Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:22 | |
![]() | *lättad* Och mina planer är bättre än hans. *nickar igen* Lillställa - jag lovar att blinga en kundvagn efteråt, sen som blir din alldeles egna. Kan till och med köra den åt dig en stund så att du får åka ordentligt. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:24 | |
![]() | Lillstölla - Är du galen!!! Då åker vi ju fast direkt. Tänk dig själv efterlysningen... "Glamourösa och vackra människor med en aura av personlig charm som lyser upp tillvaron för alla andra." Nej du, hellre då den där one piece´n Vita hittade tidigare... | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:27 | |
![]() | Det var dagen då Lillstölla red på en kundvagn i vilda Ullared | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:28 | |
![]() | Bra rim, Tystnaden, men det är Vita_Syrener som eventuellt kommer att åka kundvagn där sen... | |
| Maja G | 2011-01-04 17:29 | |
![]() | Om ni undrar vad jag gör, så har jag börjat..eller inte börjat utan TÄNKT att börja med stickning av rånarluvor.. Vilken färg är inne nu? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:29 | |
![]() | Fortsätt och smid planer vänner för nu ropar spisen på mig :) | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:31 | |
![]() | Okey ladysol =) Vilka är ni då? Och vad är detta? Ett chat-rum? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:32 | |
![]() | <------niger vita heter jag Hej tystnaden:D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:32 | |
![]() | Maja - vänta lite med det... Vitas one piece är fan så praktiska även där. Jag tror det räcker med sådan där mask Zorro har, faktiskt. Vad tycker du? keepitreal.shapemeup...-p iece.jpg Vita - Planerna smids vidare, jag lovar. Hojta om du kommer på något mer vi behöver tänka på. :) | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-04 17:32 | |
![]() | Jag har redan rånarluva. Köpte en i Ytterhogdal i söndags | |
| Lillstölla | 2011-01-04 17:33 | |
![]() | Maja, ta vilken färg som helst, vi ska ju inte göra ett fashionstatement. Tack snälla Lady, en blingad kundvagn vore nice:D | |
| Maja G | 2011-01-04 17:33 | |
![]() | ja, jag måste först lära mig sticka ju:)) Men en sådan har jag ju haft..fasiken att jag har slängt den!! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:33 | |
![]() | Hej Tystnaden. Jag är jag och den som vet vem jag är är lyckligare lottad än jag. Och bry dig inte så mycket om mig, jag har överblastat hjärnan genom att försöka smida planer för att råna först en bank och sen ett annat, hemligt, ställe. Liiite svårt att hålla saker på rätt köl, om du förstår... Jo, detta är väl chatten här på betapet. Händer inget underligt eller ovanligt här, någonsin. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-04 17:34 | |
![]() | Ytterhogdal känner jag igen, en tjej jag vet som jag har för mig är därifrån! | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:34 | |
![]() | <-- tittar under lugg och drar lite i klänningen hej vita =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:36 | |
![]() | Maja - det är lugnt. Vi skaffar nya och sen när heisten är klar kan vi klä oss i precis vad vi vill. Jag kommer nog också slänga min efteråt. Såååå osmickrande för figuren - vet redan att jag skulle likna en tunna med toppluva - och jäkligt opraktisk när man behöver använda faciliteterna. Lillstölla - Inga problem. Någon särskild färg på blinget du föredrar? Gula diamanter eller liknande? :) | |
| Maja G | 2011-01-04 17:36 | |
![]() | Och jag är bara en liten,liten Maja som blygt tittar fram här... *smyger sakta ut igen,ingen ser och ingen hör mig* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:36 | |
![]() | *är av någon anledning inte förvånad över att de säljer rånarluvor i Ytterhogdal* | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-04 17:37 | |
![]() | Lyssna till tystnaden. Tystnaden berättar en historia som ni hört förut - någon gång, någonstans. | |
| Lillstölla | 2011-01-04 17:37 | |
![]() | Nej nej, inga gula diamanter här inte. Svart ska det vara!! Så opaler vore ju kanske bra. | |