Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:09 | |
![]() | caught, du är en ytlig jävel. men det får stå för dig. | |
| caughtbock | 2009-11-13 22:11 | |
![]() | Haha, ja det är bara JAG som är ytlig. Yeah right ;) | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:13 | |
![]() | Du och alla andra som tittar och röstar på "idolerna". Handlar det inte om sång och scennärvao? Kläder och utseende är ju förbehållet fjortisbrudar och modebloggare. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:13 | |
![]() | Ja,min huvtröja från Poco Loco har nästan lika många svart-vita ränder som Toves. Coolt av henne att blanda lodrätt och vågrätt. Jag hade själv inte kommit på tanken. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:13 | |
![]() | Varför leka? Reza sjunger ju bra men det kanske inte är så lätt att lära sig språket,,det kommer säkert så smånigom,,, | |
| caughtbock | 2009-11-13 22:15 | |
![]() | Jag har faktiskt aldrig röstat på någon i idol, tycker bara det är kul att titta. Men hursomhelst, jovisst handlar det bara om sång och scennärvaro. Och jag känner att det kommer bli världsfred när som helst nu :) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:16 | |
![]() | Finns det ingen här i denna tråd som handlar om musik som har sneglat i tråden "vad lyssnar du på just nu" Oj vilka upplevelser som väntar er. | |
| leker | 2009-11-13 22:26 | |
![]() | sorryme1: då går det ju bra att återkomma när man kan det? Finns ju många som kan både engelska och vårt svenska, då ska hon ju inte va kvar som inte kan nåt av dom. Kanske finns idol på hennes språk? Annars tycker jag att hon är välkommen tillbaka när hon lärt sig. | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:28 | |
![]() | Caught....rätt fittig jämförelse. | |
| caughtbock | 2009-11-13 22:32 | |
![]() | Apa... rätt fittig attityd ;) Jag förstår inte riktigt vad du försöker komma fram till, är det inte uppenbart att utseende spelar stor roll när man vill lyckas som idol? | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:33 | |
![]() | fula människor som jag tycker inte så. naivt nog så tror jag att man kan lyckas med bara sångröst och framträdande..kolla bara Meatloaf tex.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:35 | |
![]() | nu talar vi vilket årtusende? | |
| caughtbock | 2009-11-13 22:36 | |
![]() | *googlar* Nej han var ju inte så vacker, men eftersom det mest är medelålders män/gubbar (gissar jag) som lyssnar på hans musik behöver han inte vara snygg. | |
| leker | 2009-11-13 22:37 | |
![]() | caught: det är en självaklar faktor, en av dom som betyder mer än annat. Kolla på idolerna och dom som var med i finalerna, endast finfina jättesöta killar och tjejer.. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:38 | |
![]() | "Jag förstår inte riktigt vad du försöker komma fram till, är det inte uppenbart att utseende spelar stor roll när man vill lyckas som idol?"ä Där tycker jag du har helt fel faktiskt,,kollar man vinnare bakåt i tiden så tror jag inte det har berott på utseende i alla fall. Självklart så ska man göra det bästa av det man har men i längden så spelar det ingen roll tror jag, och hoppas att det är så framför allt:-) | |
| leker | 2009-11-13 22:39 | |
![]() | dålig apa: lycka till med den rösten som meatloaf hade i dagens läge!!! | |
| caughtbock | 2009-11-13 22:42 | |
![]() | Agnes har ju lyckats bäst och hon är ju inte ful precis. Hennes röst är väldigt bra nuförtiden, men när hon var med i idol var hon faktiskt inte klockren. www.youtube.com/watc...ar HgoX0jtA | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:43 | |
![]() | Nej,det finns inga direkta snyggingar som vunnit,nej. MEN,om man tycker Picasso är snygg så. Själv tycker jag att hon såg för gammal ut för just den här tävlingen. | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:44 | |
![]() | Leker? Hur många miljoner skivor har Meatloaf sålt? Hur länge har han sålt dessa skivor? Jämfört med Marie Picasso tex som får nöja sig med att sjunga sina "hits" på diverse förortsgallerior... | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:45 | |
![]() | Picassso visar vägen. Vart är hon nu btw? | |