Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nystan1 | 2009-02-17 23:10 | |
![]() | Otroligt störande att det går magsjuka på mitt jobb, och att jag ska dit imorgon och förmodligen bli nersmittad. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-17 23:15 | |
![]() | Nystan1, svälj några pepparkorn i kväll och sprita händerna så ofta du hinner. Det kan hjälpa. | |
| nystan1 | 2009-02-17 23:16 | |
![]() | Tack mommes =) | |
| Bitte - Administratör | 2009-02-17 23:17 | |
![]() | Eller gnugga händerna med vitpeppar och svälj spriten =) Bitte | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-17 23:17 | |
![]() | Haha :) | |
| Ässät | 2009-02-17 23:20 | |
![]() | ser nystans chef imorrn... -du kommer inte in här..du luktar ju sprit kvinna!! Gå hem!! | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-17 23:24 | |
![]() | nystan, Vinterkräksjuka är luftburen och det är jättejobbigt. Du får ta gasmasken på dig imorgon på jobbet. Nu vet jag inte vad jag ska reta mig på för att jag ska få posta det här. Jag retar mig på att jag faktiskt börjar sitta här för mycket fast jag skulle kunna göra tio tusen andra saker. | |
| ANDERStG | 2009-02-18 07:10 | |
![]() | Kåttråden? Nu har jag missat något igen... Pion har släppt lös sin golem, hon har den där ödesdigra blicken hos någon som börjat leka gud. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-18 07:45 | |
![]() | Jag retar mig på att det är -29 grader kallt, jag skall köra min gubbes Toyota på service och då var inte motorvärmarsladden i. Därför får jag nu sitta och vänta en stund innan jag kan åka iväg. Tur att jag hade gott om tid på mig från början... | |
| frukaramell - Ej medlem längre | 2009-02-18 07:45 | |
![]() | lol anders! | |
| pion ekrot | 2009-02-18 09:51 | |
![]() | Anders har koll! | |
| pion ekrot | 2009-02-18 09:53 | |
![]() | Tack mommes. Det får mig att komma att tänka på en ljusblå t-tröja från gul och blå som det stod puss & kram på, själaslitet arvegods från 70-talet som jag till min sorg slarvade bort i Thailand. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-18 09:58 | |
![]() | *asg @ pion* "nu retade jag mig på att kåt-tråden verkar vara borttagen (eller flyttad till support?) :)." Klart den är i support, var skulle den annars vara??? :D Kalasbyxa, btw, är väl lite samma som dagens strumpbyxor?? Dubbla sömmar i baken för bra passform och så en söm i fram. Grenen sitter oftast en bra bit ner mot knäna pga usel resår, både då och nu.. Ribbstickade i massa roliga färger och med fötter längst ner, med urdålig passform. | |
| pion ekrot | 2009-02-18 10:02 | |
![]() | Gaaahh... grenen en bra bit mot knäna = värre än att det kliar under foten samtidigt som man har snörda kängor på sig. | |
| Quelle | 2009-02-18 10:03 | |
![]() | Klart att kalasbyxa är samma sak som strumpbyxor! Men det är ju iofs inte nylonstrumpbyxorna som menas.. antar jag. Jag hade iofs aldrig hört namnet "kalasbyxa" innan jag flyttade lite söderöver... | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-18 10:10 | |
![]() | Nu menade jag ju precis som Quelle tror, strumpbyxor för bebisar och barn, inte i nylon för vuxna.. Haha, Pion och när man blev kissnödig akut och först skulle upp med kjolen alt av med byxorna, ner med kalasbyxorna och sedan ner med trosorna! För att inte tala om när man skulle dra upp skiten igen.. Man fick börja nere vid fotknölarna och dra en bit i taget för att få upp dom igen :) | |
| Ässät | 2009-02-18 11:54 | |
![]() | När ja va liten hade ja kalasbyxor..fy fan va dom kliade.. ja hade eksem på baklåren så de sved som fan när ja hade dom på mig så mina föräldrar köpte långkallingar istället..skönare med bomull :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-18 16:59 | |
![]() | Att min förra dator kraschade och att jag nu står utan word sedan trial-versionen gått ut. Retar mig också på att man inte kan återuppleva det första magiska mötet med en artist eller sång. Jag skulle vilja höra "Down by the river" som jag hörde den för femton år sen. | |
| ANDERStG | 2009-02-18 22:11 | |
![]() | Sylvia: Open Office är gratis och klarar av alla vanliga format. Men vi alla föreställer oss nog dig med ett moleskine-block på ett café. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-18 22:13 | |
![]() | Dikten överträffar verkligheten i det här fallet, Anders. :) | |