Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
susila | 2008-04-15 11:50 | |
![]() | Den förintande verkan som forumtrollens argument ibland har beror förstås inte på att de lyckats överbevisa någon, utan på att det plötsligt blir uppenbart för dem som följer tråden att trollen aldrig själv begriper hur kapitalt de missar målet. Inte sällan missar de t o m själva bollen, men de utser ändå alltid sig själva till matchvinnare. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 11:51 | |
![]() | Jag tycker för övrigt att människor som förstått definitionen av forumtroll och använder den om alla som inte tycker som dem borde ta de femton sekunder som krävs och investera dem i att slå upp ordet. | |
Dyslekso | 2008-04-15 11:51 | |
![]() | "trollet Sokrates"...nej fy fan vad bra... | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-04-15 11:56 | |
![]() | *försöker tycka lite synd om de som inte vågar skriva ngt* | |
y not | 2008-04-15 11:56 | |
![]() | susila. Jag blir alltid lika glad när nån upplyser mig om precis hur det är utifrån en så saklig och förintande dräpande logik som här att en helt förstår sammanhanget mvh forumtroll | |
Indiga | 2008-04-15 11:57 | |
![]() | Vilket i-landsproblem!! Skärp er. | |
Stormfrun | 2008-04-15 12:08 | |
![]() | TACK UFFE för att du tog upp det här, jag har inte gjort många inlägg men fått på skallen en hel del på ett oförskämt sätt av i alla fall 2 av dessa "svarta opaler". Det är synd att det blir så här, för det är ett kul (borde vara) sätt att dryfta åsikter på. Men det är väl bara att hoppa över inläggen från dessa stackars missnöjda typer som njuter av att trycka dit andra och konstatera att dom inte mår så bra. | |
Stormfrun | 2008-04-15 12:10 | |
![]() | Trashone, gör inte det. Du får bara ont i huvudet! | |
Dyslekso | 2008-04-15 12:13 | |
![]() | Hehe...från wikipedia: "De svarta opalerna är de värdefullaste. Det betyder inte att de är svarta, utan att de glittrar i regnbågens alla färger mot en skönjbar svart bas." Sträck på er! | |
tilduskan - Ej medlem längre | 2008-04-15 12:15 | |
![]() | asg måste bara få vara med igen:P | |
E_Cantona | 2008-04-15 12:28 | |
![]() | Stora problemet är väl att när man blir uppeldad i en diskussion så vill man ju gärna få fram sin sak och givetvis motbevisa de man tycker har fel... Trodde det var det en diskussion gick ut på allt som oftast?? Sen måste man ju respektera att andra har andra åsikter och det kan man klart utläsa att många(fler än tre) inte gör, har lite svårt att förstå det stora nöjet i att göra sig lustig över de som inte har lika lätt att uttrycka sig i skrift... Finns de som anser att man ska skriva grammatiskt riktigt bara för man tycker det är kul att spela alfapet, värsta larvet tycker jag(OBS min åsikt) Finns väl inget som säger att man ens måste vara stavningskunnig för att spela alfapet, inte som jag sett allafall...eller ska bara stavningseliten välkomnas på sidan??? | |
nystet | 2008-04-15 12:38 | |
![]() | mycket trolleri blir det. Man får 1 Ha admins som jagar bättre 2 Sluta läsa trollens inlägg, det är ju så bra att man ser namnen till vä.. Så ser man ett namn på nån som man anser vara ett troll får man hoppa över inlägget. (Det retar troll och kan ge massa trolliga inlägg). 3 Fråga efter funktion att välja i sin profil om man inte vill läsa någons inlägg (banna någon). Då självdör trollen. Visst kan det finnas folk som inte vill orkar vågar för attd et finns troll. Men som någon annan skriver så finns det troll överallt. Även i ex Aftonbladets insändarsida. Det är ju det somgör att folk läser forum och insändare. Tänk om alla höll med varandra och klappade varandra i ryggen efter varje inlägg? Spännande? | |
NoiseMaker | 2008-04-15 12:40 | |
![]() | ordvältaren: Det tog faktiskt mer än 15 sekunder att läsa om forumtroll. Ganska intressant var det dock. För dig som är intresserad och inte vet hur man använder en sökmotor hänvisar jag till Wikipedia (denna källa till all sanning): sv.wikipedia.org/wik...Fo rumtroll E_Cantona: Inte måste man vara stavningskunnig för att få spela på Betapet, men nog torde det underlätta att inte behöva chansa på vartenda ord? | |
nystet | 2008-04-15 12:40 | |
![]() | Och sen är det bara töntigt att tjata om nån stavade fel eller så.. Man får fråga om man inte fattar. Har man inget annat att komma med, än felstavningar, kan man ju logga ut och göra andra saker istället. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:14 | |
![]() | Det handlar inte om att vara med och diskutera ämnen med många eller få inlägg . Dert handlar om hur man försöker briljera med diverse inklipp från kloka (enligt dem) människor och ta åt sig äran för vad de har skrivit och visa hur dumma alla andra är och hur smart de själva är,,,det tar udden ur de flesta trådar och det slutar med att just dessa 3 sitter och har en diskussion om något helt annat som de själva har spånat fram och nöjt dunkar varandra i ryggen. Om ni har ett sådant behov att vara så duktiga och sitta inne med alla rätt så varför startar ni inte en tråd där ni kan försöka briljera över varandra så låter ni oss "dumma" få prata ifred om allt som vi dumma tycker och tänker. | |
Ballerina | 2008-04-15 15:22 | |
![]() | Uffe då känner jag min inte träffad. Jag hatar att trycka ner andra och ber om ursäkt om något har tagit illa upp på det jag skriver. Är rätt van att höra det ena med det tredje och blir gärna en syndabock. Det känns som om folk hittar på vad jag ska tycka, det blir liksom jag som får stå för feministpacket trots att jag inte ens vet om jag kan kalla mig feminist. Men jag kan ta på mig skulden för att byta samtalsämne hela tiden. Det är jag expert på :P | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:34 | |
![]() | Du ska inte känna dig träffad heller,,,men tydligt ser du vilka som känner sig träffade och med näbbar och klor försöker försvara sig | |
Mimsan1986 | 2008-04-15 15:38 | |
![]() | I'm on your side Uffe! Vågar nästan inte skriva i forumtrådarna längre. Klimatet är för hårt. | |
Ballerina | 2008-04-15 15:38 | |
![]() | Uffe jag är van att få skulden för allt av någon konstig anledning =) Sen tycker jag inte om att såra folk och jag har ganska rå humor. Så jag vill gärna veta om nån känner sig träffad ;) | |
Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:39 | |
![]() | Man får väl hoppas på en långvarig solförmörkelse. | |