Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade38
Mobilspel
Pågående19 261

Forumkategorier

Användare Inlägg  
WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-25 18:11
Antal inlägg: 1279

Jag har ett nytt schampoooooo

MissT2008-04-25 21:53
Antal inlägg: 1110

Hallå! Hålla sig till ämnet är det inte att tänka på eller ;)
Kul att du är på bettet igen WT :D

tragica - Ej medlem längre2008-04-25 22:01
Antal inlägg: 107

Hmm forumsvärdarna gör ett kasst jobb ibland.

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-25 22:53

Det är Elmis jag vill ha!

Elmis2008-04-25 22:57
Antal inlägg: 2916

Imorgon är jag glömd...

zimba - Ej medlem längre2008-04-25 22:58
Antal inlägg: 2256

wt, va fan ska du med schampo till?? :O

zimba - Ej medlem längre2008-04-25 22:58
Antal inlägg: 2256

hoooohhhahahah

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-25 22:59

Ha ha, inte av mig. Din forehand cross glömmer man inte i första taget.

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-25 23:00

Käften, Badminton-Zimba! Love you dock.

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-25 23:01

Ta rak backhand, för den är han säker på.

Pottränad - Ej medlem längre2008-04-25 23:02
Antal inlägg: 4315

Ta rakad backhand.

trashone - Ej medlem längre2008-04-26 20:16
Antal inlägg: 18678

Urk.

Pialina2008-04-27 00:33
Antal inlägg: 665

Vad är metrosexualitet som någon nämnde i början av tråden?

Någon annan skrev om att hon ibland försöker välja könsneutrala uttryck som sambo, för att inte det ska avslöjas av "hon"-ordet. Finskspråkiga homosexuella har lättare där då finskan inte gör skillnad mellan han och hon i språket utan "hän" betyder både "han" och "hon".

Media snedvrider på så sätt att det är en viss sorts homosexuella som syns, de som lever i gaykulturen så att säga, inte de som lever ett helt alldagligt liv med hemmakvällar istället för uteliv osv. Men så är det ju annars också, få människor lever sådana liv som folk som syns i teven i serier, filmer, såpor.

MissT2008-04-27 00:38
Antal inlägg: 1110

Metrosexualitet är en livsstil bland heterosexuella män i storstadsområden. Dessa män har ett stort intresse i sin egen skönhet och hälsa. De spenderar stora mängder pengar på sitt utseende och sin livsstil. Den metrosexuella mannen kan sägas ha en livsstil och ett utseende som kan vara både extremt macho / maskulint eller precis tvärtom. I det avseendet kan den metrosexuella mannen till utseende & stil liknas vid stereotypen av den homosexuella mannens. Den metrosexuella mannen är inte främmande för att använda smink och make-up.

Solen_lyser - Ej medlem längre2008-04-27 00:52
Antal inlägg: 583

Blev kronprinsen avstängd?

På grund av vad?
Missa inlägget och ser att det är borttaget.

Redbaron - Ej medlem längre2008-04-27 06:38
Antal inlägg: 12

Människans sexuella läggning är som demokratin,majoriteten bestämmer och minoritetrerna får hålla sig i skymundan.Hur skulle det se ut om Sharialagarna infördes i Sverige av en majoritet som förespråkar för dom helt naturliga livsstilen? Min undran är om det finns någon som är beredd att `försvara`en traditionell `Svensk`livsstil med kärnfamilj,ett skolväsende där `barndemokratin`ges mindre utrymme till förmån för disciplin och lärande...att vi ser om vårt eget hus först innan vi hjälper andra i nöd etc...?(Handen på hjärtat...vem är beredd att överge sin standard för att x-antal miljoner svälter i världen? Det är inte många iaf...Men, vi tar emot för Sverige ett för stort antal invandrare som kommer till `Paradiset`i bidrags-Sverige!Det är väl kul för det fåtalet som kan äta upp våra skattepengar och dessutom skicka miljarder till sina hemländer...Väl så långt...men resten då? Hurmånga kan vi hjälpa? Är det ett antal kvotflyktingar eller ska vi avstå från vår välfärd och bli riktigt solidariska med vära medmänniskor på jorden och verkligen hjälpa så många vi kan?)...Majortiteten bestämmer något annat..dvs vi kör den Svenska modellen...skarapa på ytan och blunda för resten,precis som med Homodiskussionen...Folk fjollar runt och skapar en avsky bland `normala`människor..Major iteten har bestämt att dessa grupper skall accepteras likväl som SD med sina mer radikala åsikter om hur Sverige ska behållas Svenskt...Vi kanske ser i framtiden en bög till Kung som struttar runt på slottet med pojkvännen klädd i rosa plymer?..Allt är möjligt med vår liberalism! För mig personligen får folk vara som dom vill,så länge de håller sig utanför min trygga borg med kärnfamilj och väluppfostrade barn som vet vad som gäller i livet.Kommet att tänka på hur folk kan se ut ibland...med ringar i näsor,ögonbryn,trasiga kläder,etc. Varför vill man diskvalificera sig från vissa anställningar och karriärsmöjligheter pga detta och tror man att världen ser ut på detta sättet en Homokung och piercad President med trashiga jeans i US? Det bästa med Sverige är iaf åsiktsfriheten! Med bästa hälsningar från Röde Baronen (källa: Serietidningen Snoopy)

barbi2008-04-27 12:41
Antal inlägg: 1924

sorry redbaron ja missa din poäng:( men men ny förlovad o super glad iaf:=))
ha en bra dag!

Ond jävel - Ej medlem längre2008-04-27 12:49
Antal inlägg: 460

Gläd dig barbi, att det finns trångsynta människor är väl inget att göra åt. All lycka till dig och din tjej, fånigt att vissa ska analysera allt in i minsta detalj, kärlek går inte att diskutera, varför skärskådar man inte heterokärlek?
Och om Y not eller ordmärkaren vill besvara inlägget så kan jag säga att homo eller hetero är INTE socialt betingat, folk har vart bögar i alla år och det händer i djurvärlden också.
En människa är den han/hon är helt enkelt, synd att en del har så svårt att acceptera att vi alla är olika.

barbi2008-04-27 13:03
Antal inlägg: 1924

å tack ond:=)) borde finnas fler som dig:=)

trashone - Ej medlem längre2008-04-27 13:11
Antal inlägg: 18678

Åhh.. *håller helt med ond djävul*

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?