Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående20 547

Forumkategorier

Användare Inlägg  
yayasout - Ej medlem längre2008-05-15 15:34
Antal inlägg: 1408

Jag är 100 % krav ;) Skulle aldrig i nuläget kunna tänka mig en skönhetsoperation. Smärtan och risken för komplikation är helt enkelt inte värt det. Inte kostnaden heller för den delen. Det enda som skulle locka lite är att fixa snyggare haka och kindben. Fast jag tror att det inte skulle kännas bättre efteråt. Kanske skulle få ett vackrare ansikte men det skulle inte vara mitt :S

Har för örigt en kompis som förstorat brösten och dom drar verkligen till sig korkade killar. Hon dejtade en snubbe som avskydde silikon och alltid berömde henne för hennes stoooora naturliga bröst fast det verkligen syns att det är silikon. Idag ångrar hon sig.

mamman - Ej medlem längre2008-05-15 19:29
Antal inlägg: 6379

Hade jag haft pengar och ork hade jag "lyft" under hakan... eller vad f*n man kallar det.
Jag ser ut precis som min mamma och som mormor gjorde, snacka om ärftligt!!! Vi har alltså "häng-hud" under hakan. Oavsett vad jag väger eller hur jag ser ut har jag denna säck under hakan.. jobbigt!!!

Håller med om Restylane och anknäbb!!! Skitfult!

dahlgren_2008-05-15 19:43
Antal inlägg: 733

Jag har mer eller mindre bestämt mig för att operera mig på grund av att jag mått dålig över problemet i halva mitt liv både psykiskt och fysiskt. Är det ett ingrepp som hjälper något man haft problem med länge tycker jag att det är helt okej!

sjutusan2008-05-15 19:48
Antal inlägg: 824

Det är klart man inte vill när man redan är snygga som ni! Men hade jag pengarna liggandes till ingen nytta så gjorde jag nog en liten åtstramning här och där, inga ank-läppar dock. Det svider lite när man dansar naken och maken skriker -HJÄLP, JAG BLIR BLIND!! Eller när dottern på 7 år säger - mamma, ALLT på dej liksom hänger.,..?!

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 19:49
Antal inlägg: 18678

Planen är operation. Dock börjar jag undra om de pengarna är värt det...

Sara0162008-05-15 19:59
Antal inlägg: 238

Trashone.. Vad för operation?

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 20:11

Sara: Fix o don på mage och ansikte.

sejmårr2008-05-15 21:49
Antal inlägg: 843

Jag skulle vilja bli av med Farbror Fläskkorv som bor på min mage. Men....om jag skulle vilja byta kön så är det detta som används till att skapa PENIS av. Jag skulle bli sååååå populär bland vissa tjejer.... Synd att jag inte ska byta kön....

_Candid - Ej medlem längre2008-05-15 22:21
Antal inlägg: 2602

Tycker att det är lite tragiskt att så många verkar fixa sig med hjälp av operationer, och de flesta som funderar på ingrepp i den här tråden ser ju redan bra ut!
Den som inte accepterar mig som jag ser ut "naturligt" tycker jag inte är värd de riskerna/ kostnaderna och besväret som en operation skulle innebära...

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 22:23

Men iaf jag ser felen.. konstant! Även om tanken har slagit mig att börjar jag ändra, kommer jag någonsin bli nöjd. Tippar på nej.

_Candid - Ej medlem längre2008-05-15 22:27
Antal inlägg: 2602

Jaa, det är ytterligare en nackdel, kommer man ändå någonsin att bli helt nöjd, eller är det inte sin inställning till sitt yttre som man istället borde jobba med?

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 22:32

Acceptera sitt fula tryne? Blir nog svårt.

upa - Ej medlem längre2008-05-15 22:34
Antal inlägg: 2565

Det jäkliga är ju att nivåerna ändras. Ska alla gå runt och vara operationssnygga blir man ju som medelmåtta helt plötsligt ful.
Så då måste man operera sig för att bli medelmåtta igen.

Eomin2008-05-15 22:35
Antal inlägg: 175

Jag orkar inte läsa igenom alla inlägg. Men angående diskussionen från början; Jag förstår inte varför man förstorar brösten till onaturlig storlek. Jag förstår heller inte de flesta operationer som bara gör ett snyggt utseende ännu snyggare. Men jag förstår de som har för stora bröst, för mycket lös hud osv. Jag har själv gått ner över 50 kg och har massor med lös hud som jag tänker operera bort. Jag tränar, men det går aldrig att träna så att huden drar ihop sig efter att ha varit så uttänjd. Det har inte att göra med att jag är lat eller särskilt fåfäng att göra, utan att jag vill kunna känna mig som en normal människa. Jag känner mig otroligt äcklig för tillfället, värre än när jag var som fetast.

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 22:35

Jag är utseendefixerad gällande mig själv. Inte mot resten av världen.

Eva2008-05-15 22:36
Antal inlägg: 130

Omkrets stälde en fråga, många svar efter den tycker jag mest raljerar över sin egen förträfflighet. Det är som vanligt med människan....fördomsfull. Vill bara peka på hur denna tråd svängde utan att nån reagerar.

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 22:36

Eomin: Syrran är på g att göra en bukplastik. Vi ser inte hennes lösa mage men för henne är det världens grej..

Eomin2008-05-15 22:37

Eva: Håller med. Har man inga kroppsliga problem som inte kan åtgärdas med lite smink eller med att gå på gym tre gånger i veckan tycker inte jag att man ska uttala sig om människor som gör ingrepp för att de inte kan dölja de saker som de mår dåligt av, både psykiskt och fysiskt.

Eomin2008-05-15 22:38

Trashone: Ingen ser min lösa mage heller. Men för mig är det just nu en omöjlighet att använda bikini eller visa mig naken för någon. Gympa är uteslutet, kan inte duscha med andra. Jag är 21 år och har en kropp som en 90-åring. Det är skitäckligt.

trashone - Ej medlem längre2008-05-15 22:40

Hoppas du får op. Annars är privata kliniker väldigt bra i swe.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?