Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:52 | |
![]() | stormvind du är ju vegan sa du? eller menar du att din kille står för lammköttet det är en bra investering | |
Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-15 00:42 | |
![]() | Jo men alltså jag är inte fundamentalist. Visst kan jag äta kött om jag känner att jag vill, men de flesta måltider äter jag något annat. Jag gillar inte den här allt-eller-inget-mentalit eten. Den gör ju att det är så svårt att ta till sig veganismen. Jag tycker att man borde ta lärdom av katolicismen, som ju är mycket mer framgångsrik. Från början var det ju svårt att leva syndfritt. Men så kom man på att det behöver man ju faktiskt inte göra hela tiden. Man kan ju synda och sen be några avemarior så är det lugnt. :-) | |
deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-15 08:05 | |
![]() | jag förstår tankesättet jag vet jag rökte ju med samma inställning kött struntar jag i men det är ett bra tankesätt fri från skuld jag visste du skulle vara smart | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:31 | |
![]() | Psykologins bilförsäljare: Eva Rusz, Mia Thörnblom osv. | |
mackz_ | 2008-12-15 15:34 | |
![]() | när spelrummen klyddar... krokodilen i det här specifika fallet... | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:56 | |
![]() | Jag retar mej på att jag har feber och är förkyld:-(( Och att kaninen är åt helvete för långt bort, en meter från mej och han är på rymmen!!:-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:57 | |
![]() | Tomas Di Leva och falskt smilande, hårkastande Queen of Sheba på Södermannagatan för en stund sedan. Ingen av dem någon liten sak. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:59 | |
![]() | :( Kaninbur? Då slipper du bli förkyld också. Utan den fysiska närheten blir man sjuk. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 16:00 | |
![]() | hahaha Sylvia:-) Jag retar mej på att jag kommer bli en tjatig plåga i den här tråden tills kaninen behagar att komma hem igen och värma mej:-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 16:02 | |
![]() | Äsch, du är så välkommen...Det bästa med den här tråden är att man får vara just så irriterad och irriterande som man är. :) | |
eric1971 | 2008-12-15 16:17 | |
![]() | retar mig på att det är inventering | |
deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-15 19:31 | |
![]() | ehm jag vill jobba nu | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 22:21 | |
![]() | Nu retar jag mej inte bara utan nu är jag skitförbannad!! En jävla idiot här på beta som inte längre är medlem pga av att han blev utkastad har skrivit ett mail till min rosa kanin och öst ur lögner som inte är nådiga om mej. Vill inte skriva här vad han skrev, för det är sjukt. Men en sak är säker, jag vet inte vem fanskapet var och har inte gjort det han påstod. Funderar starkt på att göra mej anonym, vill inte riskera massa skit som inte har en substans sanning!! Grrr vad arg jag är!! | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-15 22:37 | |
![]() | Jag kan gott förstå att du är arg - men eftersom du och Herr Kanin förmodligen har en närmare relation än du och din antagonist/beundrare, så skulle jag inte vara orolig. Och eftersom jag (i din situation) inte hade behövt känna mig orolig - då denne någon inte kan slå split mellan dig och din man, så är nog total nonchalans av trubbelmakaren att föredra. Somliga personer är så svåra att förstå sig på att det inte är värt att vare sig ta upp en strid,slösa energi på eller ens försöka förstå. Jag tycker du ska tolka det som smicker istället. Någon är så avundsjuk på er relation av någon anledning, att han ägnar energi åt att fundera på er, författa ett brev och hitta på historier Det säger mer om honom än om dig tycker jag. Jag röstar för din fagra nunas fortsatta varande här på betapet - Inte blir du väl anonym bara för att någon känner sig förbisedd, ensam och i förmodat stort behov av uppmärksamhet? Nej då :) | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 22:42 | |
![]() | Det stämmer iofs beatha:-) Ska lugna ner mej och skratta åt det istället. Men snacka om att det finns idioter:-) | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-15 22:46 | |
![]() | Har det alltid gjort, kommer alltid att göra. Ingenting du lär förändra genom att förstöra resten av din måndagskväll på i alla fall. Så jag röstar för en kopp te, en hårinpackning och ett stort mått överseende istället :) Anfall är sällan bästa försvar - slitet uttryck, men sant i alla fall. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 22:51 | |
![]() | Han är ju inte medlem längre som tur är. Jag lugna ner mej med ett glas julmust:-)) | |
eric1971 | 2008-12-15 23:35 | |
![]() | stör mig på att avgassystemet på bilen brakade ihop idag | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 23:37 | |
![]() | Jag stör mej på att jag inte ens har en bil som avgassystemet kan braka på:-)) | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-15 23:38 | |
![]() | Jag stör mig på att jag inte ens har ett körkort, så jag kan ha en bil som avgassystemet kan braka på :( | |