Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 20 319 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Felixy | 2008-09-22 23:36 | |
![]() | Epilator med kylningsystem är guld värt. Svider inte lika mycket efteråt. Men grymt orättvisst att jag måste använda "helvetes-maskinen" var tredje vecka medans vissa brudar gör det en gång varannan månad :P stor cred till trash som vågat sig på det heliga stället med epilator!! Får ju ont bara jag tänker på det, uh..! | |
Caligatia | 2008-09-23 00:17 | |
![]() | Jag testade epilator, men blev avskräckt. Mycket mer förtjust i varmvax då, det gör inte så ont, och är överstökat ganska snabbt. Största nackdelen är väl att jag på något vis alltid lyckas kladda ner i princip hela lägenheten med vax... | |
Tess 08 | 2010-07-04 21:28 | |
![]() | Tror jag ska ta och vaxa benen nu.. Har sådana där färdiga vaxremsor. Snygg och mjuk till semestern :) | |
Lillstölla | 2010-07-04 22:02 | |
![]() | Epilator suger, såna vaxremsor som Tess nämnde är ju klart bäst. Ska själv nyttja sådana snart ihop med min blivande svägerska. Ska ju vara snygga till det stundande bröllopet! | |
mrperfect | 2010-07-05 01:48 | |
![]() | Jag körde lödkolv en gång, fast det var ofrivilligt, luktade svedd höna hela dagen efteråt och håret var grått och liksom -- aska :) | |
Blondie__90 | 2010-07-05 12:23 | |
![]() | Veet´s tycker jag är bra, det gör inte ont och det är lätt och smidigt. Tar bara några menuter så är håret borta :) Rakblad idag är ju så dyrt! När dom tar slut så är det nästan lika bra att köpa en helt ny rakhyvel så får man ca 5-6 rakblad med på köpet. Men dom tar ju också slut en dag. Så jag skulle tipsa dej om veet´s | |
Megaherz | 2010-07-05 13:43 | |
![]() | Använder också epilator och är totalnöjd. Lätt att göra själv hemma och det håller i flera veckor! Första gången gjorde det rätt ont, kanske för att man inte riktigt vet vad man kan förvänta sig, andra gången var jag lite "rädd" och fasade över smärtan - det kändes knappt. Nu tycker jag nästan det är lite skönt (min epilator har ett massagehuvud som gör att det kittlas lite gött) och speciellt lång tid tar det inte heller. Har inte vågat testa mer än ben. Kallt vatten eller ispåse funkar lika bra som kylgelen.. Kan man överhuvud taget epilera musen? I bruksanvisningen står det bikinilinje, räknar de med allt då, eller bara "ute i kanterna"? | |