Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| niala - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:04 | |
![]() | kläder på krogen är väl att föredra, hur skulle det annars se ut? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:06 | |
![]() | Men det har väl egentligen ingen betydelse vilken typ av bralla hon hade på sig.... Det var väl det där med att andra kunde gå med säckiga kläder och det gick bra, men hon fick inte. Får inte riktigt intrycket av att barbi går ut i papiljotter och ett par joggingbyxor sen 87 som det är både gammal intorkad hårfärg och rester av dagens middag på ;-) | |
| barbi | 2008-04-19 20:06 | |
![]() | misst japp de är skillnad på folk du har ju bara hoppat på mig i allt ja säger tycker o är alment otrevlig just mot mig .. tycker du de här e ett bra sätt o börja o diskutera på Jäkla tjat om att du brukar ha tajta kläder på krogen Barbi, är det automatiskt finkläder om det är tajt??? Eller vill du bara berätta om din killer kropp? | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:06 | |
![]() | Jo, MissT. Men det beror ju lite på HUR man frågar också. Jag citerar dig: "Jäkla tjat om att du brukar ha tajta kläder på krogen Barbi, är det automatiskt finkläder om det är tajt??? Eller vill du bara berätta om din killer kropp?" Det där sättet att uttrycka sig tycker inte jag främjar en givande och trevlig diskussion. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:07 | |
![]() | smurfar på er då! | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:08 | |
![]() | he he | |
| barbi | 2008-04-19 20:10 | |
![]() | :=))) | |
| MissT | 2008-04-19 20:12 | |
![]() | 1 du tjatade, du skrev tajta kläder i rätt många inlägg 2 jag ville veta om du likstäler tajta kläder med finkläder för jag fick den uppfattningen 3 killer kropp är ju en komplimang! Jag hoppade inte på dig alls. Om du läser i andra trådar så finner du snart att jag tycker om att argumnetera men för att kunna göra det så måste man ju ha svar på hur trådskaparen menade. För att vi hade en het debatt i panikågest tråden innebär ite det att jag automatiskt har något emot dig så fort du skriver något. Men om du läser mina inlägg med den inställningen så är det klart att det är så dom tolkas. Så nu när du vet att det inte är så kan vi fortsätta debattera på e vettig nivå. Nå, hur såg mjukisbrallan ut??? Mamman jag tror inte heller Barbi gick klädd som du så målande beskriver, det är ju e vacker tjej ju, men jag tycker det är stor skillnad på joggingbyxor (om det nu var såna) och jeans. Baggy jeans är ju på modet nu. Sen kan man ju tycka att krogen skulle ha en bättre uttalad klädpolicy. | |
| MissT | 2008-04-19 20:14 | |
![]() | WT du har så rätt så, det är ju lite svårt att höra ett tonläge när man skriver. Jag försäkrar dig och alla andra att det inte var meningen att vara otrevlig. Men jag tyckte det nämndes tajt väldigt många gånger. Sen kan man väl fiska efter komplimanger, det gör de flesta tjejer ofta, iklusive mig. Vill ju inte höra att man är skitful heller... | |
| FrökenKrös | 2008-04-19 20:19 | |
![]() | nää miss T du är faktiskt de vackraste kvinna ja sett på betapet. *ärligt* | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:21 | |
![]() | Som sagt, det är svårt att avgöra tonläget på nätet. By the way är du skitsnygg, MissT - liksom Barbi. Alla är skitsnygga! ;-) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:23 | |
![]() | Men jag tycker mig ana en liten bekymmersrynka mellan MissT:s gnistrande ögon. Släta ut den, gumman. *Ler* | |
| barbi | 2008-04-19 20:25 | |
![]() | miss t ja hade skrivit 2gånger att jag brukar ha tajta är de o tjata? | |
| ataxisk | 2008-04-19 20:27 | |
![]() | jag har på mig vad jag vill på krogen, blir jag nekad går jag aldrig mer dit och så sprider jag dåligt rykte om krogen tills dom går i konken. | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:29 | |
![]() | Skit i det där nu. Vad har ni på er, flickor? Mysbrallor eller pantalonger? ;-P | |
| MissT | 2008-04-19 20:33 | |
![]() | Fan WT eftersom du skriver att jag är snygg lär jag väl spinna vidare och säga att jag precis duschat och sitter bara i morgonrock (vilket så klart är en lögn, är det inte så man skaffar karlar nu för tiden? Cybersex, sexchat, smssex och allt annat som finns, varför inte Betasex?? Hahahah Jag tackar för komplimangerna som jag aturligtvis inte fiskade efter ;) Barbi, släpp det nu.... | |
| MissT | 2008-04-19 20:34 | |
![]() | PS. Får det minst till fyra inlägg (av sex) där du nämner tajta kläder... | |
| barbi | 2008-04-19 20:34 | |
![]() | hahaha kommer från rätt käft ja som har sagt flera gånger till dig att ja inte vill diskutera vidare me dig | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:35 | |
![]() | Alltså, MissT. Du får inte skriva sånt där till en gammal man. Han blir ju helt till sig i trasorna här. :-) | |
| MissT | 2008-04-19 20:36 | |
![]() | Ja men WT det är ju lördag så det bjuder jag på ;) Gammal ser inte en dag ut över 25 :D | |