Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:54 | |
![]() | Kram Bazoo Jag önskar så innerligt att ni ska få den hjälp ni behöver! | |
| Bazoo | 2012-11-18 23:00 | |
![]() | Go du är hundbiten :-) Tänk att det får vara så!? Jag blir så förbannad och ledsen när jag tänker på de som har och kommer få dö ensamma för att en budget ska hållas! Nej det var bättre förr när det gäller den biten. Har suttit på många övervak av döende patienter och jag kan säga att det finns en outhärdlig ångest hos många. Tänk att få ligga där ensam?! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:00 | |
![]() | vi lever i en människofientligt sammhälle,med fientlig vård varför ska andras liv vara viktigare en psykiatrin, jag kräks på reklamen att fort söka hjälp vid hjärblödning,eller någon gubbe som tycker vi ska skänka pengar till någon hjärt forskning,varför är hjärnan viktig i vissa fall och i andra fall helt bortglömd Kristen eller inte Så finns det en Gyllene regel du ska behandla andra som du vill bli behandlad själv.Nu ber jag Gud om insikt för dessa landstingspolitiker som prioriterar fel saker hela tiden,prioritera människan i stället för byggnader,hålla handen i stället för nya entreer,Dags att vakna nu en dag ligger du där själv och hur vill du att det ska fungera då kan jag undra.Ni med sunda värderingar ta er in i politiken så det blir ett slut på att människor behandlas sämre en djur | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:02 | |
![]() | desutom sparas det pengar på lungnande och Morfin i livets slutskede, fy fy | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:04 | |
![]() | Det är för hemskt. Det prioriteras sannerligen fel idag. | |
| Bazoo | 2012-11-18 23:08 | |
![]() | Absolut. Jag retar mig på det så jag håller på att sprängas. Men jag kommer inte ge mig. I morgon är en ny dag och då är tjänstemännen åter på plats. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:09 | |
![]() | var på akuten nyss,det var ganska många sjuka barn där ungefär 2-3 år gamla, jag funderar på varför ungarna var där dom sprang runt och var inte ett dugg sjuka,småbarnen ropades upp och kom ut efter några minuter ,vad var det som fick dom att åka till sjukhuset funderar jag på,och varför stoppas dom inte redan på telefon ? dom kunde säkert ringt och rådfrågat bvc i morgon | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:16 | |
![]() | Ni får ha en god natt med nya krafter imorgon! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 23:23 | |
![]() | god natt med dig hundbiten sov gott | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-19 06:13 | |
![]() | Tål inte reklamen för vitae pro. | |
| corlini | 2012-11-19 06:48 | |
![]() | tandkrämsreklamen då? alla är ju likadana och 30 sekunder efteråt vet man inte vilket märke de gjorde reklam för, helt värdelöst. Bazoo, jag har en syster som arbetar inom just den vården och kan säga att hon skulle hålla med dig och bekräfta dina iaktagelser. själv retar jag mig på att jag glömt hämta ut mina värktabletter och har förbannat ont. det strålar smärta i skelettet från handryggen upp till armbågen och FAN va ont det gör. :( men men bara bita ihop, befinner mig på Strömsholm och skall visa hingst om ett par timmar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-19 06:58 | |
![]() | Bazoo, så är det. Kräv din anhöriges rätt. Den som skriker högst får. Förutom nedmonterad välfärd så retar jag mig på Viggo Cavling. Kan man bli mer oattraktiv? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-19 07:03 | |
![]() | Stackars dig, corlini. :( | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-19 09:54 | |
![]() | Att elefantmedaljen verkar ha stått stilla i nästan tre veckor. Kunde den inte slippa lös efter en vecka i fångenskap? | |
| hfranke | 2012-11-19 10:49 | |
![]() | Retar mig oerhört på både vitae pro och dessutom Nivea -ja det är min ålder! Och faktiskt de flesta andra tv reklaminslag också. | |
| giggalo | 2012-11-19 10:52 | |
![]() | Retar mig på grannen som kör bilen på tomgång minst en halvtimme. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-19 11:01 | |
![]() | Retar mig på att inte bilden byts. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-19 11:57 | |
![]() | giggalo retar mig oxo på din granne,Retar mig på att jag saknar tummelbanelukt | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-19 12:00 | |
![]() | Till Titti www.youtube.com/watc...9Q HpZnGKkI Jag retar mig på trängsel och avgaser. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-19 12:16 | |
![]() | tack hundbiten,jag retar mig på skog mer en asfallt.har varit på sjukhuset med sonen och retar upp mig först har hon inte bytit pappret på britsen,det retar mig,sen spolar hon rent med någon engångsgrej sen tar hon pappret på britsen och torkar runt såret utan handskar då börjar jag vibrera av ilska ,sen sätter hon på en salv konpress inget fel i det sen sätter hon på ett mega plåster (och jag tänker hon är dum i hela huvudet) inte kommer det att fastna på den blöta huden,sen frågar hon mig om det duger då har jag redan hamnat i "koma"Det kommer ramla bort sätt på en gasbinda man tar aldrig på ett sår utan handskar Kärring ärthjärna lämna ditt jobb till en yngre, gå i pension du är slut gå med i pro virka eller se på tv ,du är helt klar innom vården,Äh ja sa ingenting jag bara tänkte detta om henne | |