Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 746

Forumkategorier

Användare Inlägg  
klobba2 - Ej medlem längre2008-05-03 04:26
Antal inlägg: 2332

Aktiviteten på detta forum verkar bara få sin livskraft och vitalitet
från negativa händelser, fördömanden, avståndstagande och ett evigt ältande om tidningsrubriker.
mord, busskrasher, våldtäkter, dödsstraff osv.
Måste allt vara så himla präktigt, vuxet och politiskt korrekt??
Någon nämnde sitt ogillande ang. sexuella anspelningar här på forumet
med tanke på att sidan är för alla åldersgrupper........
Men vad hemskt då, att någon minderårig råkat läsa en tråd som
innehållit orden bröst eller trosa.

sabato2008-05-03 04:30
Antal inlägg: 62

Visst är det så.
När basen breddas blir användarna automatiskt en betydligt brokigare och mindre homogen skara. För mig som nykomling känns det bara roligt och intressant med detta myller av olikheter men jag kan också förstå de ursprungliga spelarnas frustration över att ha förlorat något "eget".
Ändå måste du väl som uppenbart språkintresserad se det positiva i att så många människor intresserar sig för ett ordspel?
För det är väl ändå spelet som i slutändan är huvudsaken här?

sabato2008-05-03 04:33
Antal inlägg: 62

oops...det smög sig in en emellan...mitt inlägg var menat som svar på Van Kantigs...

Van Kantig2008-05-03 10:41
Antal inlägg: 190

Sabato... finns mycket att säga, men jag är inte för denna utveckling. Som så många andra gånger när det gäller utveckling har något oerhört bra och populärt förstörts när det gjorts till ett megastort fenomen. Varför ska allt vara så stort? Hellre att något fungerar bra och är intressant, än att det stort till varje pris. Nu är Beta större, men inte alls lika bra. Då menar jag utöver Forumet även spelmässigt, eftersom det är mycket svårare att hitta spelare som är på samma nivå i ett spelrum. "Den stora utveckingen" skulle Odin och gänget följt upp med att avsätta spelrum för de som hållit på i några år/högrankade. Men de är tyvärr bara intresserade av att det blir större... så...nu är det större och jag sörjer.

dr indianJAN - Ej medlem längre2008-05-03 10:42
Antal inlägg: 72

"The_Viking" har talat hahahahahaaa

Van Kantig2008-05-03 10:46
Antal inlägg: 190

Intressant inlägg, dr Indiana Jones.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?