Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 585 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lisabella | 2009-01-15 21:57 | |
![]() | Herreminje vilken härlig tråd! Ordis, dina lustifika associationer och färgstarka beskrivningar ger verkligen food for thought. Ja, va f*n, smäll på ett par kryss på mej också då! | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-15 22:04 | |
![]() | Vita?? Är det verkligen du? Eller har du snott en bild av Lotta Engberg ur Se&Hörs senaste nummer???? :D | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-15 23:24 | |
![]() | Så sant som jag sitter här så är det jag ewaleena. Däremot träffade jag Lotta på en finlandsbåt för lite sedan och jag kan säga att det blev riktigt roligt:) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-15 23:32 | |
![]() | Du kanske kan vicka för Bingolotta om hon blir hes? Jag skulle iaf spela då :) | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-01-15 23:49 | |
![]() | Första tian kom tidigt. "2009-01-13 02:33 upa, du får en tia eftersom du ser ut som en tjeckisk glädjeflicka färsk från vägkanten. Bra bild. " Sedan dess har ju Upa bytt bild, men ändå... | |
upa - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:06 | |
![]() | Jag satte på mig min helmut för att skydda mig mot alla avundsjuka fruntimmer :) | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:07 | |
![]() | Ord, kan inte du ladda upp dina tidigare profilbilder och länka till dem? Kan svära på att du har åtminstone tre bättre än den du använder nu. | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:07 | |
![]() | Upa, :D | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:08 | |
![]() | upa <3 | |
Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 01:30 | |
![]() | jag är typ kär i ordis och jag har spelat mot honom o det var nästan som sex, väldigt spännande han är en väldig gentleman som låter damen vinna först ;) | |
Caligatia | 2009-01-16 01:48 | |
![]() | OK för att betapet är roligt och spännande, men Saga-li, du borde kanske vidga dina vyer lite om sex är jämförbart... ;) | |
Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 01:53 | |
![]() | nä, det sa jag inte men vaddå är man ensam så | |
Caligatia | 2009-01-16 01:56 | |
![]() | :D betapet rockar! :) | |
Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 01:58 | |
![]() | ålrajt :) | |
Eomin | 2009-01-16 02:02 | |
![]() | Ooh. Bildbyte på ts. Ordis, din förra bild var en klar tvåa. Keps betyder antingen att man är fjorton år gammal och gillar Eminem eller att man är norrlänning och gillar att köra skoter, epa-traktor och traktor. När dessutom skärmkanten går utanför bildrutan så ser det FÖR jävligt ut. Nu har du inte bara bytt upp dig från dom föga smickrande stämplarna utan även fått till en bra effekt med det gröna och vita som möter varandra något diagonalt i bakgrunden. Det enda som drar ner betyget är att ditt huvud är lite för mycket på mitten för att vara förenligt med det gyllene snittet och att den är rakt framifrån. Så din bild får till sist slutbetyg 7. | |
Intet | 2009-01-16 02:02 | |
![]() | Come on Ordis, såga mig! | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 03:34 | |
![]() | Chl, på bilden ser du klädsamt trög ut så våpigheten är det inget fel på, en klar uppgradering från Eldfödd... men jag måste ändå anmärka på perspektivet, alternativt en något märklig form av övervikt, din arm är grov som en timmerhuggares i jämförelse med huvudet. Det avskräcker nog inte Robban, men själv tycker jag att det stör kompositionen, det får bli en femma eftersom de flesta inte har öga för detaljer, du kan komma undan med den som profilbild, men ansiktsbild är nog det du ska satsa på. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 03:35 | |
![]() | Söt gilliv, pannband eller hårfäste som predator? det är frågan... munnen ser lite näpet förvirrad ut och ögonbrynen har du ritat jättebra. Egentligen inget större fel på bilden men den är heller inte nåt spektakulärt. Anspråkslös svartvit bild, jag ger den en femma. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 03:35 | |
![]() | Lisabella, jag ville skriva nåt om bilden, men det tar emot... den känns vanlig och lite torr, vanlig brud helt enkelt. Du spelar nog inte piano med de där fingrarna så kan vara klokt att hålla dem borta från nästa bild. Å andra sidan kan osäkra män uppskatta små händer, men är det såna man vill dra till sig? Det blir en fyra, jag tycker blicken känns tom. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 03:36 | |
![]() | katalias, ärligt... tror du jag har en mapp full med betabilder som jag bara kan välja och vraka ur? | |