Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 19 940 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hfranke | 2014-03-03 16:58 | |
![]() | Gumedda! Äter Polly. Gudars vad gott det är. Godast att äta många på en gång, men jag har typ 7 stycken, så jag äter dom sakta :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 17:11 | |
![]() | Halloj. Polly är farligt goda. Polly bilar är ännu farligare. | |
hfranke | 2014-03-03 17:25 | |
![]() | Ja polly bilar..... det här var några jag hade kvar sen sist. Får bli bilar nästa gång :) Jäser som em pösmunk i soffan nu. Hur är det med solen idag? Hoppas du mår bra! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 17:52 | |
![]() | Nope, jag mår som en överkörd sengångare. Det var verkligen ingen bra idé att jobba i helgen. Dels hann jag inte bli helt frisk och dels triggade det om skiten, så nu är jag utslagen i soffan igen. Gick hem från jobbet tidigare i morse och har sjukskrivit mig i morgon och onsdag. Nu får det liksom räcka. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 17:52 | |
![]() | Polly bilar vore himla gott... | |
hfranke | 2014-03-03 17:57 | |
![]() | Nämen fy! Be vikingen köpa... han är väl frisk nu? Försök att vila ordentligt så du blir av med det Jag går in på min tredje vecka med snörvel och tjock i halsen. Låg ett par dagar, men sen blev det liksom inget mer av det. Men ihärdig snuva :( | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 17:59 | |
![]() | Han har lite släpande kvar, men mår ganska bra ändå. Han är dock inte hemma och kan således inte springa ner till butiken åt mig. Det löser sig. Att sitta och tycka synd om mig själv samtidigt som jag tröstäter känns inte ultimat. :P Det är bandy ikväll och jag har lovat att möta upp de två sista som ska skriva i boken. Tur att jag det bara inte är längre än 6-700 meter till arenan hemifrån mig. | |
hfranke | 2014-03-03 18:01 | |
![]() | Joho. Tröstäta och tycka synd om sig själv är en lisa för själen när man är sjuk :) Man blir inte friskare, men lite gött är det allt! Spännande, hur många har du fått ihop nu? | |
hfranke | 2014-03-03 18:03 | |
![]() | Och utan att jag mer än sett honom på bild så tror jag att det kommer bli en present han blir tårögd av :) Så himla bra idé, solen!!! | |
fulsnack | 2014-03-03 18:06 | |
![]() | Glassochpollykram på er båda från en annan sjukling! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 18:11 | |
![]() | Jag har varit sjuk i en veckan nu. Hur mycket lisa tror du att kroppen orkar att själen får? ;) Hej fina fulis. <3 Trist att höra att du också är sjuk. :( Jag har fått ihop en gemensam hälsning från damlaget, en enskild från alla i veteranlaget, en enskild från alla i A-laget, kansliet har skrivit en gemensam, en gammal ordförande (eller liknande), klubbchefen och ytterligare en känd profil har skrivit enskilda hälsningar och A-laget i fotboll har donerat en matchtröja som signerats av alla i laget + tränaren. Idag ska jag träffa Bissen Larsson (sök görna på Bissen Brainwalk, det är något väl värt att stödja) och den nuvarande ordföranden i VSK Bandy. :) | |
hfranke | 2014-03-03 18:16 | |
![]() | www.youtube.com/watc...at a_player för att muntra upp er sjuklingar. Underbar stund för både honom och henne skulle jag tro :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 18:18 | |
![]() | Haha. Jäklar vad han valt rätt! ;) | |
hfranke | 2014-03-03 18:21 | |
![]() | Och hon med! Tänk att få höra det där när man varit gift sex år, och säkert varit ihop några år före det :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 18:22 | |
![]() | Ja, det måste ju verkligen kännas fantastiskt. :) | |
Lill-IT | 2014-03-03 18:24 | |
![]() | Aaaww.. Blev ju alldeles tårögd. <3 | |
hfranke | 2014-03-03 18:29 | |
![]() | Äkta kärlek även om han är yr i mössan :) han är verkligen förvånad över att han har haft sån tur. Så roligt när han säger wow, your teeth are really perfect :) | |
fulsnack | 2014-03-03 18:31 | |
![]() | Lill! <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-03 18:31 | |
![]() | Nu ska jag gå ner till affären och köpa halstabletter (och eventuellt en påse polly) och sedan ska jag bege mig bort mot arenan. Lite tidigt ännu, men så går det när man har dejt med prominenta VSK:are. :P Tur ändå att det är nedförsbacke nästan hela vägen dit så att jag mest behöver styra cykeln. Wish me luck. | |
Lill-IT | 2014-03-03 18:32 | |
![]() | Fulis. <3 Lycka till Lady. :) | |