Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 172 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:11 | |
![]() | så många som sagt "oklippta naglar" ändå verkar 1 av 3 ha det | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:11 | |
![]() | Tjejer som byter killar ofta är avtändande. Hoppar i säng med olika partners samma vecka. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:11 | |
![]() | Tjocka, gulnade tånaglar. Spelar ingen roll hur välklippta de är då. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:11 | |
![]() | det är en sak att prata praktiska saker,men nu handlar tråden om avtändande saker,mitt svar är ändå att JA jag tycker det är avtändande men sandaler å strumpor,tänkte väl mest då man ser killar/män i shorts,,,så kollar man nedåt så finner man sandaler å strumpor.... Har man ett jobb å tex går mycket å måste ha bekväma inneskor,så finns det ju inneskor som inte är öppna men ändå andas,vilket är ngt JAG skulle valt | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:12 | |
![]() | kolx: men om man blir dumpad då? va ska man göra? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:12 | |
![]() | Kolboxo:ja ja,,det är det ju,,hahaha vinter tid skulle det vara märkligt iaf | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:13 | |
![]() | Jag klipper mina tånaglar det är lugnt...:-) Men jag tycker inte det passar att springa omkring strumplös på ett kontor i ett globalt företag med många människor som följer vissa klädkoder. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:14 | |
![]() | Saga-li: Nä, nu är du ute och cyklar. Att fjäska upp år ätt fjäska för dem som står högt i hierarkin (för att man vinner något på det) och sparka nedåt är att passa på att vara hård mot de som inte har medel att försvara sig (för att man inte förlorar på att göra det, dessa människor har ändå ingen makt i sina händer) - hur kan du någonsin säga att motsatsen är värre? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:14 | |
![]() | kox: hon menar nog på sommaren "civilt klädd" och till shorts på fullaste allvar det fattar du oxå | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:14 | |
![]() | KOlboxo:nej men man kan ju analysera saker folk skriver å menar hela tiden! jag skrev bara rätt upp å ner "tubsockor & sandaler" även fast det är klädkod osv,så tycker jag det är dö fult,det skulle inte heller vara snyggt utan strumpor,men för mej känns de som å välja mellan pest elr kolera där | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:15 | |
![]() | sylvia: ja det beror ju på vilka man anser höra till hierarkin jag sätter mig själv på topp iaf | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:15 | |
![]() | saga:precis | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:15 | |
![]() | anarki kallas det | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:16 | |
![]() | Äh, du fattar inte. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:17 | |
![]() | sylvia: för "toppen" som du menar, är egentligen De Stora Förlorarna herregud, du är väl uppvuxen med nationalteatern? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:17 | |
![]() | sylvia: jag fattar, bara att jag inte accepterar "deras" syn på verkligheten. Jag föredrar min. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:19 | |
![]() | tänk ett steg längre vägra ligga i rännstenen | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:20 | |
![]() | mys: hur fick du en profilbild som profilbild att gå igenom? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:20 | |
![]() | Du fattar inte, säger jag. Konkret exempel: Du jobbar på en arbetsplats. Där finns en städerska som är jättegullig och en chef som är ett as. Där finns också en arbetskamrat som också tycker att chefen är ett as, men som fjäskar och ler varje gång chefen är i närheten, eftersom det gynanr hans egen "karriär". För att hantera sin frustration över sin egen arbetssituation, låter han istället ilskan gå ut över städerskan, genom att skälla ut henne för att hon råkat glömma att tömma hans soppåse. Såna människor - jag föraktar dem djupt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-19 19:20 | |
![]() | sylvia: jag fattar, jag menar bara att de tillhör inte TOPPEN | |