Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-30 14:24 | |
![]() | Men herregud!!!! Det där visste du redan tidigare, du ville bara att jag skulle berätta det för alla!!!! ERKÄNN!!!! ;-P | |
| Lillråttan | 2007-12-30 14:29 | |
![]() | Får jag vara med? Men då måste Adam lova att inte ta med pitbullkatten. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-30 14:30 | |
![]() | Pitbullkatten kan få leka med mina två katter.... dom kan vara riktigt farliga (tror dom i alla fall) om dom attackerade av hemska varelser (nu senast en mördar- toypudel!!!) | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-12-30 16:20 | |
![]() | Klart jag visste!! Ville bara få det på pränt jue =) Jag har en mördar cockerspaniel, en attackschäfer och två pitbullekatter, vi kan ha zoo-julgransplundring hos Adam.. Sen kan vi ha catfight =) och lite hundhetsning också. Vi kan till och med betta (beta?) någon krona... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-30 17:38 | |
![]() | Låter trevligt myran... ska vi vara hon Adam i alla fall då eller??? *helt förvirrad* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-30 22:40 | |
![]() | Nu får ni F*N bestämma er? var ska vi vara? I norrland eller hos Adam?? Iof vet jag inte vart Adam bor, men det är bra o veta vart vi ska???? Jag har ingen mördarsnigel eller nåt, men jag får väl va med iaf??? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-12-30 23:32 | |
![]() | Alla som inte har djur är välkomna!! Men har du ingen mördarsnigel?? Det trodde jag att de flesta hade en. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-30 23:35 | |
![]() | nä, men jag har en tonåring, räcker det?? o en del motvallskärringar på en annan tråd... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-12-30 23:41 | |
![]() | är inte motvals här då? Nää, fullt upptagen med annan tråd nu. Jätteseriöst. . Själv vill jag gärna ha en mördarsnigel, en dresserad en som gör som jag vill.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-30 23:45 | |
![]() | men gör mördarsniglar det? Tror f*n dom gör som dom vill ju... nu ger jag upp, vi syns på plundringen o då j*vlar!!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-01-08 07:17 | |
![]() | Nu börjar det dra ihop sig......;=) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-08 08:29 | |
![]() | jepp!!! Har redan sjungit upp och tränat på "raketen". | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-08 11:03 | |
![]() | Åh, den kan jag ju va med på!! Där behöver man ju inte sjunga eller.. Men jag är lite förkyld, men jag lovar att jag är frisk tills på söndag... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-08 14:07 | |
![]() | Bra att du är frisk, men är du säker på att du kan klappa i takt??? ;-P | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-08 14:32 | |
![]() | jag klappa i takt? Jag som är världsproffs på att dansa... Du ska få se någon som kan klappa i takt ( i otakt o i baktakt om du vill det oxå:) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-08 14:34 | |
![]() | Kan man så mycket borde man kunna sjunga också... *ok, retas lite* Vad är du proffs på att dansa för nåt??? Jag är proffs och medaljerad mästare i "små grodorna" och "skära, skära havre" | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-08 15:42 | |
![]() | proffs o proffs... överdrev nog liiiite..Men jag är duktig på bugg, om jag får skryta över mej själv lite (min man var instruktör o jag hjälpledare i Jkpgs sportdansklubb) Kan även jitterbug(lindyhop) och lite foxtrot, salsa, linedance m.m.. Jag KAN sjunga, men i en helt annat tonläge än alla andra:) Det är inte dåligt att vara proffs och medaljerad mästare i avancerade lekar som du nämnde här ovan.. Visa hur det går till på söndag, så kan jag visa några avancerade danssteg! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-09 12:55 | |
![]() | Men Benny.. jag sjunger hellre än bra! Promise!!! Fast jag har ju här i trådarna gett sken av att min röst är ljuv och klar.... Räknar ni ner timmarna nu då till vi ska festa loss på julgransplundringen??? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-01-13 11:16 | |
![]() | Så där ja, vaknat efter en natt på stan. Dansat som en galning o kulorna e slut. Ingen Knut i sikte. Det va en jäkla fest iaf. Hur gåre för er andra? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-01-13 11:49 | |
![]() | Väntar ihärdigt att få åka hem och leta efter alla "Knutar". Älskar julgransplundring, men Silverin du har väl inte tagit ALLA kulor? ;=) Jag har iaf. fixat godispåsarna..... | |