Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-11 21:39 | |
![]() | Nu är Järnkrok på G så nu blir det ännu tuffare för Skellefteå :) | |
| Aswedish74 | 2012-04-12 21:54 | |
![]() | Brynäs - Saik 3-2 efter sudden. 2-0 i matcher till Brynäs:) | |
| Observer | 2012-04-12 23:37 | |
![]() | Rätt lag vann igen , Brynäs | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 15:02 | |
![]() | Brynäs leker med de där lappdjävlarna. Färjestad var det stora provet. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-04-14 15:19 | |
![]() | KOM IGEN NU SKELLEFTEÅ! | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 15:24 | |
![]() | Att ni kopierat AIK-Solnas färger och övriga attribut stör en del. Varför inte anlita en konsultfirma till nästa år som fixar ett eget upplägg. De i styrelsen var väl så bakis på första mötet att "bästa" förslag röstades igenom i tidernas begynnelse för Skelefteå i HB-ångor. | |
| Miss_jk | 2012-04-14 15:37 | |
![]() | En brynäsare hade tagit med sig sin solfjäderklappra till Kraft Arena. Kan de inte åtminstone hålla sin pinsamma läktarkultur till sin egen arena. Eller varför inte klappa händerna som vanligt folk? | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 15:41 | |
![]() | Miss_jk, håller med dig lite. Håller på att bli lite lomhörd pga dessa klappor. En del klappar som om de vore förståndshandikappde i öronen på andra. De orsakar höga decibelnivåer. Har åkt runt lite på andra arenor i Sverige och samma tryck som det var när Brynäs spöade Färjestad i sista matchen har det inte varit under hela Elitserien i år. Hela arenan kokade. | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 15:48 | |
![]() | Det är synd att det blev NHL-stejker för några år sedan annars skulle det nog vara Leksand som vann SM-guld i år om man ser till var spelarna kommer ifrån. | |
| Hellan63 | 2012-04-14 15:58 | |
![]() | Ingen vill väl kopiera AIK??? Norrland är bäst i Sverige på hockey!!!! Sen tackar jag alldeles särskilt Jocke i Skellefteås mål (som var med och vann SM med Brynäs när han var junior) nu släpper in nåt mål då och då för att vara snäll! Heja Brynäs! | |
| Hellan63 | 2012-04-14 16:01 | |
![]() | De har nog för lite pengar i Leksand Rabiesgalen | |
| Miss_jk | 2012-04-14 16:27 | |
![]() | Rabies: om du jämför med alla lag utom DIF och aik kanske. Att ens kalla det tryck är fel när man kollar på vad DIF och aik får till. | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 16:37 | |
![]() | Miss_jk det var inte bara ståplats som hördes utan hela hallen var med så det var bara 50 pers på Färestadsklacken som inte märktes. När Brynäs spöade Färjestad i sista matchen var det en otroligt bra stämning som inte upprepats någonstans under säsongen tidigare. Du var väl inte i Läkerol förmodar jag. De här sista matcherna borde vara en formsak. | |
| Miss_jk | 2012-04-14 16:48 | |
![]() | Och du har vart på alla andra matcher eller? Jag var inte i Läkerol. För mig är det inte stämning när folk klappar med klappror eller för all del händerna. Det hör liksom till ändå. Stämning är när man synkat sjunger tillsammans, sektion efter sektion, när hela arenan står upp och sjunger högt. Men vi tycker uppenbarligen olika. Klappror och "andra sidan" är inte tryck i mina ögon, så vi behöver inte fortsätta diskussionen. :) | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 16:53 | |
![]() | Ok, Miss. Tror nog på det mest beror på hur spelarna uppfattar det. Vad man hört nu på de senaste matcherna hemma så är det väldigt uppskattande och bra. Att några Aik och Djurgårdare försöker mumla i någon skolgossekör gör ingen glad. Har varit på matcher där nere och de suger i jämförelse trots Brynäsvinst. | |
| Miss_jk | 2012-04-14 17:03 | |
![]() | Okej, det är den nivån. Tack och hej. | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 17:20 | |
![]() | Hm, ja Djurgårdarna var väl moltysta 3/4 av matcherna på slutet. Det är väl nivån på supporterambitionen. Önskar dig lycka till i allsvenskan dock. | |
| Miss_jk | 2012-04-14 17:36 | |
![]() | Det var ju tydligen vad spelarna tycker som var viktigt enligt dig. Så här tycker er egen Widing i hög person. "Jag vill ändå passa på att ge en eloge till Djurgårdspubliken. Det var det häftigaste jag varit med om och det kommer jag nog aldrig få uppleva igen. All respekt till Brynäsfansen, men jag tycker att Djurgården har Europas bästa klack. " Artikeln i sin helhet hittar du här: www.expressen.se/spo...sc h-i-dif/ Sedan verkar journalisterna inte vara på din sida heller tyvärr (från 2010-11, och listan för året var liknande): www.aftonbladet.se/s...27 13879.ab Korgossar var ordet. Lite gulligt att du jämför DIF mot bif när det kommer till supporterfrågor. Lite så där smågalet och desillusionerat. Hatten av! | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 17:37 | |
![]() | Brynäs är bäst i år då är det! | |
| Rabiesgalen | 2012-04-14 17:38 | |
![]() | så | |