Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 748 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| impala-58 | 2008-04-03 21:53 | |
![]() | sen är jag ju av den naturen att jag varken blir arg eller stör mej på så många saker och det är sååååå skööööönt. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-03 22:01 | |
![]() | please impala... lämna gärna lite detaljer kvar till fantasin. | |
| y not | 2008-04-03 22:45 | |
![]() | klart du har rätt -bara Ann *flirtar åt mammanhållet* | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-03 22:56 | |
![]() | skönt att höra wajnot.. att jag inte är den enda här som bara är här för lätta ragg. | |
| y not | 2008-04-03 22:57 | |
![]() | det trodde jag alla var här för, | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-03 23:01 | |
![]() | klart... det där brädspelet är väl ok.. men raggen är grejt... lätt att få kontakt och så... sugen på en kopp kaffe nångång? - vällagrat med en touch of bice | |
| y not | 2008-04-03 23:03 | |
![]() | schor, just min kopp ov te | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-03 23:42 | |
![]() | Jag begriper mig inte på människor som tror att forumet är till för deras skull, och att de har rätt att bestämma vad andra ska skriva. Ofta skriver de inget själv heller. Men underhållning vill de ha minsann. Och blir det inte enligt deras önskemål blir de tvungna att göra sig besväret att skriva och meddela att de är missnöjda med underhållningen. | |
| y not | 2008-04-03 23:46 | |
![]() | nej men jag är imponerad över att de orkar läsa igenom allt de inte gillar och dessutom kommentera det. Det kan inte vara en lätt uppgift om man ogillar det så starkt. Annars har jag idag ansett att forumet helt och hållet är för mitt höga nöjes skull, och kul har jag ifall någon tvivlar. Men jag borde skriva helt andra saker, men det hinns nog också med. | |
| y not | 2008-04-04 11:26 | |
![]() | Kanske dags du kommer hit i stället OJ om du ändå inte vill diskutera utan bara ägna dig åt tjafs och personpåhopp | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-04 11:29 | |
![]() | Jag orkar inte diskutera in absurdum. Som jag sagt förr, debatt som självändamål är bara trist och tjatigt.,, | |
| y not | 2008-04-04 11:36 | |
![]() | jo men du verkar bara gå in för att tjafsa utan att komma med några argument. Och det tycker jag den här tråden är alldeles ypperlig att göra. Här kan du få kalla mig allt möjligt som roar dig utan att det stör någon annan seriös diskussion. Så även om inte du roas av argumentation så är det väl inget skäl att förneka andra det intresset? | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-04 11:40 | |
![]() | Inte alls y not, men jag argumenterar inte gärna bara för att göra det som vissa andra som ska skärskåda allt in i minsta mikrodetalj, om så bara för att visa att man kan. Dessutom är du själv ganska duktig på att kalla folk för diverse mindre smickrande tillmälen. Så är det med det. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-04 11:41 | |
![]() | läs mitt första inlägg och ditt där du skriver att du kan bestrida att månen är rund, eller gå tillbaka till en seriös debatt och besvara den vinklingen på homosexualitet jag tog upp i mitt sdsenaste inlägg när du istället valde pajen igen. sen om du tycker jag beter mig som ett barn för att jag har fantassi och kapacitet tyill lite andra varianter så okey. Det stör mig inte. Men stå för vad du utger dig för, eller erkänn hur" jävla korkad du är." Känns det igen? | |
| y not | 2008-04-04 12:12 | |
![]() | jo det känns igen OJ, och jag kan gå tillbaka och svara ditt senaste inlägg om jag missat något. Men lägg märke till när jag gör sådana personangrepp så är det på ett direkt svar. Jag har alltså inte något emort att sprätta dynga på det sättet, och är dessutom ganska bra på det också. men jag försöker hålla isär det. Och om du inte tycker om det sättet som andra argumenterar och uppfattar det för att "skärskåda allt in i minsta mikrodetalj, om så bara för att visa att man kan." så är väl det okey. Men vad är det som är så viktigt för dig att uttrycka det och vara med i en sådan debatt med en massa tjafs. För mig verkar det som att du bara med jämna mellanrum hoppar in och skriker "se mig, jag finns också, vad dumma ni är som diskuterar" och det tycker jag är störande. Men det diskuterar jag gärna här som sagt. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-04 12:19 | |
![]() | Hahaha...säger som du brukar: läs vad jag skriver.. Jag säger att argumentera och älta bara för argumenterandets skull, bara för att det faktiskt är möjlligt, känns onödigt. Vissa trådar går bara i samma hjulspår om och om igen, bara för att vissa inte kan sluta diskutera och bara MÅSTE få säga sin mening en gång till, fast man redan gjort det 25 ggr redan. Att då fortsätta att debattera och älta sina argument är bara slöseri med tid, dessutom känns det som om en del bara håller på för att övertyga någon annan att man har "rätt". Sen får väl folk göra så, precis som du säger, men det är min fulla rätt att uttycka mina åsikter också, även om du tycker de är obekväma, och nånstans känner att du måste sätta mig på plats, men det går inte serru. | |
| y not | 2008-04-04 12:45 | |
![]() | och då undrar jag ännu en gång varför gör du då det? och varför får de som tycker det är kul inte göra det? och jag tycker de är obekväma på så sätt att ditt syfta är att säga att debatten är meningslös och bör avslutas. Inte att du har något att tillföra i frågan. Det tycker jag är störigt, men här tycker jag det är helt okey. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-04 12:46 | |
![]() | Har aldrig sagt att man inte får göra så, läste du vad jag skrev? du kanske bara läser hälften och blir sen för upphetsad och börjar skriva ist? | |
| y not | 2008-04-04 12:55 | |
![]() | kanske | |
| Jollz | 2008-04-04 13:11 | |
![]() | www.stevepavlina.com...-a rgument/ | |