längre2007-08-10 12:59
Antal inlägg: 131

"De var bilder, och bilderna var värda mer än något jag kunde säga."
Bob Dylan, Memoarer, Första delen

En otroligt läsvärd bok, för den som gillar Dylan, vill säga. Skriven som många av hans sånger, med hopp fram och tillbaka och så. Kan eventuellt vara intressant för den som inte är speciellt insatt i Dylan, men som tycker om att läsa. :)

massamark2007-08-10 13:52
Antal inlägg: 238

"De Konventionella teorierna hävdar att denna låga btillväxttakt hos et så potensiellt släkte måste ha berott på förhärjande sjukdomar"

Marvin Harris - Kanniblaer och kungar (om kulturernas ursprung)

Helt klart läsvärt!!!

liselott2007-08-10 19:26
Antal inlägg: 8

"dermis övergår gradvis i underhuden, subcutis, som bsetår av lucker fibrös bindväv och variernade mängder av fettvävnad (figur 1.15)."

Ur Människokroppen- fysiologi och anatomi..

läsvärd och läsvärd.. beror väl på hur intresserad man är av anatomi. Men det är klart en bra anatomibok.. =)

-JK-2007-08-10 21:35
Antal inlägg: 409

... framstår som väl motiverade vid tidpunkten ifråga. Utifrån...

De tio dummaste misstagen klyftiga personer gör och hur man undviker dem av Arthur Freeman och Rose DeWolf.

Helt klart läsvärt. Och tankeväckande.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?