Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 855 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| getramses | 2007-11-23 14:40 | |
![]() | det luktar konspiration lång väg. undrar vad skyltmannen skulle säga om detta... | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-23 14:41 | |
![]() | ImHot - You're NOT! Varför göra något som kan reta upp andra medlemmar eller Övervakare när du vet att du har ögonen på dig. Använd nu inte andras dåliga beteende som en ursäkt för dig eget. Vad är det som gör det så svårt att bara spela o inget annat? Sluta hitta anledningar att få Övervakarna att se ut som dumbommar, i de fall de är det så visar det sig ändå... I skrift, precis som DU, när du vägrar ge upp. Vad vill ha ha sagt egentligen? Är det inte dags att lägga ner hela dokusåpan o koncentrera dig på annat ett tag... | |
| vulcan | 2007-11-23 14:45 | |
![]() | Eftersom du verkar vilja fortsätta diskussionen in public så kan jag meddela dig att den som stängde av dig gjorde det efter samråd och utifrån en samlad bedömning av ditt uppträdande med olika konton. Vill du så kan jag göra copy-paste på några grejer som finns lagrade - i minst ett fall en grej där du uttrycker din lust att fysiskt skada en namngiven spelare. Det är naturligtvis inte så att man börjar om på noll med ett nytt konto - det är vad personen bakom kontot har gjort totalt på sajten som räknas. Sen kan man förvisso bli förlåten om man visar insikt att man betett sig illa och försöker att bättra sig. Frågan är om du är beredd att acceptera reglerna som gäller här inne eller om du tänker fortsätta att hävda rätten att själv avgöra vad som är en "skön snubbe" eller hur det nu var du uttryckte det. | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 14:49 | |
![]() | "ImHot - You're NOT!" Moget... Jag gjorde inte något för att reta upp nån, vad har du fått det ifrån? Förstår inte vad som skulle reta upp folk i den leken R står för.... Jag hittar inte anledningar, det är du som får sluta hitta på saker för att förstärka dina argument. Jag sa att jag har bevis och det har jag. Har du bevis på att jag hittar på anledningar för att få övervakare att se ut som dumbommar? Jag tycker att det framgår vad jag vill, klart och tydligt. Jag tänker inte namnge folk för att få det att framgå tydligare, för då blir jag kickad, igen. Kom med bra argument eller så kan du hålla dig till annat, och skippa ordvitsarna, jag tar det som en förolämpning och personangrepp! | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 14:50 | |
![]() | Vulcan, jag vill ha anledningen till bannen av Rasko84, In Public. Och jag vill höra din åsikt om det som övervakaren gjorde, dvs gick runt och frågade folk om jag har varit elak mot dem så denne kunde kicka ut mig! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-23 14:53 | |
![]() | Jag e skitbarnslig... jag vet. En av mina stora tillgångar här i livet. :-) Vet du, inte en enda sak i det du skrev har någon som helst betydelse, du bollar ord men kommer inte med något konkret. Svammel... Jag inväntar min varning, nån gång måste vara den första. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:08 | |
![]() | är det någon som nu inte fattar varför man inte pratar enskilda fall i forum? jag menar hallåå snacka om att gräva en ny grop för sig själv genom att utan några som helst bevis hoppa på så väl övervakare å andra.... ja jisses amalia så vissa låter ingen nämnd ingen glömd. å det är väl bra att man har sina fakta klara? skulle bli surare om man bara lyssnade på en person ifall flera var inblandade. *väntar också på en varning för bitska kommentarer samt en massa barnsligt gnäll på mitt inlägg ifråga* | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:17 | |
![]() | Skåldå, du inser att det var vulcan som började prata om enskilda fall i forumet va? | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:20 | |
![]() | P.S. jag har bevis på övervakare som har agerat fel, säger det 3e gången nu! | |
| Bitte - Administratör | 2007-11-23 15:21 | |
![]() | Säger bara SUCK,, så less jag blir ,,, Bitte | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:21 | |
![]() | sötnos vem bryr sig? de har nog ännu mer bevis till att just du handlat fel fler gånger verkar det som. å de fel du räknat upp känns mer som rätt i mina ögon. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:23 | |
![]() | och nej det var du som ville ha svar på varför du ville bli avstängd imhot. inte vulcan. lätt o ropa jag har blitt orättvist behandlad men svårare å lyssna samt ta reson tycks det. | |
| vulcan | 2007-11-23 15:26 | |
