Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:47 | |
![]() | crooked rain, den dag du flyttar till Stockholm och återvänder hem på fest så förstår du vad jag menar. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:47 | |
![]() | Sen kan du ju lägga ner dina försök till personangrepp eller vad det är. | |
| Obstinat- | 2011-12-20 23:49 | |
![]() | Du är ju verkligen efterbliven. Du har nu förlorat all min respekt. Grattis. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:50 | |
![]() | Inte bråka, flickor. Ni har hela livet framför er. Det räcker till er båda. :) | |
| Lillstölla | 2011-12-20 23:50 | |
![]() | SP: Lite nyfiken på det du säger nu. Har aldrig upplevt att Göteborgare skulle känna sig som en snorig lillebror som du uttrycker det. Faktum är att ingen av de jag känner eller pratat med bryr sig nämnvärt om Stockholm och dess invånare alls. Men jag förstår ju att du måste upplevt det själv, hur yttrade det sig? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:51 | |
![]() | Egentligen bryr jag mig inte särskilt, bara sorgligt beteende, men nu har jag "umgåtts" med folk som inte är från sthlm som bara diarréar ur sig skit om sthlm och 08or och storstadsbor. Men den där attityden finns ju i hela Sverige och jag orkar inte. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:51 | |
![]() | Ja, så brukar det låta när luften försvinner. Haha. | |
| Obstinat- | 2011-12-20 23:52 | |
![]() | Överkänsliga 08or klarar jag inte av. Och jag viker mig inte för nån eller nåt, det borde du ju veta vid detta laget Sylvia. :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:52 | |
![]() | Nä jag vet precis vad du menar Sylvia, märkte av (och hade själv) lillebrorskomplex gentemot sthlm när jag var en yngre. Tycker inte att det ser ut så nu för tiden dock, tror Gbg har nischat sig lite åt ett annat håll eller så lever jag bara i en liten tolerant bubbla. | |
| Obstinat- | 2011-12-20 23:53 | |
![]() | Nä, jag tycker bara du är jävligt töntig. Och nej, det är inte så synd om er när ni får vänta 15min på en buss. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:54 | |
![]() | Men hallå, vad är det med er? Bråka med idioter istället. Och glöm aldrig vad Ludacris sa: I've got hoes - in different area codes. | |
| numsan | 2011-12-20 23:54 | |
![]() | Men oj. Retar mig verkligen på den pågående diskussionen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:54 | |
![]() | Precis som jag skrev: Såna som aldrig lämnat Göteborg kände ett oerhört behov av att snacka skit om Stockholm/folk som valt att flytta till Sthlm om man sågs på fest eller så. Sjukt barnsligt. Detta var personer med ambitioner så man får anta att det fanns en liten gnagande känsla av att de inte tagit tillvara på livets alla möjligheter. Detta är åtminstone min psykologiserande förklaring till deras obegripligt töntiga beteende. | |
| dannyboyFFS | 2011-12-20 23:55 | |
![]() | I gbg kommer vi inte ens på spårvagnen för den är full. Om vi gör det går den segt och luktar skit | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:55 | |
![]() | Hoppas du lär dig hålla dig ifrån personangrepp någon dag. :) Nej, det är mycket mer synd om dig när du fryser än om mig. Not. | |
| dannyboyFFS | 2011-12-20 23:55 | |
![]() | Därför tar jag bilen i gbg å då e det bara köer | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:56 | |
![]() | Gnisselspårvagnarna är värst. Fuck you italien! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:56 | |
![]() | Det här var ju det roligaste på hela betakvällen. Skoja inte nu. | |
| CrackedActor | 2011-12-20 23:56 | |
![]() | Kommer lite emellan här... En hel flaska vin har jag hällt i mig nu. Det retar mig lite, dels för att det känns som rätt mucket, dels för att det är vardag o dels för att jag ska vab:a imorgon... Så jävla vattenkopppr, nu retar ni mig på riktigt... Ni fick mig att tänka "å lite julledigt ändå... Jag kan ju ta ett glas vin ikväll" | |
| Dyslekso | 2011-12-20 23:57 | |
![]() | Haha, läste fel, sant faktiskt "I gbg kommer vi inte ens på spårvagnen för den är full. Om vi gör det går den segt och luktar fisk" | |