Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 19 467 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bowlorama | 2012-12-17 12:14 | |
![]() | En del av mig blir sugen på att på riktigt jobba för att förbjuda pepparkakor och Disneyfilmer. Allt för att alla landets offerkoftor ska ha något att klaga på som faktiskt är grundat i verkligheten. Men nu råkar jag vara en förstående och god människa (läs lat) så jag låter nog bli. | |
bowlorama | 2012-12-17 12:17 | |
![]() | micro113, din oförskämda ton har inget i ett vuxet diskussionsforum att göra. Släpp den! | |
Måns_E | 2012-12-17 12:19 | |
![]() | Micro så det är du som är big-t också? Dina inlägg är i vanlig ordning helt obegripliga. | |
micro113 | 2012-12-17 12:23 | |
![]() | bowlorama För min del får man jobba för att förbjuda precis vad man vill det är dock önsvärt att man har en vettig motivering och är konsekvent i sitt ställningstagande - och man lär få räkna med att argumentera för sin ståndpunkt/sitt ställningstagande oavsett vilken/vilket den/det är, eftersom alla inte kommer att vara av samma uppfattning. | |
bowlorama | 2012-12-17 12:23 | |
![]() | Gick min ironi förbi dig, micro113? | |
micro113 | 2012-12-17 12:25 | |
![]() | Måns_E Det är helt obegripligt för dig att jag anser att en annan medlem på forumet skall ha rätt uttrycka sin ståndpunkt - även om du tröttnat på att rapa din gegga? Jaha. Du får fundera över det. | |
Måns_E | 2012-12-17 12:25 | |
![]() | Jag håller benhårt på att privata företag, även om de är amerikanska, skall få klippa i sina filmer som de vill. Men vi vet ju att du micro förespråkar censur där filmmakarna helst skall fråga dig om hur det skall klippas innan det publiceras. Själv så är jag emot censur och toppstyre. | |
micro113 | 2012-12-17 12:27 | |
![]() | bowlorama Nej, hade du föredragit ett ironiskt svar framför ett seriöst? | |
bowlorama | 2012-12-17 12:27 | |
![]() | Från dig? Ja. | |
micro113 | 2012-12-17 12:29 | |
![]() | Måns_E Jag har inte förespråkat censur någonstans. Hävdar du det så visar det bara att du endera inte läst mina inlägg eller också att du helt enkelt inte förstått det du läst. | |
Måns_E | 2012-12-17 12:29 | |
![]() | Vad tjafsar du om Micro? Personen i fråga har uttryckt sin åsikt på forumet, och andra personer har använt sin rättighet att ifrågasätta personen. Vilket känns högst adekvat då personen ifråga skriver några illa valda oneliners som inte har ett jävla skit med någon av historierna att göra. Alltså på ungefär samma sätt som all SD-propaganda brukar uppstå. Mer intressant är det ju då att du går i spinn för att folk undrar vad det är för jäkla jäppe som kommer in och fäller helt irrelevanta oneliners är. Har du någon egen agenda Micro? Propagandaminister för SD kanske? | |
Måns_E | 2012-12-17 12:30 | |
![]() | Micro, jag använde bara lite av din egen retorik mot dig. Det är ju ungefär så där du brukar klistra stämplar på andra. | |
micro113 | 2012-12-17 12:32 | |
![]() | bowlorama Du är lite ambivalent när det gäller det där med ton och hållning med andra ord. | |
micro113 | 2012-12-17 12:35 | |
![]() | Måns_E big t lägger inte en one-liners utan ett inlägg om huruvida svarta skall klippas bort helt eller inte. Det som skrivs i inllägget bemöts av en person Mindymoo ... övriga suckar och stönar om tidsaspekten och att ämnet minsann är utgnatat. Det har ingenting att göra med det som skrivs i inlägget - utan är ett påtalande om att big t helt enkelt inte borde gjord något inlägg och borde ha fattat det själv -- NI har ju tröttnat på att tjata. Vilket torde ha ganska lite att göra med big t:s vilja att uttrycka sina tankar och sin åsikt. Vad och hur dessa åsikter uttrycks är inte upp till dig att diktera - inom ämnet är de. | |
bowlorama | 2012-12-17 12:37 | |
![]() | Ambivalent, nej. | |
Måns_E | 2012-12-17 12:37 | |
![]() | Du läser visst lika illa som big-t Jag beklagar micro. | |
micro113 | 2012-12-17 12:37 | |
![]() | Måns_E Nej, jag brukar inte påföra dig saker du inte sagt. Det har däremot hänt att jag lyft fram saker du sagt tidigare men sedan förnekat. Vilket är något helt annat och visar att jag är mycket klar över vad du skrivit samt att jag läst det. | |
Måns_E | 2012-12-17 12:38 | |
![]() | Jo det brukar du ofta göra | |
hundbiten - Ej medlem längre | 2012-12-17 12:47 | |
![]() | Vad i helvete nu då, jag har inte ens läst någon big-t.s inlägg, så du kan spara dina påhopp på mig, micro113! Tycker du ska ta och tagga ner lite över huvud taget! | |
magnusito | 2012-12-17 12:51 | |
![]() | Jag uppfattar den svarta dockan som en härlig och fri kontrast mot den guldlockiga. Hon lockar till ett befriande skratt. Hon tar saken i egna händer och låter sig inte styra enligt någon könsnorm.. Ganska härlig bild av en liten flicka år 2012. | |