Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-19 12:21 | |
![]() | Ibland undrar man ju. Sist jag tog bort stygn (en massa) kunde inte sköterskan, utan höll på att dra knutar rätt genom huden på mig. Då kom en doktor och blev lite arg, sen plockade han försiktigt bort trådarna. Snygg var han också. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-19 13:18 | |
![]() | Retar mig på att jag känner mig slö och hjärndöd idag. | |
| Lillstölla | 2012-11-19 14:13 | |
![]() | Sjuk igen? Retar mig på att jag troligtvis inte kommer vara frisk nog att kunna träffa kompisarna imorgon som planerat. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-19 16:24 | |
![]() | den senaste tiden inom vården har jag bara träffat stolpskott.retar mig förmodligen på någonting men vet inte vad är retlig till 1000,jag retar mig på att jag fryser helt sjukt mycket | |
| slånbär | 2012-11-19 16:41 | |
![]() | Ha ha ttiittii apropå stolpskott inom vården så var jag och togcellprov ( prov för livmodercancer för er som inte vet) häromdagen och barnmorskan var den vimsigaste lilla människa jag träffat på länge. När hon var klar så sa hon till mig att hon skulle hissa ner mig så kunde jag hoppa ur stolen. Först hissade hon upp mig ännu mer men så tryckte hon rätt och när stolen var nere så sa hon " då går det bra att kliva ner" men jag kände ju att klämmorna och grejerna satt kvar därnere så jag fick liksom påpeka att det satt grejer kvar och då sa hon atthon inte var klar än.....men det var juhon som sa att jag skulle resa mig? mycket märklig människa. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-19 16:46 | |
![]() | Titti: www.medistore.se/fw-...c- 446.aspx Personligen har jag en elvärmedyna i sängen. Den är så ljuvligt go. Jag mår så dåligt av att frysa och retar mig på det. Retar mig också på att Kriminalvården inte har tid eller behagar inte svara på mitt mail. Men det är väntetid kanske. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-19 17:36 | |
![]() | förmodligen mycket nallande i medicinskåpet på Den slånbär,elvärmedyna har jag en någonstans men var, den där fotmojen perfekt en sådan ska jag bara ha lax och lyx ,jag mår inte bra av at frysa, men det har inte min kropp fattat än felprogramerad ska tända en brasa då blir det varmt min öppna spis är helt suverän,äh Kriminalvården eller vården lika illa,berättade för en sjuksköterska jag träffade på ica hur dom gjort med sonen hon sa det var det värsta hon hört.förra väckan glömde dom en operatiosduk i magen på en kvinna,hur är det möjligt att dom inte såg duken nu får dom skärpa till sig,jag vill tro att det är billigare för Sverige att ha folk i arbete och en fungerande vård,om det fanns folk så det räckte på alla sjukhusen så skulle nog vården funka lite bättre | |
| limpan__2 | 2012-11-19 17:50 | |
![]() | Retar mig då och då på att folk som inte själv bidrar till det offentliga ändå har åsikten att det borde satsas mer. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-19 18:02 | |
![]() | Att jag blir så förbannad ibland. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-11-19 18:09 | |
![]() | Trängselskatten, fortfarande osexigaste samtalsämnet i världen. Värre än fotblåsor och elvärmedynor t.o.m. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-19 18:13 | |
![]() | vet inte vad jag retar mig på just nu men denna tråd är mer tjatttråd en ,tjatten,varje Måndag !8:30 Är jag med På Bön och där 2 eller fler är samlade där är Gud, om ni har något ni vill lägga fram i Bön så kan ni skicka ett pm | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-19 18:13 | |
![]() | Truliga karlar. | |
| limpan__2 | 2012-11-19 18:16 | |
![]() | Att det silas mygg och sväljs kameler... | |
| hfranke | 2012-11-19 18:22 | |
![]() | Haha limpan!! Ja det gör det allt. Både här och där :D Retar mig på att unga fröken som tydligen bor här inte behagar svara på sms och därmed utgår jag väl från att hon inte vill ha nån mat idag. Ska j**lar i mig gömma mjölk O'boy och bröd!! Kanske i diskmaskinen för den vet hon inte ens vart den står. | |
| apbur | 2012-11-19 20:09 | |
![]() | Varför reagerar folk med ilska på den som ens partner haft en affär med när det är den som faktiskt svikit en man borde vara arg på? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-11-19 20:15 | |
![]() | Avundsjuka? | |
| apbur | 2012-11-19 20:18 | |
![]() | Fast då beundrar man ju någon i hemlighet och är bitter för att man inte är lika bra. Känns mer som det handlar om en reaktion på svek trots att man är främlingar för varandra. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-19 20:24 | |
![]() | Det handlar om att känslan av att bli ersatt ologiskt nog är vidrigare än den att bli sviken. Den som ersätter en får ju allt det man själv går miste om. | |
| apbur | 2012-11-19 20:26 | |
![]() | Så kan det nog vara. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-19 20:28 | |
![]() | Folk som skriver !!!!!!! efter varje mening. Ja, man ser vad det står. Ändå. | |