Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:25 | |
![]() | Oj sitter ni här och äter mina ... hmmmm... köttbullar??? Själv har jag hämtat mig en pizza. Nå Remmen vad är det du har på ditt hjärta som du skulle vilja att vi pratade om då? Kan det börja på E och sluta på lle? | |
| remvanrijn | 2008-09-01 20:27 | |
![]() | det du nämnde sist Lime, är I mitt hjärta . inte på. =) ja , tänkte att vi kan baka nåt när Vita vinner utnämningen och att vi kan rösta/värva röstare - fast jag tror hon vinner utan vår hjälp med egentligen. | |
| remvanrijn | 2008-09-01 20:29 | |
![]() | Och varför har du mamma i luren istf för här i tråden Vita..?? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:32 | |
![]() | Uj uj nu har jag skavsår i örat;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:33 | |
![]() | Just ja, hon sa att hon kommer snart-var lite försenad- surrade om golvvärme och allt vad det var. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:42 | |
![]() | I eller på, sak samma ändå. Oups.. där gjorde jag en TarrasFolke i miniformat minsann. | |
| remvanrijn | 2008-09-01 20:50 | |
![]() | Hmm Lime.. det är inte riktigt så jag tänker "på" Elle men NÄRAPå..haha | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:52 | |
![]() | Men farbror Rem! Vi diskuterade ju om hon var på eller i ditt hjärta, inget annat. | |
| remvanrijn | 2008-09-01 20:55 | |
![]() | oj förlåt Lime.. men du svaret på den frågan vet väl elle =) mh ..alla heter det kanske.. | |
| remvanrijn | 2008-09-01 20:59 | |
![]() | alldeles strax är hon här.. hej Elle; hur har du haft det? jobbigt möte efter en mega lång arbetsdag efter 5 dagars frånvaro.. Kram på dig. Slå dig ner i soffan så skall jag hämta mat från köket..( ingen som blev dållit av shitböllarna?) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-01 20:59 | |
![]() | vad trevligt att ni fixat köttbullar, varma mackor, sockerkaka o allt vad det är... :) Jag var lite trött efter jobbet så jag tog en tupplur när jag kom hem för att vara pigg o fräsch till 17.30 när jag skulle ta hand om innebandyskolan för de allra minsta. Men jag hann bara börja med det så ringde de från fotbollen o saknade domare till en pojklagsmatch... "Kan ni ta hand om det här?" frågade jag några föräldrar på läktarn i sporthallen. "Klart vi kan, svårt att spela match utan utan domare", sa dom... Efter matchen blev det snack om kommande domaruppdrag i helgen o nu är jag nyss hemkommen o tar mej friheten att slå mej ner vid dukat bord. Ska bara in i duschen en snabbis först :) I morrn kväll är det föräldramöte för ena dottern i sta´n så då slipper ni mej också :) Nämnda dotter kom just med en påse marknadsgodis som hon på Loftahammar-utställningen i går. Vilken sötnos va! På onsdag är vi ett gäng grabbar på jobbet som ska till Linköping och kolla när deras damfotbollslag tar emot självaste Umeå IK. Då slipper ni mej igen :) Torsdag kanske ni får stå ut med mej... Duschen var det ja! | |
| remvanrijn | 2008-09-01 21:05 | |
![]() | öhh hej kapis.. duuu när dottern kommer in med en påse godis till dig dan FÖRE ett föräldrarmöte...? humm.. När får du dömma CL finalen tror du? kan du fixa fribiljetter?? =) | |
| remvanrijn | 2008-09-01 21:16 | |
![]() | men Lime.. vilken omständig kärleksförklaring till TrolletNicke du skrev i hans tråd.. =) grattis på er 2 och lycka till. Blir det bröllop på en gaffeltruck nu då? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:17 | |
![]() | HEJ kära familjen!! *kramar Limer, vita och kapis. Pussar farbror på kinden och går och sätter mig i snorkis knä* Nu har jag avklarat en av mina mastodont dagar denna vecka... three to go!! Vilken tur att jag har er att längta hem till... och jag bara måste säga att jag idag bara har haft så himla kul på jobbet! Länge sen jag skrattat så, men det kan ju varit för att jag va så himla trötter oxå! *hihi* nå.. nu är jag iaf hemma! *gosar in mig i sorkis famn* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:18 | |
![]() | Remmen, remmen, remmen.... bara för att du aldrig kan låta bli att ge omständiga kärleksförklaringar i stil med bii istället för be, så bör du nog inte dra alla andra över samma kam. Jag var så nära giftermål i går som man kan komma, men Vita sabbade alltihop. Bränd som jag blev så lär det dröja med giftermål för Lime. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:24 | |
![]() | Nån som vill ha lite marknadsnougat?? | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:25 | |
![]() | *spionerar* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:25 | |
![]() | Abselut Kaparn!!! Nougat är aldrig fel. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:25 | |
![]() | Vad gäller dotra, Rem, så är jag tämligen o-orolig. "Jag fick bara VG på provet" brukar hon säga.... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 21:37 | |
![]() | tror jag det att din dotter är begåvad Kaparn så gott godis som hon kan köpa *månglar in en hel näve till* | |