Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 09:17 | |
![]() | jag har svårt att förstå varför någon regering ens har med någonting om abort och äktenskap det är 2012 nu det har dom missat någonstans,det finns viktigare saker en vem som glömt kondom och har ring på fingret | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 09:30 | |
![]() | cintronglass mer att det inte finns citronglass eller citron yougurt,börjar jag tycka om någonting i ätväg eller en mascara eller en kräm så slutar dom med det bums det retar mig mycket | |
| Maja G | 2012-11-18 10:19 | |
![]() | Retar mig på att en kycklingfilé är borta från kylen. Gjorde i ordning kyckling igår för att ha den kall till middag idag...och nu är en borta?? P.s hittade den på en tallrik tillsammans med ett rån på mannens nattduksbord. Han var nog lite hungrig då han kom hem inatt från bowling med grabbarna Eller så var han inte det, eftersom han somnade ifrån den! Retar mig liiite på det. OCH att det lät som en skördetröska hade kommit in i sovrummet. Fick sova på soffan....:( | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 11:15 | |
![]() | Jag retar mig på att andra religiösa inte är som Titti (läs 09.17). Hur är det med brännskadan idag? | |
| Maja G | 2012-11-18 12:12 | |
![]() | Jämmerdagen Idag, den 18 nov är en av dessa dagar! Enligt bondepraktikan finns det 33 jämmerdagar på året. Jämmerdagen är en farlig dag. Det är inte bra att födas på en sådan dag. Antingen får man ett liv i ånger eller så dör man snart. Man ska inte gifta sig, för äktenskapet håller inte. Blir du sjuk på dagen måste du bli botad snabbt, annars dör du inom kort. Du ska absolut inte flytta. Väljer du att resa kommer du aldrig hem igen. Källa: Eva Knuts, etnolog vid Göteborgs universitet (TT) | |
| blue_moon | 2012-11-18 12:32 | |
![]() | Ja, bra inlägg av Titti 09:17. | |
| blue_moon | 2012-11-18 12:39 | |
![]() | Har aldrig hört talas om jämmerdagen, trots att jag äger en gammal bondepraktika. Får läsa på bättre. Ser att 6 juni är en sådan dag och att det finns 7 jämmerdagar i januari, varav nyårsdagen är en. ^^ | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 12:45 | |
![]() | Min mormor fyllde år på nyårsdagen och det gör min favoritfrissa med. Retar mig på skrock. | |
| blue_moon | 2012-11-18 12:47 | |
![]() | Ja det kan man faktiskt reta sig på. | |
| Maja G | 2012-11-18 13:27 | |
![]() | en av mina vänner fyller 50 idag....usch, man skulle inte fylla år på denna dagen enl. bondepraktikan. Hoppas det inte stämmer in på henne då utan att hon får en underbar dag utan mankemanger! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:12 | |
![]() | retar mig på bemötande var och varannan gång jag ringer till vården,mer utbildning till dom som svarar i telefonen,Nu har sonens fot svullnat upp så mycket så vi måste åka tillbaka till sjukhuset och få medicin pronaxen eller pancilin eller både och,vet att det ska finnas pronaxen någonstans men hittar inte det retar upp mig,sen när det gäller regeringar och så borde dom prioritera arbetslösheten som nummer 1,eftersom det är den viktigaste frågan,och kondomer och aborter kan tas bort från partiprogram,det fins väll ingen människa som vill genomgå en abort,men av olika skäl så blir det så endå.Vad finns i andra länder som inte finns här?vad kan vi ta efter?sluta inportera och exportera mer är en lösning,vi måste se lösningar inte problem,att stanna upp vid någon gammal 70-tals fråga och hänga kvar vid den nu med näbbar och klor är bara löjligt | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:12 | |
![]() | retar mig på bemötande var och varannan gång jag ringer till vården,mer utbildning till dom som svarar i telefonen,Nu har sonens fot svullnat upp så mycket så vi måste åka tillbaka till sjukhuset och få medicin pronaxen eller pancilin eller både och,vet att det ska finnas pronaxen någonstans men hittar inte det retar upp mig,sen när det gäller regeringar och så borde dom prioritera arbetslösheten som nummer 1,eftersom det är den viktigaste frågan,och kondomer och aborter kan tas bort från partiprogram,det fins väll ingen människa som vill genomgå en abort,men av olika skäl så blir det så endå.Vad finns i andra länder som inte finns här?vad kan vi ta efter?sluta inportera och exportera mer är en lösning,vi måste se lösningar inte problem,att stanna upp vid någon gammal 70-tals fråga och hänga kvar vid den nu med näbbar och klor är bara löjligt | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:14 | |
![]() | pancilin va ,så dåligt stavar jag inte igentligen retar mig på det | |
| blue_moon | 2012-11-18 15:18 | |
![]() | Penicillin, eftersom du frågar. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:21 | |
![]() | Att det är helt omöjligt att lära sig alla barns fyra sista siffror,men det retar mig när jag förklarar för en vård personal hur många dom är ,och att det endå inte finns förståelse,att jag inte kommer ihåg barn nummer 10 fyra sista siffror | |
| blue_moon | 2012-11-18 15:22 | |
![]() | Aj då, synd att blåsorna på foten gick sönder. Lätt att få infektion när en stor såryta ligger öppen. Hoppas antibiotikan hjälper och att läkningen går bra. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:47 | |
![]() | tack blue | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:51 | |
![]() | Amen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 15:56 | |
![]() | lol | |
| Lill-IT | 2012-11-18 17:16 | |
![]() | Retar mig lite på dagens morgongåva: img685.imageshack.us...de advv.jpg | |