Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2009-03-17 12:59 | |
![]() | hanna: Female hysteria :D | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-17 13:03 | |
![]() | Anders: You bet. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-17 13:03 | |
![]() | Jag retar mig på att jag har så sjukt tråkigt. Jag vill vara i Borås. Och jag vill att HV tar hem SMgulet. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-17 13:04 | |
![]() | *väntar på massa förlöjligande över min särskrivning* | |
| Pseudonymf | 2009-03-17 14:26 | |
![]() | Hanna: Jag fastnade på "min mus har spasmer" och särskrivningar.... Men "SMgulet"? Visserligen är guld gult i mina ögon, men ändå :P Nej, jag ska sluta retas. Säg till mig på skarpen att jag ska plugga nu, Hanna. Hör du det?! | |
| remvanrijn | 2009-03-17 14:38 | |
![]() | att jag inte vet om jag får tjöta i en köt tråd.. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-17 14:51 | |
![]() | PLUGGA NU annars får du (inte) smisk! | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-17 14:51 | |
![]() | Hjälpte det? *hoppas* | |
| Tinna | 2009-03-17 16:48 | |
![]() | mig själv.. tyvärr. =/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-17 16:51 | |
![]() | Alla kakor jag smällt i mig idag. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-17 17:00 | |
![]() | bbecker 2009-03-17 11:40: “anders: shut up and puss med, som de säger i filmer” Jag tycker att ni ska sluta skriva på engelska här i forumet, mitt automagiska grammatikkorrigeringsscri pt funkar nämligen bara på svenska. :( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-17 17:19 | |
![]() | SM i kappvändning. | |
| Pseudonymf | 2009-03-17 17:26 | |
![]() | Hanna: Det hjälpte. Se här: "Enligt Ahlberg löser vi ofta våra problem i vårt vardagsliv tillsammans med andra människor. Men i matematikundervisningen i skolan är det mer individuellt och samarbete mellan eleverna sker sällan. Genom diskussion och reflektion över vad eleverna gör när de räknar, kan den matematiska förståelsen öka och eleverna får en insikt i sitt eget tillvägagångssätt för att lösa tal." | |
| Kaxiga Myran - Ej medlem längre | 2009-03-17 17:29 | |
![]() | Det är när folk här inne retar upp sig på om man hejar, tackar och gud vet allt man ska göra här inne ett gott råd sköt dig själv och bry dig ej inte så mycket vad andra gör. | |
| ANDERStG | 2009-03-17 18:08 | |
![]() | E: Ordstavning eller rättar det faktiskt grammatik också? Kiss är ju också ett svenskt ord även om det inte var det bbecker ville ha. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-17 18:34 | |
![]() | Den rättar viss grammatik. Främst de vanligaste misstagen, t ex: 'dem (flesta|främsta|största|a ndra)' , 'de $1', 'eftersom att' , 'eftersom', | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-17 18:36 | |
![]() | Sen gör den även lite annat.T ex: // Ersätt tråkiga ämnen med roliga: '\\bjude' : 'svenne', '\\bjuda' : 'svenna', '\\bzigen' : 'pol', '\\barab' : 'balt', '\\bhamas' : 'IF Metalls', '\\bhizbollah?' : 'Svensk Handel', '\\bisraeler' : 'jämtlänningar', '\\bisrael' : 'Jämtland', '\\bpalestina' : 'Norrland', '\\bpalestinierna' : 'Norrlänningarna', '\\bpalestinier' : 'Norrlänning', '\\bpalestin' : 'Norrlän', '\\bGaza' : 'Piteå', '\\birakisk' : 'Åländsk', '\\birakier' : 'Ålänningar', '\\birak' : 'Åland', '\\bvaniljhjärta' : 'sexerbjudande', '\\bsjälva fan\\b' : 'spännande', '\\bf[a\*\-]+n\\b' : 'Göran', '\\bf[a\*\-]+n[ie]m(?:ig| ej)\\b' : 'nog', '\\bd?j[\-\.\*]+l?ar' : 'oj', '\\bd?j(?:ävl|[\-\.\*]+)a s' : 'retas', '\\bd?j(?:ävl|[\-\.\*]+)a r?n?a?' : 'väldans', '\\bd?j(?:ävl|[\-\.\*]+)i g' : 'väldig', '\\bs[a\.*\-]+tan' : 'Lisa', '\\bherre\\b' : 'Fru', '\\bcrack' : 'socker', 'jösses?\\b' : 'järnspikar', '\\bdumm?' : 'skön', '\\bmobba' : 'kittla', 'dum\\b' : 'snäll', 'håll käft(?:en)?' : 'stäng munnen', 'käften' : 'munnen', 'käft' : 'mun', '\\bhelvete|h-vete' : 'Amerika', '\\bsk[i\*\-]+tans\\b' : 'nedrans', '\\bsk[i\*\-]+t\\b' : 'människa', '\\bsk[i\*\-]+ten' : 'grejen', '\\bsk[i\*]+t' : 'jätte', '\\bkonstig' : 'ovanlig', 'krig' : 'skämt', 'fienden' : 'vännen', 'fiender' : 'kompisar', 'fiende' : 'vän', '\\bsprit' : 'saft', '\\bporr' : 'glass', '\\b[pk]iss' : 'puss', '\\b(?:fjant|tönt)' : 'hej', '\\bnörd' : 'geni', '\\bcp' : 'gull', '\\bkuk' : 'maskros', 'kärr?ing' : 'dam', '\\bfitta?' : 'tulpan', '\\bhomo' : 'metro', '\\bbög' : 'skoj', '\\blesbisk' : 'smart', 'bisexuell' : 'ingenjör', '\\bgay' : 'flink', '\\bflata' : 'kvinna', '\\bh[o\*\-]+ra\\b' : 'knegare', 'l[u\*\-]+der\\b' : 'fifflare', '\\bsuger' : 'lever', '\\bsug' : 'lev', '\\bhata' : 'pussa', '\\bdöda' : 'kittla', '\\bdöd\\b' : 'mindre livlig', '\\bdör\\b' : 'somnar', '\\b(forum|)troll\\b' : '$1folk', | |
| ANDERStG | 2009-03-17 18:39 | |
![]() | Oh, tulpan. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-17 18:42 | |
![]() | ingenjör. :D | |
| Pseudonymf | 2009-03-17 18:43 | |
![]() | Oooh, blommor :D | |