Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:28 | |
![]() | Då får jag se till att dom jobbar mao. ;) | |
| nystan1 | 2008-11-24 21:30 | |
![]() | Någon som vet om det funkar med sjuk kompis barn? | |
| Tess 08 | 2008-11-24 21:36 | |
![]() | Om kompisen är sjuk (eller mer sjuk än vanligt) vet jag inte, men tidigare funkade det med vem-som-helst som var hemma med det sjuka barnet. Min mamma har haft vård av sjukt barnbarn en gång och vet att då (för 100 år sedan, eller i alla fall 7) funkade det med nästan vilken vuxen som helst. Det viktiga var ju att barnets föräldrar inte kan vara ledig eller är sjuk själv osv... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:41 | |
![]() | Om jag känner mig lite sjuk eller trött, kan ni komma och vårda mig tro? eller jobba istället för mig så slipper jag sjukskriva mig...ska vi skaffa en egen FK? Tjoflöjts egen FK....förslag? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:43 | |
![]() | Vad heter det då? Vabba= Vård av barn, men vård av barnbarn, eller vård av kompisbarn?? Jag ska iaf vara farmorledig då det beger sig..( sonen ska precis flytta ihop med sin fjälla, och då kan det ju hända...kanske att jag blir farmor nångång) | |
| Tess 08 | 2008-11-24 21:43 | |
![]() | Det finns även dagar att ta ut om ens vuxna (över 18 år) barn blir svårt sjuk | |
| Tess 08 | 2008-11-24 21:44 | |
![]() | Äre kapis dotter? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:55 | |
![]() | Jag fick inget svar på min fråga så nu struntar jag i er och går och lägger mig och drar nåt gammalt över mig...förresten det har jag inget, inte ens en byrå, inte ens en ask med en man i som jag kan plocka fram......och nu tänker jag inte utveckla detta mer heller för den delen, och nu svamlar mitt alter ego så vi får nog gå och sova nu....och så vill jag inte ha nåt gammalt heller...zzzzzzzzz | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:57 | |
![]() | ingen brydde sig om att jag e hemma sjuk vita, så vet inte om jag heller orkar bry mig... kanske inte vågar ge er gonattkram heller, för jag kanske smittar... men gonatt iaf... sov gott! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-24 22:07 | |
![]() | Visserligen håller döttrarna på att flytta, men in till sta´n och så vitt jag vet så är den som sällskapar inte tillsammans med Bennys son ty hennes pojkväns mamma heter något annat än Benny Om du känner att du börjar bli sjuk, vita, så är du välkommen hit så ska jag vårda om dej så gott jag kan. Tröstkram till alla sjuka | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-24 22:11 | |
![]() | F Ö har jag nu ikväll bytt till vinterskor på bilen så i morrn töar väl ski*en bort... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-24 22:20 | |
![]() | Den här skulle jag förstås lagt in här i morse... www.youtube.com/watc...22 bwvHQcnc | |
| Tess 08 | 2008-11-25 00:48 | |
![]() | Kapis, det var länge sen vi skodde om våran bil... moonboots för hela slanten ;-) Vilken jäkla seg kväll det har varit. Endast en dryg sida under kvällen. Och Rob, som jag sett i andra trådar, har inte varit in och kramat någon av oss.... Det är ju fler som saknas, men honom har jag sett i krokarna och han är bra tillförlitlig som trådian i normala fall... | |
| fpsorknet | 2008-11-25 04:48 | |
![]() | Godnatt tråden, eller kanske godmorgon? Kaparn hade helt rätt i sin vädergissning... det blev en rejäl försening på mitt plan, så istället för att vara någonstans i ett flygplan över typ Kenya, så ligger jag nu istället i ett sunkigt hotellrum på ett flygplatshotell i Frankfurt och läser mail i brist på annan sysselsättning. Och nästa plan som jag kan åka med går 20:45 på tisdag kväll... med andra ord blir det nog minst en tysk öl på nåt hak i Frankfurt imorgon. Ha det bra allihopa och krya på dig Elle!!! Trenden fortstätter visst... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-25 07:36 | |
![]() | Godmorgon! Nu åker jag på kollegiegranskning. Sköt om er och ha det så gott idag *kram* | |
| Tess 08 | 2008-11-25 08:00 | |
![]() | Kram everyhopa! Själv ska jag vara duktig skolflicka och vara på skolan heeeela långa dagen. Synd bara att jag nyss kom på att jag inte har någon lunch... jaja, det löser sig | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-25 10:29 | |
![]() | hejsvejs alla duktiga trådianer! Skänker er alla varsin dunderkram (utan bacillusker!! ;))... strålande sol och man sitter inne med sin jedra förkylning och feber... nå, ska släpa mig ner till bussen och in till stan, för jag behöver köpa nässpray och posta brev... Sorkis... trenden verkar hålla i sig ja... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-25 17:07 | |
![]() | * Tycker synd om Elle * Kapis har alldeles rätt i att det inte är våra barn som ska flytta ihop..Det är inte ens den gossen som jag pratade om innan, utan min andre gosse! Men Kapis, den första gossen behöver en fjälla ( tycker jag iaf:) men det måste ju vara en superduperintresserad fotbollsfanatiker som min gosse, annars kommer det aldrig att gå! | |
| Tess 08 | 2008-11-25 17:15 | |
![]() | Kramar alla som är utan baciller!!! Nu lagar jag mat, glömde av tiden när jag satt på biblioteket och lyckades hämta min dotter en halvtimme försent från dagis.... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-25 17:25 | |
![]() | Tur att du hämtade henne öh.. Förra veckan stod det i vår tidning, JP, att en man hade gått till polisen för någon hade tagit hans bil. I bilen satt hans handikappade fru också, och hon kunde inte ta sig ur själv! Efter en stund så hittade polisen bilen, med en förb... fru i! Han hade glömt att han hade parkerat bilen på en annan parkering än den som han brukade parkera på då de var i stan för att handla! | |