Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-13 07:56 | |
![]() | ja så dumt haft fel nummer i mobilen med, bra på sätt o vis kanske? bah, trött på tramset, dags att leva! spritbakis | |
Bitte - Administratör | 2009-09-13 08:46 | |
![]() | Retar mig på att man kan hålla på Frölunda då det finns Luleå Hockey Bitte ;) | |
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:09 | |
![]() | Jahapp! och hur står det till med tennisarmbågarna idag då? Retar mig på att jag inte vet hur Robbans mår. :I Skulle den nu rentav blivit värre, tja, dåå blir jag megasotis, bara så ni vet. :( | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:17 | |
![]() | Retar mig aggressivt på allt eftersom jag slutat snusa. Retar mig på att jag inte kan logga in som uisge beatha, samt att jag i snusabstinens tittade på Snooker flera timmar mitt i natten :( Retar mig på att jag sannolikt måste förarga åtminstone någon i giraffen eftersom jag ska spela med ny gubbe. | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:45 | |
![]() | beata: det klär inte en lady som dig att snusa rök ist med munstycke | |
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:48 | |
![]() | Akupunktur kan hjälpa, Vit_Granit. Har du tur så kan du bli av med hela begäret efter ett-par behandlingar. | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:49 | |
![]() | :) Munstycke är rätt stiligt faktiskt. Men nikotin retar mig så jag lägger ner helt. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-13 10:56 | |
![]() | retar mig för de första på att jag är trött mer elr mindre dygnet runt å för det andra,det är för att jag håller på att bli förkyld, å varför ska jag alltid vara såååå trött i ca två veckor före,de vill aldrig bryta ut på en gång! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-13 11:01 | |
![]() | Retar mig på att alla inte är lika kloka och karaktärsstarka som Vit_granit. | |
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-13 11:04 | |
![]() | Åmeh mommes, inte hacka på de mindre karaktärstarka. - retar mig på det | |
UlfTjur | 2009-09-13 11:52 | |
![]() | pruppis, akta dig för baconfeber nu retar mig på att jag nyss vaknat | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-13 12:24 | |
![]() | Åh, hej uisge! Varför kan du inte logga in som dig själv då? Retar mig på att jag förmodligen omedvetet snusat för dig också de senaste dagarna - vi snackar kopiösa mängder. | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-13 12:31 | |
![]() | Hej på dig! Du, jag vet inte om det är jag som glömt bort mitt lösenord efter säkert 2000 inloggningar - eller om mitt konto blivit lite kapat igen :) Hur det än ligger till, så irriterar det mig. Jag har däremot glömt bort vad jag hade för mailadress knutet till uisge, varför jag inte kan skicka en ny aktiveringslänk :) Det måste bero på att du inte bara snodde snuset, utan även mitt minne. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-13 12:39 | |
![]() | Men vad fan...Tråkigt. Du har givetvis provat med din vanliga msn-adress? Jag gick ut på msn för att leta efter dig igår (är i princip aldrig inloggad där, msn ger mig dåliga vibbar) så det är lite lustigt att du dyker upp just idag!:) Du får väl skapa ny mailadress, nytt betakonto - börja från scratch helt? Och sen får du komma till Stockholm den 10 oktober! :) | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-13 12:44 | |
![]() | Ja, jag får visst göra som du säger. Ibland önskar man att man kunde börja från scratch i många sammanhang :) 10:e oktober är den berömda betafesten antar jag!? Jag åker upp till Sthlm snart, så gissningsvis faller den 10:e på ekonomin. Det retar mig. Måste starta upp ett facebookkonto så jag kan stödja arbetssökande personer. Det retar mig också. Gillar inte FB. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-13 12:58 | |
![]() | Men kom igen, du måste ju komma på festen - annars retar det mig nåt vansinnigt! Facebook är ett gissel...man blir uttråkad och fastnar på samma gång. Lite som på forumet då. :) | |
Bäste Rob - Ej medlem längre | 2009-09-13 13:01 | |
![]() | Retar mig på att jag inte vet vem Vit_Granit är. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-13 13:02 | |
![]() | Jodå, om du ids läsa bakåt en sida. Latmask! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-13 13:02 | |
![]() | Eller nä, du behöver inte ens byta sida... | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-13 13:05 | |
![]() | Vit_granit skriver här ovan att hon hette Usige_Beata förut. Jag tipsar henne om att kontakta Odin eller Monk, för att ev få hjälp med lösenord och epostadress, de brukar ha koll på det. | |