![]() | Okej eftersom du önskar det. Jag vill dock först upprepa det jag skrivit i tidigare inlägg: Policyn om att inte diskutera enskilda spelare och deras beteende i forum gäller fortfarande som grundregel. Undantaget här motiveras av dels att spelaren själv satt igång en diskussion i öppet forum och dels av att tydliggöra var gränsen för otillåtna beteenden går. Samt att visa att påståenden här om maktfullkomliga övervakare som stänger av folk för skitsaker inte har något med verkligheten att skaffa. För att ta grejerna i stigande allvarlighetsordning så var det sista du gjorde som renderade en avstängning detta: Rasko84: R som i Het Rasko84: A som i Het Rasko84: S som i Het Rasko84: K som i Het Rasko84: O som i Het Spamning i forum är inte tillåten enligt reglerna. Naturligtvis stänger vi inte av folk för detta normalt utan föregående tillsägelse. Men du hade strax innan fått en tillsägelse om att inte spamma när du la ut samma turneringsinbjudan sex gånger på raken efter varandra och dessutom talade om att folk som inte ville vara med var "en nolla". Hur mycket begär du att vi ska dadda med dig egentligen? Nu är det ändå möjligt att vi hade nöjt oss med ännu en tillsägelse och/eller kick från spelrummet om det bara hade varit detta. Men tidigare under kvällen hade vi haft uppträdet som det las en länkad chattkopia till här tidigare i tråden där du tillsammans med Moet trakasserade en spelare vars inlägg i en tråd ni inte hade gillat. Chattutdrag (streck markerar chatt från andra spelare som inte har nån relevans här) Moet: serbie GreatSerbia: ja? Moet: de har kommit ännu en bitsk gam i tråden Moet: ta hand om henne GreatSerbia: vem? Moet: plocka henne GreatSerbia: yeah ........ xxxxx: Ska ni plocka en höna? Moet: typ xxxxxx: haha Moet: om du vill kalla henne de så. ..... ...... ...... GreatSerbia: ska bara plocka en höna först Notera här att du visst pratade om att "plocka en höna" själv vilket du förnekade i ett annat inlägg. Även om det var Moet som betedde sig värst - och också blev avstängd med detta som droppen som fick bägaren att rinna över - så stärkte du knappast dina aktier med detta. Dessutom hade du nyligen (senaste dagarna) kläckt ur dig bland annat detta: GreatSerbia: men säger man att nån är fet ja då kommer xxxx (namngiven övervakare) och är tuff bakom sin dator o slänger ut en ----- GreatSerbia: fan vad jag hatar honom ----- ----- GreatSerbia: Tycker att han har ett Tjernobylinspirerat utseende Och sen slog det över i rena hot: (Eller hur ska vi tolka det du skriver?) GreatSerbia: har lust o knäcka xxxx (namngiven övervakares) näsa yyyyyy: varför? GreatSerbia: därför att han är ett offer Kontot blev avstängt - du kom tillbaka med ett nytt där bland annat detta sas: Moet: greatserbia blev plockad yyyyy: vem slängde ut dig ?? DonDon: xxxhomo (xxx=namn på övervakare) --- yyyyyy: men berätta vad som hände ? Moet: vi plockade en höna, thats it DonDon: lol DonDon: plockade för gott Och sen har vi en hoper grejer med dina tidigare konton. Jag tar bara upp en grej som ett axplock: Beograd: hade xxxxx på msn yyyyyy6: jaså du. Beograd: men han va så jävla ful Beograd: så jag fick ta bort han Beograd: ser ut som ett lik Tycker du på fullt allvar själv att en person som håller på på det här sättet bör få fortsätta spela här? | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:27 | |
![]() | eller stryk det sista kanske vulcan sa ifrån publict men han gjorde det som ett bra exempel o talade om att vi inte diksuterade det själv så han hade en mening bakomd et. i vilket fall som helst låter han mer vettig än du just nu. | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:42 | |
![]() | "Vulcan, jag vill ha anledningen till bannen av Rasko84, In Public" Fattar du trögt eller? Var det svårt att förstå att jag bara ville veta anledningen till bannen av Rasko84? | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:47 | |
![]() | Jag erkänner att jag har agerat fel i de flesta av dessa fall men jag tycker fortfarande att xxxxxxx även agerat fel. Men jag lägger ner betapet spelandet, onödiga och barnsliga många av de grejerna jag skrivit, enda bortförklaring jag har är att jag blivit provocerad av xxxxxxxx. Tack för mig och lycka till med ert spelande! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:47 | |
![]() | men alltså, på fullaste allvar tror du imhot att ett kontos ofog inte påverkar ett annat konto när det är samma person som innehar dem? om en person gör saker om o om igen utan att bli avstängd bara för att det är ett nytt konto skulle jag faktiskt ge dig rätt i att något är fel. Sköter sig det nya kontot så är det dock en annan sak för alla förtjänar en ny chans. missbrukar man detta så får man skylla sig själv igen o igen. | |
| De Facto - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:49 | |
![]() | Fan händer med beta, spårat ur helt. Skärpning för fan! | |
| ImHot - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:50 | |
![]() | skåldå, mitt sista konto tycker jag knappast att det var spam eftersom vi "lekte en lek". Den personen som chattade med mig hade skrivit ca 50 meningar innan mig utan att bli varken varnad eller kickad! För det andra, tycker du att övervakare ska gå runt och fråga folk om jag varit elak mot dem bara för att ha en anledning att kicka ut mig? | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-23 15:51 | |
![]() | som sagt jag skulle bli surare om övervakaren inte tagit reda på samtliga fakta innan om flera var inblandade. | |