Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 01:54 | |
![]() | ordprofeten: Om jag slutar äta mackor så kommer stränderna befrias från uppstoppade idioter med barbiflickvänner? Jag badar helst naken, tror inte alla på publika stränder gillar sånt. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 01:56 | |
![]() | Candee, varför vill du se en bild på mig? Jag är redan gift | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 01:56 | |
![]() | PmsKossa, nej, du kommer bli en av de vackra barbieflickvännerna :) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 01:57 | |
![]() | Då ställer jag mig framför tåget. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 01:57 | |
![]() | PmsKossa, det kommer stanna och folk kommer ta av sig hatten och besjunga din skönhet | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:00 | |
![]() | Skillnaden från idag blir? | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:00 | |
![]() | PmsKossa, det kommer stanna och folk kommer ta av sig hatten och besjunga din skönhet | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:02 | |
![]() | *skratt* Ursäkta, magen skriker, mackan lockar för mycket. Så smal kropp med fult ansikte är bättre än tjock kropp och vackert ansikte? | |
| Candee | 2008-06-29 02:03 | |
![]() | Och jag är det oxå men inte lagligt...;) Jag bara undrar hur vacker du är eftersom du nu så tydligt är mån om ditt och andras utseende. Du kan gärna visa hur din fru ser ut..hon måste vara väldgit hälsosam iaf...det kan ju inte resultera i annat när man är gift med en så hälsosam person som månar om andras kostvanor. Du kanske är en lönnfet medelålders man med stor ölmage..vad vet jag..hehe Men det är lätt att sitta och skratta åt andra när man själv inte ens visar sitt ansikte...jojo | |
| Nemi | 2008-06-29 02:03 | |
![]() | Vad fasen! Nu blir jag lite arg och besviken :( Vad är det för vacker diskussionsteknik att skriva att jag bör läsa igenom hela tråden innan jag skriver nåt? Det har jag gjort kan jag lova. Och att påstå att jag gör mina inlägg för att försvara någon annan blev jag också arg på. Jag kan skriva vad jag själv tycker och tänker och jag har inte någonstans skrivit att jag tar någon i försvar eller tar någons sida. Om mina argument inte faller i smaken,bemöt dom gärna med lite mer substans tack. Forumvärd Nemi: för övrigt har jag raderat några inlägg som kom från personer som inte varit med i diskussionen utan bara ville dryga sig och skriva fula saker. Ett sådant beteende är inte okej. Givetvis inte heller från personer som debatterar men vissa av debattörernas tveksamt lämpliga inlägg har jag valt att låta vara kvar då de har väldigt många svar. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:04 | |
![]() | PmsKossa, Ett ansikte är ju bara vackert från ett håll, en smal kropp från alla håll. Man ser ju mer än ena änden i ett förhållande. | |
| Candee | 2008-06-29 02:04 | |
![]() | Var ämnat åt ordprofeten.. | |
| Candee | 2008-06-29 02:05 | |
![]() | Nej..en smal kropp är inte alltid så vacker..nope..där har du fel ordprofeten... | |
| Candee | 2008-06-29 02:06 | |
![]() | Skulle vilja sen din smala vackra kropp ordprofeten...show me..!! | |
| Candee | 2008-06-29 02:06 | |
![]() | Så kan jag bedöma för en gång skull...;) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:06 | |
![]() | Okej :) Funkar det för dig så. Synd att du tror dig veta min kroppsform. Nattmackefylld eller ej. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:08 | |
![]() | Candee, jag tycker nog jag ser ok ut | |
| viking122 - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:12 | |
![]() | som levt på denna jord. Han börjar på H. Han traktade efter den ariska rasen. Det gör du lite med ditt inlägg. ''Felfri hy, fina gröna ögon, brunett, lagom lång (dvs 165-168), 49-55kg, fasta fina bröst, fast rumpa (rund och fin), välsvarvade ben, inga leverfläckar (kan gå an med en skönhetsfläck som Madonna har), vita raka tänder (utan blekning och tandställning), perfekt syn (eller linser), en gyllenbrun solbränna ökar perfektions faktorn lite.'' Att det finns fler som tänker som dig, det är uppenbart. Utan det ytliga tänkandet hade vi haft ett paradis på jorden. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-29 02:13 | |
![]() | Viking122: Du ville ju utrota bögar. | |
| Candee | 2008-06-29 02:13 | |
![]() | Men vad bra..men nu var ju inte frågan om vad du tycker. Du har ju så lätt att ge andra råd när du inte ens vet hur de ser ut..är inte det märkligt? Tycker fortfarande det är fegt att sitta och diskutera andra och vad de stoppar i sig när du själv inte vågar visa ditt ansikte ens en gång. Men du är säkert nästan fotomodell...;) | |