Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-18 20:32 | |
![]() | Kom ihåg att skicka visitkort till mig sen, nulltj. Jag vill ha, bara för att. :D Förresten gillar jag att få annat än bara fönsterkuvert i lådan. :P Och ja, jag veeeeet. Jag har inte heller skickat något på sistone. Har haft fullt upp men ska ta tag i det igen snart. :D | |
| Lillstölla | 2013-10-18 20:46 | |
![]() | Hej på er! Det där citatet om att " serving soup is cheating somebody out of a meal" eller hur det nu går, den har uppenbarligen aldig ätit hos min svägerska, görgött!! Mustig, lagom stark och sicket mört kött sen! | |
| hfranke | 2013-10-18 20:58 | |
![]() | Härligt! Och soppa är ju så gott. | |
| Lillstölla | 2013-10-18 21:37 | |
![]() | Inte alls dumt och till det bjöds det på en riktigt god öl som kusinens make och hans vän gjort. | |
| fulsnack | 2013-10-18 21:42 | |
![]() | På tal om inredning - igen. Så jävla inspirerande! Min egna lägenhet bleknade dock några nyanser... www.alexanderwhite.s...49 8/bilder | |
| hfranke | 2013-10-19 00:38 | |
![]() | Här var det full fart! Nä men godnatt på er, jag ska jobba imorgon, så det är lika bra jag sover istället. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-19 04:47 | |
![]() | Aj, fick inte jobbet :((( Men jag mår ovanligt bra ändå. Kan vara eftersom jag är hur full som helst iofs, men ändå. PUSS ALLA! <333 | |
| hfranke | 2013-10-19 07:29 | |
![]() | Tråkigt, hannes. Bara att fortsätta söka det som finns att söka. En dag kommer det nåt som passar både dig och arbetsgivaren. Vårda din bakfylla väl idag ;) | |
| kajix | 2013-10-19 07:47 | |
![]() | nä. kanske dags att sätta på vinterdäcken? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-19 07:59 | |
![]() | Trist Hannes. Kram Jag har precis varit ute och cyklat kajix. Här i Gurkstaden rekommenderas vinterdäck. | |
| dinodog | 2013-10-19 08:10 | |
![]() | Dags för morgondagen med hunden, övriga i huset sover sött. Ser kallt ut säkert någon minusgrader. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-19 08:12 | |
![]() | Det är runt noll här nu ochn blåser lite, dino. Jag rekommenderar att du klär på dig ordentligt. :) | |
| kajix | 2013-10-19 08:44 | |
![]() | jag byter däck i sala | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-19 10:30 | |
![]() | hfranke>> ja, man kan experimentera lite, handlar ju bara om proportioner och på ett ungefär. Jag gillar det till frukost eller kvällsmat; är ju i princip gröt, ägg, yoghurt och bär på en gång, men i en god version :) Kan pm:a grundreceptet jag brukar köra, sen testar jag lite olika smaker. Och så olika "glass" ovanpå, så blir det många olika varianter utan miljoner olika ingredienser. Står mig lätt i fyra-fem timmar på en portion. Lady>> självklart! :) Och jag har ett sånt där icke fönsterkuvert på gång åt dig, ska bara få lite tid över... | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-19 12:10 | |
![]() | hfranke - Haha, tack, kloka ord :) (Aj mitt huvud...) | |
| hfranke | 2013-10-19 12:30 | |
![]() | Null, ja tack, och gärna tips på olika saker att ha ovanpå. Hfranke har särdeles dålig fantasi :) | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-19 13:14 | |
![]() | Årstider och fordon går om varandra båten togs upp i dag samtidigt som sonen tog första vändan med snöskotern Bitte | |
| blue_moon | 2013-10-19 13:31 | |
![]() | Ja tack, null! Ditt recept låter smarrigt! :) Har googlat "mugcake" men vet inte vilket som blir godast. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-19 14:00 | |
![]() | 1,2 dl havregryn 0,3 dl kokos- eller havremjöl 1 tsk bakpulver 1 ägg 1/2 banan (eller 3 msk äppelmos, mangopuré eller liknande) 1 msk turkisk yoghurt 2,5 msk kokosmjölk 1,5 msk riven kokos 2 tsk stevia (eller socker, I guess...) Det är grunden, sen mäter jag inte längre utan höftar. Och byter ibland torra ingredienser mot annat torrt, och vått mot vått. Lät skumt, men ni fattar. Man märker ju om konsistensen blir rätt, annars får man anpassa. Blanda ihop med stavmixer. Kladdigt men inte rinnigt. Sen ner i en mugg eller liten skål, mikra i 1,5 - 2 min. Toppar oftast med "glass" på lagom mängder bär, turkisk yoghurt och lite, lite honung. :) Ibland petar jag ner lite bär i smeten innan jag mikrar själva kakan. Målet: instagram.com/p/cbDDHgTOZ 8/ instagram.com/p/fNzfxrTOR 6/ Kokos/banan/hallon är kanon, så även citron/blåbär (byt isf bananen mot motsv. mängd rivet citronskal + lite pressad citron). | |
| Lillstölla | 2013-10-19 14:03 | |
![]() | Låter gott, och smidigt! | |