Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 370 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E_Cantona | 2008-05-22 09:12 | |
![]() | naj pizza är inte gott men kaffe dricker jag ju:) vet inte riktigt om det är så jävla "svenne"? Sen vet jag inte om det var så jäkla mainstream att hålla på Man U då för 30 år sen då jag började med det?? Tycker nog du är mer svenne som måste gnälla, det om något är ju svenne...och tråkigt som fan;) | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 09:15 | |
![]() | Kul att gnälla:) Jag är spursfan och såg på matchen med stor behållning igår, helt opartisk. Grattis på dig och alla andra fans. | |
| E_Cantona | 2008-05-22 09:26 | |
![]() | Tack, och lycka till nästa säsong...Hoppas ni kommer före Gunners i ligan men efter Man U;) | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 09:58 | |
![]() | Utopi, men tack. | |
| Maybach | 2008-05-22 11:40 | |
![]() | "Maybach 2008-03-26 23:42 Förutom Brynäs håller jag stenhårt på Leksand." Ja i kvalserien ja, du kanske borde läsa de övriga inläggen också för att se vad jag menar. Det är samma sak i fotboll, jag vill ju att AIK och Djurgården ska vara i allsvenskan också även om jag inte håller på dem. | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 11:49 | |
![]() | Tar tillfället i akt och skriver malplacerat. | |
| Miss_jk | 2008-05-22 11:51 | |
![]() | *Smackar med tungan och skakar på huvudet* | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 11:59 | |
![]() | Begreppet julgran förklaras här: Hej Jag heter Rolf och följer många sporter, jaja, de flesta sporter. Ibland krockar schemat, tex igår när Vargarna hade viktig hemmamatch mot kaparna, samtidigt som Örgrytet F96 spelade hemma mot GAIS`s diton. Vad gör man då? man utsmyckar sig med alla attiraljer som finns, ibland skär det lite i ögonon - betänk Hollands brandgula landslagströja kombinerat med Liverpools röda shorts. Men ett riktigt fan som jag vill bara visa hur mycket jag bryr mig! | |
| Miss_jk | 2008-05-22 12:03 | |
![]() | Fast julgran kan även en person med attiraljer endast från ett lag kallas. En person som typ har både halsduk, mössa och matchtröja. | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 12:16 | |
![]() | Jo jag vet. Men en traditionell julgran har ju oftast röda kulor, guldaktig topp, silvrigt glitter etc:) | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-05-22 14:10 | |
![]() | Jag skulle älska om AIK och Hammarby inte var i Allsvenskan | |
| Maybach | 2008-05-22 15:13 | |
![]() | Derbyna förgyller ju Allsvenskan, så jag tror inte att du som Gårdare skulle älska om AIK/Hammarby spelade i lägre div. Sen får de gärna vara usla men det är en annan sak... | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-05-22 17:17 | |
![]() | Jo, jag älskade när ajk var i superettan. :-D | |
| Miss_jk | 2008-05-22 17:58 | |
![]() | Håller med dig fullständigt, Jonatoon. Kul med derbyn, men ännu roligare om bajen och ajk åker ner. Förresten så är det inte så himla roligt med derbyn. Mest en enda lång plåga, så det påståendet tar jag tillbaka. | |
| Miss_jk | 2008-05-22 17:59 | |
![]() | För övrigt så kanske denna diskussion hör hemma i allsvenskan-tråden istället. Nu förstör vi ju OneW's championsleague-tråd... | |
| E_Cantona | 2008-05-22 23:49 | |
![]() | En sak är helt klar allafall... John Terry led jag med igår men det går snabbt över... Att spotta på en motspelare är värre än att slå på densamme:((( www.youtube.com/watc...5u GA9Ef55I | |
| CHOKLADBIT - Ej medlem längre | 2008-05-23 13:59 | |
![]() | "Maybach 2008-03-26 23:42 Förutom Brynäs håller jag stenhårt på Leksand." Ja i kvalserien ja, du kanske borde läsa de övriga inläggen också för att se vad jag menar. Det är samma sak i fotboll, jag vill ju att AIK och Djurgården ska vara i allsvenskan också även om jag inte håller på dem." Lol ja men shit då kan vi ju börja heja på alla lag!? Jamen varför inte? Det irionika måste ju ändå vara att du försöker dumförklara mig när du egentligen bara dumförklarar dig själv. Skulle vara underbart att få citera dina inlägg här i tråden och bara titta på dom, humor! | |
| Maybach | 2008-05-23 15:42 | |
![]() | Varför skulle jag hålla på alla lag? Det är väl skillnad att föredra en klassisk förening som Leksand framför Malmö och att HEJA aktivt på ett lag i vått och torrt. Hemskt ledsen om du tolkade mitt inlägg så. Sen varför du hittar på att jag skulle hålla på Barcelona och Real Madrid och vad det nu var mer förstår jag inte, då jag aldrig ens nämnt något av de lagen i betaforum. | |
| Helröret | 2008-05-23 16:53 | |
![]() | Heja bajen. | |
| E_Cantona | 2008-05-24 08:55 | |
![]() | Maybach... Onekligen har du irriterat Chokladbiten nåt enormt, hon verkar vara rätt sugen på att göra dig sur... Inget fel att supporta olika lag om man är sportintresserad... Jag håller dock stenhårt på Man Utd, gjort så sedan 70-talet och kommer göra det tills jag dör. Det är det enda fotbollslaget jag håller på, skulle heja på dem om de så spelade mot landslaget. Hockey är det Björklöven sen bröderna Sundström spelade där och var instruktörer när jag var på sommarhockeyskola:) Sen tycker jag och det är troligen så du oxå gör Maybach att det är roligare om det går bra för vissa lag än andra, tex vill jag gärna att ÖSK ska klara sig kvar i allsvenskan för att det är bra för stan (Örebro), sen har jag ett starkt agg till Färjestad men det är en annan historia... Dock innebär inte det att jag hejar eller följer lagen, den ynnesten är för evigt vikt åt Man United... | |