Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| patboone | 2008-06-23 18:02 | |
![]() | Har varit på middag med Nelson Mandela. Han var väldigt trevlig och hans blivande kulturminister berättade en negervits. | |
| Candee | 2008-06-23 21:07 | |
![]() | Har suttit vid samma bord som Dr Alban precis när han slog igenom med Hello Africa..tråkigare och tristare typ får man leta efter..(fast då var han ju knappt känd).. | |
| e bennet | 2008-06-23 21:14 | |
![]() | Klas Ingesson ofta på ICA i Ödeshög! Ingen kan lägga in en större snus än han! :-) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:06 | |
![]() | Jag har träffat ett antal kända personer genom mina dagar, en av dem har jag till och med stött på två gånger (vid två separata tillfällen, med något års mellanrum). För att inte tala om den där gången jag var nio (eller var jag tio fyllda?), och såg Magnus Uggla vid Kungsholmen (vid den tiden var Uggla min stora hjälte). Men jag gick inte fram till honom, stirrade bara som besatt. Och den där gången för inte alls länge sedan då jag såg Winterdäck himself på Drottninggatan. Fast jag gick inte fram till honom, av respekt (om jag vart känd, hade jag inte gillat att någon vilt främmande männsika kom fram till mig på gatan, när jag inte var i "tjänst", så att säga...). | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2008-06-24 11:07 | |
![]() | Har träffat ett par stycken, men det roligaste är ju ändå när jag genom min kusin träffade Bert Karlsson och han tar mig i handen och säger - Bert! Nähä... tänkte jag... Men trevlig var han! | |
| Mrskvinnlig | 2008-06-25 17:32 | |
![]() | Jag har åkt taxi med Magnus Uggla, blivit klappad på huvvet av carl bildt, och prinsessan madeleine har gjort en grimas åt mej:P | |
| gentle | 2008-06-25 17:33 | |
![]() | Jag kan stoltsera att jag sett ed belfour och johan hedberg....Nakna | |
| Uffetuffe | 2008-06-25 17:43 | |
![]() | Har ju träffat en hel drös med kändisar när jag fotograferar för olika uppdrag,,,Mer fjäskande människor får man leta efter när de set att man är en fotograf. Carola dreglade efter mig när jag delade brygga med deras båt...den skenheliga lilla flickan | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-06-25 17:59 | |
![]() | Träffade Peps i ett rökfyllt backstagetält på öland förra sommaren. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-25 18:05 | |
![]() | Jag har också träffat Bert Karlsson på Axamo flygplats 1997 då vi skulle åka till Kanarieöarna..Flyget var 8 tim försenat så vi fick en lång pratstund med honom o hans kompis Stefan Lindqvist.. Har tom en foto på honom o mej ihop:) | |
| Miss_jk | 2008-06-25 18:39 | |
![]() | När vi ändå är inne på Bert... Min pojkvän träffade honom ganska mycket förut, då han jobbade på en restaurang i Skara där Bert brukade äta lunch. En dag kom han in och ställde sig i "yttre" baren och småpratade med ägaren. Ägaren berättade då för Bert att dom väntade ett stort sällskap med präster som hade vart på besök i Domkyrkan. Strax senare anländer prästerna, vilket Bert ser. Han lägger av en brakskit som luktar utav bara h-e och lämnar sedan den stackars ägaren i stanken ihop med ett busslast präster som kollade ganska anklagande på honom. Typiskt Bert kan man väl säga. | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-25 18:59 | |
![]() | Har gått förbi magnus uggla o såg hur kort han var. sett Ken ring vid taxigbg. har sett magnus sipen i nils ericson terminalen ..sett reine o mimmi från tre kronor. sven volter vid marsstrands badet.."Kim" från andra avenyn i linne. en från vita lögner som inte e känd längre..en bi rolls person..haah det där sista var onödigt | |
| franny | 2008-06-25 19:05 | |
![]() | Ville passa på att berätta att jag bodde granne med Claes Elfsberg tidigare ( apropå den elaka tråden om honom ) och han är en mycket trevlig person, vänlig och öppen. | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-25 19:07 | |
![]() | hur fan kunde jag missa lasse kroner | |
| -huggo | 2008-06-25 19:58 | |
![]() | Druckit pilsner tillsammans med Joacim Cans, Jalle & Heavy, vart på Kalle Moreus bröllop *fniss* Jobbat hos Carl-Jan Granqvist och där var det ju ganska kändistätt ett tag. Povel Ramel, Monica Zetterlund, Magnus Härenstam och en himla massa fler. Gick i klassrummet bredvid Magnus (sångaren i Fame) | |
| Ydh | 2008-06-25 20:13 | |
![]() | Jag har träffat "Babsan", fast i form av Lars-Åke, han var snäll och ställde upp på bild också! Han var här i Ö-vik tillsammans med Melodifestivalen 2007. | |
| DIF-Elton | 2008-06-25 20:21 | |
![]() | Jag har träffat Tommy Körberg, han är rolig. Trevlig och klipsk och lite smådryg:-) Björn Skifs, Lasse Berghagen, Helen Sjöholm och Kjell Bergvist är andra jag träffat, fast dom pratade jag inte så länge med. Den största kändis jag träffat är Elton John, som är min idol. Den dagen glömmer jag förstås aldrig! Dessvärre fick man ju en smärre blackout så jag minns inte mycket av vad vi pratade om. Det var i London och det var länge sen...borde vara 10 år sen om jag inte missminner mig...ett foto av oss och en autograf på min Londonkarta:-D | |
| mrperfect | 2008-06-25 22:47 | |
![]() | Har inte pratat med dom men stött på dom "på stan" : Gunnar Sträng, Sigge Fürst, Benny Andersson, Povel Ramel, Jan Guillou, har talat med Greta Eriksson ( pianist ) och spelat på Käbi Lareteis flygel i hennes "studio" :) Bytte om i samma omklädningsrum som Ricky Bruch, Kjell Isaksson och Kenneth Lundmark i samband med friidrottstävling. Sen har jag ju släktingar som träffat en del kungligheter , mamma har träffat och sjungit med Hugo Alfven och fått godis av Edvard Persson. Pappa arrangerade en sammankomst med Prins Bertil. Listan är längre...för övrigt kände han en person som träffat Roger Moore, han var ännu mer självgod än Jan Guillou.... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-26 01:13 | |
![]() | Orkar inte räkna upp alla "kändisar" jag träffat då jag själv är en, men domjag umgåtts med är: Lasse Kronér Frank Andersson Calle Johansson (hockey) Carola Häggqvist Grabbarna i Noice Tommy Nilsson... Höjdaren jag träffat var Elvis Presley när jag var i Memphis 1975 med min äldre bror som hade ett "ärende" med ett företag som var sammanlänkat med Elvis. O där träffades vi, jag va inte gammal då men det va coolt ;) | |
| Candee | 2008-06-26 01:39 | |
![]() | Träffat Elvis..hur gammal e du elPatron? Bara undrar.. | |