Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-07-01 18:47 | |
![]() | Är väl inte äckligt? Vissa har nog inte ens lika mycket gaser som många andra. | |
| TobbeS | 2008-07-01 19:03 | |
![]() | Jag tänker så här jeehunmoon: Du skriver om att ha "vett att inte fisa inför andra." Menat du inte etikett? Menar man att "vi har vett" osv lägger man ju en värdering i att man själv är lite bättre änn andra, fast det handlar väl om en social norm? I SVERIGE är normen att inte fisa hejdlöst överalt, men som ett exempel jag läste så rapar man efter maten i Japan. Då kan det inte handla om vett om man inte ska ställa sig över Japanerna o mena att de inte är vettiga. (Om jag nu förutsätter och tillskriver dig tanken att rapa är lika fel som att fisa.) Ja så kan det vara Teppy, en del kanske omvänt då givet har mer gaser än andra och får problem om de håller inne allt. =) Klart det är trevligt med flickor som håller inne, men i mina längre relationer har vi "släppt" på det efter ett tag. Det handlar väl om vad man högaktar hos sin partner. När jag har en djupare relation så stör inte en liten fis här o där, det finns så mycket annat bra som jag tyckt om hos personen i fråga då, samt att det oftast finns annat o lägga energi på efter ett tag än att bara vara fina. =) | |
| Teppy | 2008-07-01 19:06 | |
![]() | TobbeS, jo.. Men även fast man har problem med gaser kan man ju söka hjälp för det isåfall? För släpper sig ska man inte göra.. Hur tyckte du det va när din tjej släppte sig inför dig? Rätt avtändande och äckligt va? Alltså, det här med längre relationer, jag tycker bara det är skitsnack, en fis är inte något jävla trygghetsbevis. Så det så. | |
| Alakai | 2008-07-01 19:31 | |
![]() | Finns inget härligare än doften av en flickväns äggmökar. Speciellt till sex och maten, gärna allt samtidigt. Då vet man att man är ihop ^^ | |
| Bitte - Administratör | 2008-07-01 19:32 | |
![]() | Söka hjälp för gaser som är nått helt naturligt,, snälla nån,,,, Säger TobbeS,, allt är naturligt Bitte | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-01 19:36 | |
![]() | Jag är nog faktiskt ännu mer pryd än du Teppy i det här fallet, känns lite pinsamt bara att svara på frågan, men jag tycker helt klart att det är trevligast om man gör de där sakerna privat. Både killar och tjejer. Eller, alla får väl egentligen göra som de vill, men personligen tycker jag inte det är så trevligt när folk fiser och rapar rakt ut :P | |
| Teppy | 2008-07-01 19:42 | |
![]() | :) _candid, ja alltså, det är ju äckligt när män också gör det.. jag pratar dock för min egen del att jag aldrig skulle göra det. och förstår inte hur andra kan göra det framför sin partner/familj/vänner osv.. :) | |
| sjutusan | 2008-07-01 19:52 | |
![]() | Pryd, sipp, torr och duktig. Jaa det är ord jag känner för att rada upp sådär på måfå. Alakai, jag friar snart. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-01 20:24 | |
![]() | Jag är verkligen inte pryd och duktig men tycker faktiskt att man kan försöka att låta bli att göra vissa saker bland andra människor.. Jag kan fjanta mig, dra snuskhistorier, sjunga falskt, bjuda på mig själv på olika sätt men för den skull så behöver man inte förpesta luften för andra och skulle det hända är det inte hela världen utan det är ovanan att göra det till dagligt förekommande inför andra som jag är emot! | |
| badannkan - Ej medlem längre | 2008-07-01 20:32 | |
![]() | lol | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-01 21:38 | |
![]() | Jag är sipp.... | |
| jeehunmoon | 2008-07-01 23:05 | |
![]() | TobbeS, "ag tänker så här jeehunmoon: Du skriver om att ha "vett att inte fisa inför andra." Menat du inte etikett? Menar man att "vi har vett" osv lägger man ju en värdering i att man själv är lite bättre änn andra, fast det handlar väl om en social norm?" Nej jag menar just vett eftersom jag kopplar inlägget till "jättetrevligs" inlägg. Måste använda samma ord när jag syftar till det inlägget om det ska kunna jämföras, oavsett möjliga olika tolkningar av själva ordet "vett". | |
| Dollywooood - Ej medlem längre | 2008-07-01 23:23 | |
![]() | Lynette karaktären i DHW är mer älskvärd än karaktären gaby | |
| Teppy | 2008-07-01 23:35 | |
![]() | Gaby är bättre än Lynette. | |
| theplaygirl | 2008-07-01 23:46 | |
![]() | Ge dig! Du fina flicka...Har du varit med om något i livet lr? | |
| Lenis2 | 2008-07-01 23:47 | |
![]() | teppy: medeltiden ringde och ville ha tillbaka sina förlegade åsikter. | |
| Teppy | 2008-07-01 23:47 | |
![]() | Tror jag varit med om mycket mer än du har varit. | |
| Teppy | 2008-07-01 23:48 | |
![]() | Lenis2, trevligt för dom. Då får dom vänta. | |
| theplaygirl | 2008-07-01 23:49 | |
![]() | Absolut. Det märks på dina genomtänkta inlägg | |
| Teppy | 2008-07-01 23:50 | |
![]() | Så bra. Jag är knappast korkad bara för att jag har dessa åsikter. Ni däremot som påstår att jag har dålig självkänsla osv, genom sig själv känner man andra, inte sant? | |