Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 465 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hallåja - Ej medlem längre | 2008-03-14 16:45 | |
![]() | jag heter Wilhelm Hedström och är79 år. jag har ingen bostad.jobbar gör jag däremot på Sj som tågklarerare. jag gillar att umgås med ormar och spindlar. mitt hår är blå och vitrandigt,mina ögon ljusblå. jag har en hemmagjord unge ,blir nog inga fler. Är stor fan till Carola Och Krister Sjögren. men lyssnar helst på Winnerbäck! | |
| emmylicious | 2009-05-02 00:25 | |
![]() | Har ändrat sig lite från förra gången :P Jag heter Elise Eriksson och har ingen aning om vart jag bor, men jag tror att jag bor nånstans i Piteå. Jag är 62 år gammal och vet inte vad jag jobbar med. På fritiden så lagar jag gärna mat. Jag har inga barn än så länge, men det kanske kommer i framtiden. Mitt hår är lila och ögon har jag inga. Lyssnar gärna på opera eller dansband, men favoritartisten är Cascada. | |
| guleplutten - Ej medlem längre | 2009-05-02 00:30 | |
![]() | Då borde det vara så här att jag heter Katarina Svensson och bor vid centralstationen i Göteborg med en ålder av 67 år. Jag lyssnar på "solens mat" och gillar att sppringa långa sträckor. | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-05-02 00:31 | |
![]() | Tjena.. Ann... Pensionär. | |
| guleplutten - Ej medlem längre | 2009-05-02 00:32 | |
![]() | glömde då att jag har svart ögon och jobbar som grundare för ett elektro komponent företag och Älskar dansband.. | |
| NadaR | 2009-05-02 00:49 | |
![]() | hej hej ....vad skulle jag skriva.. ja..är 59år och har svart (färgat) hår bruna ..nej gröna ögon.. vet inte om jag jobbar men tror inte det, för har inga pengar i alla fal, barn vad är det?. Gift? Nej,nej det tror.... nej det vet jag att jag är inte för det fins ingen man här. Men han kommer kaanske senare vad vet jag.Vet inte mycket men kan lära mig, kanske.. Taksam för hjälp! | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-02 01:04 | |
![]() | Tjenare, jag heter Erik Fuxing och bor i Skogås. Jag är död och är en enkel torpare. Mitt stora intressen är falskhet och ondska. Jag har inga barn, men mitt hår är lila. Ögonen är däremot svarta som synden. Jag gillar att lyssna på experimentjazz och gangsta-hip-hop. Mina absoluta favoritartister är dock Iron Maidens - ett coverband bestående av heta brudar som spelar Maiden-låtar. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-02 01:27 | |
![]() | Hej mitt namn är Franz Liszt och jag är född 22 oktober 1811 i Raiding (Doborján) i dåvarande Ungern i nuvarande delstaten Burgenland i Österrike) och dog 31 juli 1886 i Bayreuth, Bayern, Tyskland. Jag var under min livstid en tyskspråkig ungersk kompositör och pianovirtuos av slovakisk nationalitet. Här är en bild på mig vid mitt piano upload.wikimedia.org..._p iano.jpg | |
| krutmarie | 2009-05-02 02:16 | |
![]() | Hej, jag heter Anna Svensson och är 31 år. Letar efter en karl, men i byrålådan var det tomt? Har i hela mitt korta liv jobbat som yogainstruktör och har nu börjat med heeling. Det är otroligt givande. Ska nog skaffa mig 11 barn när den rätte kommer, om han orkar alltså. Min favoritartist är Boy George, men ibland kan jag gilla Thomas di Leva också, beror lite på humöret just då. Jag har rött hår och gulblå ögon är lite rund om rumpan men trivs med mig själv som jag är. | |
| krutmarie | 2009-05-02 02:17 | |
![]() | Hej Viktor, sprichts Du noch Tyska? Du spielst så vacker Franz :) | |
| krutmarie | 2009-05-02 02:18 | |
![]() | vackert, war nicht så mycket på die Stunden i tyska. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-02 03:04 | |
![]() | Ah, mein deutsche ist slecht. Ich hette gerne många die stunden i tyska. var upptagen med att gespela die piano. | |
| Em78 | 2009-05-02 08:53 | |
![]() | Förnamn = Margaretha Efternamn = Olsson Hemstad = Malmö Ålder = 58 Yrke =Sjöman Intressen = sticka, virka, sy etc Har inga barn.. än Hårfärg = Rött Ögonfärg = Grå Musiksmak = Dansband Favoritartist = slipknot | |
| Dalkullan | 2009-05-02 09:23 | |
![]() | Mitt namn Katharina Jansson och jag kommer inte ihåg vart jag bor. Jag är död och försörjer mig som dalahästtäljare när jag inte ser efter något av de barn jag inte har. På min fritid är det bara fotboll som gäller. Mitt hår har en vacker ljus färg med mörka slingor och mina ögonbryn är tillika ljusa. Får jag välja musik blir det improvisationsjazz och då helst av Savatage. Ja, nu kanske ni känner mig lite bättre…. ;-) | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-05-02 09:26 | |
![]() | Jag heter Maria Eriksson och jag är 65 år. Jag bor och jobbar som snickare i stockholm. Mina intressen är grammofon-skivor och musik. Jag har 3 barn. Jag har svart hår och svarta ögon. Jag älskar jazz och opera och Leona lewis. | |
| magga | 2009-05-02 12:59 | |
![]() | Hej hej, jag heter Helga Stefánsson och kommer från Selfoss. Jag är 51 år men har tyvärr inga barn. Jag jobbar som elektriker och snickare. Jag är ett stort fan av spindlar och samlar gärna på och dissikerar insekter. Jag har brunt hår och grå ögon. Rådiggar hårdrock och jazz. Favoritartist är såklart Cut Copy. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-02 13:04 | |
![]() | Jag har gått samhällsvetenskaplig. Thats it. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-02 13:16 | |
![]() | *asg* | |
| 850710 | 2009-05-02 13:18 | |
![]() | Förnamn = Thomas Efternamn = Asp Hemstad = Norrköping Ålder = 50 Yrke = Sjöman Intressen = Att laga rotmos Inga barn so far... Hårfärg = mörkgrön Ögonfärg = svart denimfärg på ögonen Musiksmak = Hårdrock Favoritartist = Vapnet | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-02 13:20 | |
![]() | Jag fattar inte vad det vad som var kul. | |