Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-04-24 12:18 | |
![]() | Annars är ju lite System Of A Down aldrig fel: Toxicity www.youtube.com/watc...Jm t3dr9XYQ | |
| goatie | 2008-04-24 17:20 | |
![]() | Åh,trodde de bara va jag som lyssnade på Fair To Midland :) Grymt skön skiva. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-04-24 18:18 | |
![]() | You are not alone 'goatie' - nog den skiva jag lyssnat mest på hittills i år. :) | |
| snorklan | 2008-04-24 19:36 | |
![]() | Crossfade (kolla länken, kolla länken!! :)) www.youtube.com/watc...re =related Stone Sour www.youtube.com/watc...re =related Creed (mest weathered albumet) www.youtube.com/watc...yY 1Nrznh4I De jag lyssnar mest på just nu.. | |
| onetrickpony | 2008-04-24 20:00 | |
![]() | jo om ingen har nämnt mörk gryning så gör jag det www.myspace.com/morkgryni ng1 dessa har dock upphört att existera och ur askan har www.myspace.com/cbmurdoc rest sig. inte riktigt min påse dock, den skulle nämligen snarare innehålla www.myspace.com/reignings oundfans tjohoo, lyssna på "we repel" och "i'll cry" | |
| RågiRyggen | 2008-04-26 15:23 | |
![]() | Råg I Ryggen youtube.com/watch?v=...9Q Hg_llhJc youtube.com/watch?v=...yD Di-HMSPk | |
| Bergarn1 | 2008-05-02 20:55 | |
![]() | Disarmonia Mundi - ett italienskt döds band med sångaren i soilwork som "gästartist" (Speed strids sidoprojekt). släpper ny skiva 2008 www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...Rk -sNZoWC4 | |
| brolla | 2008-05-03 15:07 | |
![]() | Metalnymf: Du har bra smak. lägg till slipknot, metallica, ACDC,black sabbath,MudVayne, m.m | |
| Gaara_Sama | 2008-05-09 17:34 | |
![]() | Får man skriva även om man nästan bara lyssnar på japansk rock? ^^ | |
| bullfar | 2008-05-09 17:48 | |
![]() | Råg i ryggen!!!!! Höll på att rilla ur soffan,gammalt som gatan,typ.Trodde definitivt att det bara var jag som komihåg denna "supergrupp". Nostalgitripp nu för min del. Var det en Warnebring med??? | |
| Bergarn1 | 2008-05-13 05:52 | |
![]() | Japansk musik är la inge bra, det finns en anledning till varför alla svenska hårdrocksband slår i japan, det inhemska utbudet brister något :-P Kom förövrigt på att jag glömt bort backyard babies och hellacopters och Spiritual Beggars. Visst BB och hellacopters känner alla till, men man glömmer lätt deras tidiga skivor, som va riktigt svängiga. Tänker på t ex "total 13" albumet med BB www.youtube.com/watc...gq yfQwvQ5U Hellacopters har många bra, ex www.youtube.com/watc...BF BIUI8YwU Spiritual beggars ökenrock sound är riktigt skönt. www.youtube.com/watc...h5 6PfK8DTU Dethär är sommarrock för mig, nån som har mer sommarrock? | |
| Bergarn1 | 2008-05-13 05:53 | |
![]() | Förövrigt är hela albumet "Ad Astra" med Spiritual beggars grymt. | |
| impala-58 | 2008-05-13 06:17 | |
![]() | Förutom min STORA idol Ozzy så är ju faktiskt Lillasyster hysteriskt bra och jag kan även rekomendera Monster magnet. | |
| impala-58 | 2008-05-13 06:17 | |
![]() | Förutom min STORA idol Ozzy så är ju faktiskt Lillasyster hysteriskt bra och jag kan även rekomendera Monster magnet. | |
| parker | 2008-05-13 07:25 | |
![]() | D.A.D (Disneland After Dark) | |
| Bergatroll | 2008-05-13 08:06 | |
![]() | Amorphis - Från dödsmetal till 70-talsrock tillbaks till hårdare tongångar igen. Sen måste man lyssna på allt som Devin Townsend har gjort. Behemoth är bra för att rensa öronen med efter en dag på jobbet med gubbarnas Mix Megapol i bakgrunden. Nile kan man lyssna på om man vill vara lite mer etnokulturell :) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:48 | |
![]() | Kanske bästa tråden hittills :) Listar här några band/skivor som alla kanske inte hört men definitivt borde ha hört: Är svag för thrash så börjar med några mindre kända band väl värda att lyssna på: Violator (Brasilien) www.youtube.com/watc...me en1wH_08 Gammacide (USA) www.youtube.com/watc...wI z3a2_Rog Avenger of Blood (USA) profile.myspace.com/...id =4972478 Polsk döds funkar alltid annars: Vader www.youtube.com/watc...oX JPPd0yXg Decapitated www.youtube.com/watc...mL b7IAlxPo www.youtube.com/watc...UK Wi5eSC0g Behemoth www.youtube.com/watc...e6 I8Hbp1AQ Dies Irae www.youtube.com/watc...iP 24nA2It0 Mitt favoritband alla tider: Death www.youtube.com/watc...u9 ZQtzKeik Svensk döds från Kalmar: Spawn of Possession www.youtube.com/watc...aB X664dQHg Tjeckisk döds: Krabathor www.youtube.com/watc...Vk lvHHOwho Italiensk döds: Necrodeath www.youtube.com/watc...JA EVeuhofw Annars: Monstrosity (USA) www.youtube.com/watc...qE RcherpB4 (Sjukt cool låt) Pestilence (Holland) www.youtube.com/watc...lx 2zj0VoG4 | |
| miss_ia | 2008-05-19 16:55 | |
![]() | jag rekomenderar varmt Neurosis senaste: Given to the rising. Helt underbar platta:) | |
| Mårten | 2008-05-19 17:03 | |
![]() | Jag trodde aldrig Krabathor skulle bli "stora", när de bara var ett värdelöst demoband från östeuropa så drev ju alla med dom hejdlöst. Kolla intervjun med dem från tidningen "Grimoire of Exalted Deeds" om den finns på nätet nånstans. Bara frågor som "How many members of your family have been raped by russian soldiers" och sånt. | |
| Jelenas - Ej medlem längre | 2008-05-19 17:08 | |
![]() | Eventide är ett bra band | |