Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 20 224 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-28 22:58 | |
![]() | Åh, saknar mina katter, men exet ska renovera lägenheten snart så då får jag rå om dem en vecka. | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:02 | |
![]() | Sätt en lapp på kylen Tess, om du inte redan gjort det dvs:) Härligt att få ha katterna lite Res! Vill gärna se det kortet Lill:) | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-28 23:03 | |
![]() | Ja, fram med kortet! | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:17 | |
![]() | Haha.. det blev rådåligt.. fasten hon var så söt när hon låg där med magen i vädret.. img38.imageshack.us/...av ande.jpg | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:18 | |
![]() | Min mobil tar bara bra kort utan blixt och i dagsljus.. | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:19 | |
![]() | Naww, vad gosig:) | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:20 | |
![]() | Magen är så stor.. men det ser man inte riktigt heller här tycker jag. | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:24 | |
![]() | Nej, syns inte på kortet riktigt, men blir ju lätt så med all den pälsen:) Saknar verkligen att ha ett långhårigt litet troll. | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-28 23:28 | |
![]() | Åh, man vill ju bara pussa den magen. | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:29 | |
![]() | :) Undrar hur många ungar det är där inne.. och hur de små liven ser ut. <3 | |
-Delika-tess | 2012-03-28 23:31 | |
![]() | Supersöt kisse :) Jag har också en långhårig. Jättesöt och född i huset så hon är vältuktad med lyft, mys och barn vilket gjort henne så trygg i familjen att vi kan göra nästan vad som helst med henne. Hennes mamma är korthårig med stora tassar :) inte lika tuktad, men accepterar ändå en massa knövling :) Om yoga läser: Huvet finns kvar, det känner jag. Har idag varit lätt illamående också och har börjat fundera på om huvudvärken inte hör till tänderna ändå... Fan! måste jag till tandläkaren och betala en massa pengar för en skena??? | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:31 | |
![]() | Vore läckert med en kolsvart långthårig liten sak. | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:35 | |
![]() | Jag hoppas på en liten sköldpaddsfärgad hona.. Föds det en sådan kommer jag att behålla den. Tess.. Bettskena? Biter du ihop för hårt när du sover, tror du? | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:39 | |
![]() | Min långhåriga tös var sköldpaddsfärgad, och helt underbar. | |
Lillstölla | 2012-03-28 23:49 | |
![]() | Nu blir det bingen för min del. Godnatt | |
-Delika-tess | 2012-03-28 23:49 | |
![]() | Nej, jag biter nog inte ihop så hårt, men min käke är sned... Jag märker att jag biter ihop ibland när jag har ont i huvudet (och måste koncentrera mig, tex på jobbet) eller att det känns bättre om jag "släpper" ner hakan/käken och ser allmänt ful ut :) Skulle egentligen operera min käke förut, men en graviditet satte stopp för det och sedan har det inte pratats om det mer... Vår långhåriga kisse är brun och lite olika färger. Inte riktigt sköldpaddsfärgad, men väldigt fin. Mamman är vit till stora delar, men hon har fläckar och de är lite olika. En fläck är sköldpadda, en är randig orange osv osv... Coolt! | |
Lill-IT | 2012-03-28 23:52 | |
![]() | Godnatt fina Stölla <3 Tess.. jo men det med käken berättade ju du.. för inte alls länge sen. Det är jag som är glömsk, ursäkta mig. | |
-Delika-tess | 2012-03-29 00:02 | |
![]() | Ingen fara :) Inte mycket att lägga på minnet, jag vet ju inte om det har med huvudvärken att göra heller. Det jag dock kan konstatera är att nya glasögon (synundersökning) och håravkortning med 30 cm ungefär inte hjälpte... :/ | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-29 07:29 | |
![]() | god morgon i tråden,sov över vaknade 7,00 men alla kom i väg i sina Taxi och bilar | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-03-29 14:31 | |
![]() | Idag har det varit en solig och skon dag. Runt 25 grader och en latt bris. Jag valde att tillbringa halva dagen utomhus och halva inne pa Australian War Memorial. Hur intressant som helst! Det finns massor att se har, men jag onskar att jag sluppit se en av de storsta spindlar jag nagonsin haft oturen att vara i narheten av. Varre anda var att dessa hardade australier (iaf mannen i huset) roade sig med att informera om att den egentligen inte ens kan anses stor och att den i alla fall inte var giftig, till skillnad fran andra spindlar de har. Gissa vem som ar pa helspann? :P | |