Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 18:23 | |
![]() | Ramsay, läste just ditt vackra inlägg i "ung man..."-tråden. Jag tror som du, men det retar mig att den jag är kär i är åt det nyandliga hållet och tror på reinkarnation och så. Oförenligt med min bild av mig själv. (I gotta love it.) | |
| bj-olle | 2010-10-15 18:27 | |
![]() | andlighet alltså... jag retar mig på att jag inte kan tillräcklgt bra tyska för att hänga med i kalaskula snacket nu när jo kommit oc hälsat på oc domingo har avskedfest. och jag retar mig på att domingo flyttar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 18:33 | |
![]() | Ja, andlighet... För vissa människor är livet inte nog. Inte för mig heller, men jag har svårt att acceptera sagor även om dessa sagor råkar göra livet vackrare. Dock tycker jag om att få samma sagor upplästa för mig av någon jag tycker om. | |
| bj-olle | 2010-10-15 18:35 | |
![]() | jag köpte tove janssons "pappan och havet" i present nyligen. min favvo. jag tycker det finns någonting vackert i att finna sig i livet också. är det inte nog? tja, man kan inte få allt. "äh, kristina, de bli ju bare snett hur man sträver" | |
| bj-olle | 2010-10-15 18:39 | |
![]() | ja, man får ju göra det med en smula charm och ödmjukhet också, såklart. man får ju vara lite smidig här i tillvaron, som robban sa en gång. kan man vara lika snitsig som max von sydow så tror jag det blir bra. | |
| pion ekrot | 2010-10-15 18:46 | |
![]() | Folk kan nog tycka att "livet är nog" men ändå haft upplevelser som de väljer att tolka med hjälp av begrepp vissa blir galna av, om de helt enkelt inte bara konstaterar att de inte vet. Jag retar mig konstant på denna enormt tvärsäkra attityd, som säger att ingenting utanför boxen överhuvudtaget kan tänkas existera. På den punkten tycker jag att man gör ett filosofiskt och intellektuellt självmord. Ungefär som en singularitet i ett svart hål. Punkten alltså. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 18:57 | |
![]() | pion: Jag säger inte att jag vet varken bu eller bä, jag besitter ingen absolut sanning, men har inte haft lyckan att uppleva de där sakerna du nämner. Jag lyssnar dock gärna på dem som har, som sagt. Dock, det förblir ord eftersom jag inte har någon egen erfarenhet att plantera orden i. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:07 | |
![]() | livet är nog, i de stunder de levs. vilka är få. sorgen är att inte ha ångerrätt. alla lever här och nu- i sitt nästa liv. tom är det så att det kan vara svårt att leva utan försäkran/känsla av en andra chans. vi är ju så vana med det. annars är det ju /orättvist/. vilket det är. | |
| MrPoon | 2010-10-15 19:08 | |
![]() | Att jag missade sommaren... va ända in i Faraos... Som tur älskar jag även hösten, iaf när det är ett sådant färgspektra så man baxnar ) UT Å NJUT! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:08 | |
![]() | haha sylvia. bara du upplever mina ord som vackra. freak:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:10 | |
![]() | Ja, just så. Livet är nog i vissa ögonblick, som när jag skall få äta isterband om en timma, mittemot mitt mountain face (hans indiannamn, om han hade haft ett). Retar mig på att indiannamnet han valt till mig är "naked ass". :/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:11 | |
![]() | Sure am your freak, babe! ;) | |
| Arthur Nebe - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:13 | |
![]() | Isterband och rotmos är grymt gott. Jag lyssnar på Narada Michael Walden, vad finns det för 80-talsfilmer som fångar tidsandan lika bra som videon till Gimme gimme gimme? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:16 | |
![]() | Ja, husmanskost ftw. Retar mig på tillkrånglat trams. Skall jag laga mat till dig någon kväll, Martin? Jag är norra halvklotets bästa kock. (Jag tror jag är tillåten att skryta om det eftersom jag flashar hur dålig jag är på allt annat.) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:17 | |
![]() | haha naked ass:) naked face hade jag gett dig om naked var givet. | |
| Arthur Nebe - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:18 | |
![]() | Ja, det ska du göra, jag har dåligt med pengar den här månaden så du kan hänga ut resterna i en påse från fönstret. Men du svarade inte på min fråga. | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:20 | |
![]() | Arthur: www.youtube.com/watc...mp ;ob=av2e | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:21 | |
![]() | Hrm, men jag minns inte - det var ju så längesen! Jag har också ont om pengar, det retar mig som fan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:22 | |
![]() | ramsay, japp - så mycket för att jag odlar min bibliotekarielook... Naked ass at your service! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:23 | |
![]() | Att jag är senil och glömmer köpa tandkräm idag igen. Börjar med lista from nu. | |