Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-04 09:47 | |
![]() | Bra inlägg Budalv Trashone- du är min idol | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-04 09:48 | |
![]() | Budalv och tack för ditt medhåll. Sen ska man ifrågasätta allt. Det håller jag med om. Jämt. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-04 09:53 | |
![]() | Tack, Lejonmix. Jag har kollat mycket på Tyra Show ;) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 10:40 | |
![]() | haha TYRA BANKS! det kan jag gråta till. Trashie: det där var en ledsen 9åring som skrev. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-04 10:42 | |
![]() | Undrar om man kan skönhetsoperera sin attidyd? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-04 10:42 | |
![]() | Attityd | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 11:24 | |
![]() | ond kanin: ja, svaret finns redan ---- sorry men det går | |
| Suenami - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:24 | |
![]() | lååång tråd d här blev... bra förmiddasläsning t kaffet... ... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:43 | |
![]() | Saga: Inte alls. Bara jag, småtrött på folk med begränsad tankekapacitet. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:44 | |
![]() | trash: tack, jag ser din ljusblåa cardigan som luktar sköljmedel framför mig | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:46 | |
![]() | "Det måste ju vara jättebra för alla som stör sig på skönhetsoperationer att de som låter sig operera sig sedan tar livet av sig eller mår dåligt. Då kan ju de som stör sig gotta sig åt det. Och dör folket, ja då slipper man ju se dem." Hmm, humor ja...suck | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:46 | |
![]() | Hehe, dagen jag har på mig ljusblå cardigan är dagen då helvetet fryser till is. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:47 | |
![]() | Alla som stör sig på mig måste ju kunna få hjälp, det kan inte vara bra för de små liven. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:47 | |
![]() | Stör sig? Du måste feltolka, baby... | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:50 | |
![]() | trash: i mina tankar har du alltid det, och pärlhalsband, men rufsigt hår | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:54 | |
![]() | Måste säga att det folk inte är medvetna om riskerna är fel. Vården inom den privata sektorn i Sverige är fenomenalt bra. Läkarna är nästan övernitiska med att berätta allt som kan ske även om risken är minimal. Nu har jag inte erfarenhet från samtliga läkare/sjukhus men tillräckligt många för att vara stolt över den vården de ger. Att något ändå händer är inte så konstigt om patienten inte lyssnar på de stränga orders man får efteråt, och dels.. det är ändå människor som opererar på människor. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:54 | |
![]() | Saga: Men huja, jag är inte ens 30.. du får ju mig se ut som värsta 40taggaren :S | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 12:58 | |
![]() | jaha ok | |
| huginmunin | 2009-02-06 08:12 | |
![]() | Yonderboi sade: På sjuttiotalet startade en annan våg där det skedde en avsexualisering bland kvinnorörelsen, en nödvändig brytning kanske för i alla reaktioner kommer för eller senare en motreaktion. Jag säger. Hur kan du i ditt övrigt så intellektuellt stimulerande och akademiskt skrivna inlägg dra upp den korkade radikalfeminismen?? (Hujja) :) | |
| huginmunin | 2009-02-06 08:22 | |
![]() | För att förtydliga: Radikalfeminism = Kvinnor är förtryckta i egenskap av sitt kön. Män kontrollerar kvinnan via sexuellt förtryck, misshandel och förakt. Kvinnan förtrycks i sitt hem och fienden är patriarkatet. de menar att liberalfeministerna har penisavund och vill vara män. De menar att heterosexualiteten är en politisk institution som upprätthåller kvinnors underordning då den ser till att kvinnor identifieras med män vilket betyder att de är lojala mot män och sätter mäns behov i första rummet. Det finns dem som menar att alla kvinnor befinner sig på ett lesbiskt kontimuum!! Man menar också att kvinnan är förtryckt pga av biologin och pga att hon hamnar i beroende av mannen då det är kvinnan som föder barn. Samtidigt som det påstås att kvinnans befrielse är att de nu inte behöver indentifieras med barnafödande då man kan producera barn utanför livmodern (som är en grund i förtrycket) så hyllas kvinnans förmåga att föda barn! | |